Nou, dat belooft wat

Nou, dat belooft wat
Raam ingeslagen en wat kabels doorgeknipt. Gelukkig geen carrosseriedelen beschadigd.
Lampje knipperde wel als een malle toen we het ontdekten, dus vermoed van wel. Maja nieuwbouwhuis en we slapen aan de andere kant van het huis.
Ik heb een Gemini alarm er inzitten, Duitse import dus geen af fabriek alarm.veejay schreef: 14 mar 2022, 10:16 BMW af febriek alarm is veel te zacht, mijn vorige had een Defa die maakte de hele buurt wakker.
Voor een paar tientjes heb ik de dealer speciale schroeven laten installeren waardoor de i-drive er niet makkelijk uitkomt. Dit heet BMW Security Kit, er zitten ook raamstickers bij waarmee de boeven hopelijk doorlopen naar een bmw verderop die dit niet heeft.
Desalniettemin success met de afhandeling.
Die kan wel gewoon optiecode 302 hebben hoor. Het is niet zo dat een Duitse import sowieso geen alarm heeft.Duitse import dus geen af fabriek alarm.
Voor een daily niet zo praktisch.
klopt business nav wordt nooit gejat.Rogerb schreef: 14 mar 2022, 18:47 Volgens mij is vooral een navi-pro(breedbeeld) navigatie het doelwit. Heb in de F20 en F31 beide klein scherm maar in de f20 wel m-stuur daar wel een slot op elke avond.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 11 gasten