1.829
Dat was gelijk de laatste keer.

Yes!Robin Hartog schreef:Die bij de BMW dealer?Erik K. schreef:Hier bij de Shell 95 nu 1,37.9 Diesel 1,11.4
Ik schrok me helemaal het apelazerus.GTRene schreef:zow...dus die staat nog ongeveer 'hetzelfde' jammer.
ik tank maar heel weinig, maar de laatste keer op 13-12-2014 nog, tankte ik mede daardoor ook elders bij de firezone zonder 102 gewoon in Almelo, was toen voor Ron98 1.559 kwijt p/l , dat zal nu nog minder zijn, ff kijken of ik het online kan vinden.
in Almelo kan ik het zo niet zien, in Heinenoord bij de Firezone kost Ron98 super 1.48 , leuk geprijsd.
Jammer dat de Competition benzine niet een beetje meezakt inderdaad...ErikS schreef:Gisteren 102 getankt.
1.829
Dat was gelijk de laatste keer.
Hoeveel liter gaat er in een Z3? Litertje of 45-50?GTRene schreef:zow...dus die staat nog ongeveer 'hetzelfde' jammer.
ik tank maar heel weinig, maar de laatste keer op 13-12-2014 nog, tankte ik mede daardoor ook elders bij de firezone zonder 102 gewoon in Almelo, was toen voor Ron98 1.559 kwijt p/l , dat zal nu nog minder zijn, ff kijken of ik het online kan vinden.
in Almelo kan ik het zo niet zien, in Heinenoord bij de Firezone kost Ron98 super 1.48 , leuk geprijsd.
allen schreef:Hoeveel liter gaat er in een Z3? Litertje of 45-50?GTRene schreef:zow...dus die staat nog ongeveer 'hetzelfde' jammer.
Laatste tankbeurt 13 december 2014. Ik zou bijna denken dat er een 1 liter 3 cilinder onder de kap ligt.
Petrolhead Tom schreef:98 vanmorgen 1,38 in Gronau.![]()
Morgen weer!
Klopt. Maar als je weg moet dan heb je weinig keus met een lege tank.romo schreef:Petrolhead Tom schreef:98 vanmorgen 1,38 in Gronau.![]()
Morgen weer!
Niet s morgens tanken !! Dan betaal je zo 10 cent per L meer dan in de middag/avond !
Nordhorn du moment; RON 98 1,279
Vanavond is ie nog lager.........
allen schreef:Net weer de auto vol mogen gooien 1.135. Diesel blijft momenteel maar zakken.
De pompbediende wist me te vertellen dat euro95 net weer wat gestegen was.
Iemand enig idee waarom deze prijzen niet aan elkaar gekoppeld zijn?