Met 50 stuks?Marsnel schreef: 03 jun 2017, 17:27 Vanochtend 50e Stratis gekocht..
Gelukkig heb ik de laatste tijd wat ruimte op m`n rekening gemaakt, want dit belooft wat.
Ja, maar af en toe even op F5 rammen (refresh) voorraad komt en gaat. Probeer anders anycoin direct.
Nog bijna 1500 verkrijgbaar op het momentWill F. schreef: 03 jun 2017, 20:22 Waar koop jij meestal Witje?
Litebit lijkt nu wel echt uitverkocht wat betreft Stratis
thx, heb die digibyte core desktop wallet ook even erop gezet (nouja even, hij is pas op 2% met syncen oid). hoe kun je er dan al DGB's op storten want ik zie nog geen ID/adres?Riceaux schreef: 03 jun 2017, 22:25 DigiByte core wallet. Is gewoon hun eigen wallet. Duurt wel een aantal uur om te syncen maar je kan dan al wel coins erop zetten. Wordt eind volgende geïmplementeerd in Minecraft als betaalmiddel zoals ik hierboven ook al ergens meldde. Dus ik zie er wel potentieel in.
Bestand > Ontvang adressene30touring1990 schreef: 03 jun 2017, 22:29thx, heb die digibyte core desktop wallet ook even erop gezet (nouja even, hij is pas op 2% met syncen oid). hoe kun je er dan al DGB's op storten want ik zie nog geen ID/adres?Riceaux schreef: 03 jun 2017, 22:25 DigiByte core wallet. Is gewoon hun eigen wallet. Duurt wel een aantal uur om te syncen maar je kan dan al wel coins erop zetten. Wordt eind volgende geïmplementeerd in Minecraft als betaalmiddel zoals ik hierboven ook al ergens meldde. Dus ik zie er wel potentieel in.