Koop gewoon een MX5 Frank hoor je er helemaal bij!

Bij deze, hij hoefde bijna geen eens moeite te doen om bij hem weg te rijden. Degene die perse een 0-100/0-200 sprint willen zien in cijfers kopen er lekker zelf 1 en doen zelf hun best maar om de bak en het diff naar de kløte te helpen.M-bitious schreef:Robin,Robin schreef:gewoon zo'n ding erop wat hans zegt. 0-200 filmen. klaar. weten we 't allemaal.
daarvoor is zo'n ding toch bedoeld?
waarom kan 't niet. dan trekt de motor de versnellingbak stuk hoor ik net op m'n whatsapp:)
dan klopt er toch iets niet . zoveel know how/techniek/centen erin gestoken en 't kan niet?
tja.
je kunt wel proberen mij de les te lezen maar daar ben ik te oud voor. De M5 bestaat nog maar net. Manhart is dus heel vroeg met een indrukwekkend pakket. Volgens hun in-side bronnen kan de bak max. 800Nm aan. Het is dus mijn keuze om met 900Nm te rijden en ja als je dan gek gaat doen met launch control kan het stuk gaan. BMW gaat het niet vergoeden. Ik wil dus even voorzichtig zijn, totdat Manhart de bak en het dif heeft verstevigd. Ik hoef dus niet om indruk te maken mijn auto te riskeren. Om jullie een indruk te geven post ik de tijd van Manhart demo van 100-200 in 6.3 en mijn auto bleek op de snelweg met vier man bij de demo weg te kunnen rijden. Daar heb ik passagiersbewijs van.
Het is wel jammer dat er hier elke keer als ik met een nieuwe auto iets doe, de azijnpissers zich melden.
Is niet moeilijk, maar velen willen 'proof' en niet alleen maar lezen wat wel en niet kan.Petrolhead Tom schreef:Robin en Hielke ik kreeg altijd het idee dat jullie aardig wat verstand van auto's hebben. Blijkbaar niet helemaal terecht. Een bak die max 800NM aankan vol testen met 900NM is volgens de wetten van de natuur gewoon iets te veel van het goede. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?
Koop gewoon een MX5 Frank hoor je er helemaal bij!
Dat is zo. Maar als 'n auto in 3.8 naar de 100 kán en hij kán het eigenlijk niet , vertel mij maar wat er dan niet klopt.Petrolhead Tom schreef:De bak is de zwakste schakel dat wordt toch ook overal uitgelegd. Vandaar ook dat er niet gesprint wordt vanuit stilstand. Lijkt me heel logisch waarom opzettelijk een onderdeel slopen? Om een paar lui op een forum die je amper kent hun ongelijk te bewijzen?
Je moet echt eens wat aan je leesvaardigheid doen, want dat is al behandeld en beantwoord.Robin schreef:Is niet moeilijk, maar velen willen 'proof' en niet alleen maar lezen wat wel en niet kan.Petrolhead Tom schreef:Robin en Hielke ik kreeg altijd het idee dat jullie aardig wat verstand van auto's hebben. Blijkbaar niet helemaal terecht. Een bak die max 800NM aankan vol testen met 900NM is volgens de wetten van de natuur gewoon iets te veel van het goede. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?
Koop gewoon een MX5 Frank hoor je er helemaal bij!
Die auto is dus nog niet ok bevonden als je dat niet kunt doen met 'n auto. Van 0-100. De zwakste schakel is de bak. Dan klopt er toch iets niet?
Kan Frank en jij wel over mij en Hielke beginnen. Prima. Maar de zwakste schakel is de bak, of Frank zelf misschien. Of jij, want het gaat nu al niet meer over de M5. Dat zie jij ook wel.....
Misschien wordt er door bepaalde mensen niet verder gekeken dan hun neus lang is en misschien hebben sommigen iets te weinig zuurstof gehad bij de geboorte of zijn hun ouders broer en zus. Het kan allemaal. Ik vind het sneu. Misschien is het afgunst, misschien ook niet. Leven en laten leven.Robin schreef:@zerotolerance, zo was ik uiterst enthousiast over m'n 1M een paar maanden terug en kreeg ik ook azijnpissers over 'filmpjes' en dit kan niet en dat kan niet en zoveel pk/Nm kan niet etc. En dan zei ik er wat van en dan moest ik niet zo zeuren want dat lok je zelf uit.
Wat er niet klopt is dat je weigert om goede argumenten te accepteren.Robin schreef:Dat is zo. Maar als 'n auto in 3.8 naar de 100 kán en hij kán het eigenlijk niet , vertel mij maar wat er dan niet klopt.Petrolhead Tom schreef:De bak is de zwakste schakel dat wordt toch ook overal uitgelegd. Vandaar ook dat er niet gesprint wordt vanuit stilstand. Lijkt me heel logisch waarom opzettelijk een onderdeel slopen? Om een paar lui op een forum die je amper kent hun ongelijk te bewijzen?
Niet om het een of ander maar ik zou zeggen doe zelf eens wat...laat zelf de knip es ff rammelen.Hielke schreef:Jawel toch, zo moeilijk is ie niet. Zonder demonstratie en data-analyse van een neutrale bron heb je nog helemaal niks laten zien. Er is je door een mede forummmember al aangeboden een Performance Box te gebruiken.M-bitious schreef:Ik snap echt niets van je laatste regelHielke schreef:
Jammer M-bitious, maar zonder show is en blijft het een no-go.
En jij weigert om 'n sprint van 0-100 te doen. Papieren argumentenM-bitious schreef:Wat er niet klopt is dat je weigert om goede argumenten te accepteren.
Downforce Hans schreef:Ik zie een hoop gegis over getallen en dat zegt me niet zoveel.
Van 0 naar 200 deed mijn Corvette standaard al in iets meer dan 11 seconden.
Gewoon de performance box aan de voorruit hangen en testen en een foto van de uitslag maken.
Dan is het voor iedereen zo klaar als een klontje en kan er niet met de cijfers gesjoemeld worden.....
Of die kennis van Erik in schakelen, die heeft zo`n speciale g-tech meter.
Volgens mij ken ik die jongen en heb ik dat ook ooit door hem laten meten.
Die meeting was toen bij Luco georganiseerd en die jongen nam het echt serieus.
Die ouwe schrapert had > 10 jaar geleden 'n Sierra Cosworth rwd en Andre 'n EVo, er is 'n filmpje op de Nordschleife van waar Andre die vrek met moeite bij kan benen:)Marc RS4 schreef:[Ik heb van jou nog nooit iets spectaculairs gezien hier....meer zeg IK niet.
En toen ging de wekker en was het 2013. Wordt eens wakker Friesland. Het verleden war einmal.Robin schreef:Die ouwe schrapert had > 10 jaar geleden 'n Sierra Cosworth rwd en Andre 'n EVo, er is 'n filmpje op de Nordschleife van waar Andre die vrek met moeite bij kan benen:)Marc RS4 schreef:[Ik heb van jou nog nooit iets spectaculairs gezien hier....meer zeg IK niet.
Totaal onspectaculair al die bochten etc. tov 0-200. Sorry.
Nix mee te schaften....denk je dat ik daar respect voor heb ofzo....Robin schreef:Die ouwe schrapert had > 10 jaar geleden 'n Sierra Cosworth rwd en Andre 'n EVo, er is 'n filmpje op de Nordschleife van waar Andre die vrek met moeite bij kan benen:)Marc RS4 schreef:[Ik heb van jou nog nooit iets spectaculairs gezien hier....meer zeg IK niet.
Totaal onspectaculair al die bochten etc. tov 0-200. Sorry.
Gebruikers op dit forum: MarcF en 8 gasten