Licentie zou voor jou inderdaad een probleem zijn om nu snel te krijgen omdat je nooit een licentie hebt gehad en dus examen moet afleggen.Hielke schreef: Ton, mij zul je niet in een gastrace zien. Ik heb niet eens een licentieWel zou ik graag eens een half uurtje in een MAX5 willen sturen. Ipv een E36 zeg maar. Wie weet.
Een MAX5 kun je ook voor een trackday huren. Als je die deelt met enkele anderen kun je je half uurtje fun hebben bijvoorbeeld tijdens een DF-trackday jouw favoriete Assen.
@Dennis
Torsen is slijtvaster want geen wrijvingsdelen. Torsen is enkel op 1.8 geleverd voor zover mij bekend. 1.8 diff kan meer koppel aan. Torsen zit in een groter diff. huis en heeft zwaardere steekassen die je er dan ook bij moet kopen. Op de 1.8 werd de Torsen gecombineerd meestal met 4.1(zoals ook in jouw 1.6 zit).standaard NA 1.6 viscodiffje te halen? Ik weet er één te liggen voor niet al teveel geld. Of moet ik aan de Torsen (die blijkt even duur te zijn)? Ik begreep dat de Torsen zwaarder is en een langere eindoverbrenging heeft, maar ik zal geen driftdagen gaan bezoeken. Ik vind de korte/standaard eindoverbrenging wel prima,