Er is al iemand met interesse, en die zit ook op dit forum.....FerdiACS1 schreef:(...)Je zult ze in NL niet zien rijden.
(...)

Er is al iemand met interesse, en die zit ook op dit forum.....FerdiACS1 schreef:(...)Je zult ze in NL niet zien rijden.
(...)
Ik denk dat ie zwaarder is...FerdiACS1 schreef: - ben inderdaad benieuwd naar gewicht, reken maar op 1450kg. Dus zelfde als huidige 135i gewicht.. Geen nieuws.
Ik zie ze niet Arthur, geen 135i's. Heel soms een 120d/123d coupe en ook soms een cabrio coupe. Maar is op de vingers van 1 hand te tellen.Arthur schreef:FerdiACS1 schreef:Ik ben tot nu toe de enige in NL met een gewone 135i lol.:
lol. Ja, dat ben ik Steve, moet haast wel. Ik rij daar regelmatig. Kaalkop? Ja, klopt ook welsteve smith schreef:Zie toch vrijwel dagelijks een 135i Cab en twee 135i Coupe's binnen 5 km van elkaar die gewoon in gebruik zijn. En regelmatig die blauwe met die kaalkop erin regio A16 t/m A13 maar volgens mij ben jij dat.
Sinds wanneer is dat? Toen de auto uitkwam ben ik bij Ekris langs geweest, en kreeg daar te horen dat ie alleen icm automaat verkocht werd.steve smith schreef:Is er gewoon met pook. Heb zelfs proefgereden met een pook.
Zie edit van post hierbovenAernoudt schreef:Sinds wanneer is dat? Toen de auto uitkwam ben ik bij de Peugeotprutsers langs geweest, en kreeg daar te horen dat ie alleen icm automaat verkocht werd.steve smith schreef:Is er gewoon met pook. Heb zelfs proefgereden met een pook.
Er zijn inderdaad meerdere 135i's verkocht in NL ook 125i's.FerdiACS1 schreef:Ik zie ze niet Arthur, geen 135i's. Heel soms een 120d/123d coupe en ook soms een cabrio coupe. Maar is op de vingers van 1 hand te tellen.Arthur schreef:FerdiACS1 schreef:Ik ben tot nu toe de enige in NL met een gewone 135i lol.:
O ja, deze 1///M heeft 100% zeker wel een achterbank. Zonder achterbank met rolkooi is alleen voor beperkte oplage CLS/GTS achtige uitvoeringen. Kijk eens op teasefilmpje, die verraad een haaienvin op het dak! Dat betekent fulley loaded met I-drive/satnav shit op deze teaser 1///M, en dan zeker met rolkooi zonder achterbank.Nogmaals, wordt de exclusiefste 1 serie op moment, mooi M onderstel - lekker breed hoor! - Sportiever en exclusiever dan standaard 135i maar is en blijft het karakter hebben van een (prachtige) GT. Is niets mis mee, ik ruil m zo voor mijn acs1. Heb ik weer wat nieuws
. o ja, misschien heeft 'ie wel een mooi PDK achtige automaat?! Gerobotiseerd zoals in de M5 etc. Hoe heet dat ookal weer bij BMW?
lekker die EkrisAernoudt schreef:Sinds wanneer is dat? Toen de auto uitkwam ben ik bij Ekris langs geweest, en kreeg daar te horen dat ie alleen icm automaat verkocht werd.steve smith schreef:Is er gewoon met pook. Heb zelfs proefgereden met een pook.
Future 1-series:
To understand the importance of the new 1er which will lead BMW’s response to the growth of the small premium compact that the 1er will launch with the highest amount of innovations for a new BMW it will also bring technology normally found on 5er models and upwards.
The recession taught one thing that customers are willing to downsize if their cars offer the same features.
The 1er Sporthatch will launch early next summer prior to it’s official World Premiere at the IAA in Frankfurt , September 2011 and coincide with it’s arrival in the european market.
The Sporthatch will be available as both a 3dr (F21) and 5dr (F20). The next generation 1er Coupe (F22) will launch late 2012, prior to the 1M and the significant launch of BMW’s electric car programme which is similar to the MINI E programme , in which (E82) 1er Coupe eDrive will be used for the evaluation. The 1er cabrio (F23) will arrive in mid 2013.
A year after it’s first launch in the European market BMW will launch their first serious competive hatch and resurrect the Tii badge for a Turbocharged 1er sporthatch in both 3dr and 5dr formats. Power output will be at 240PS and the cars will differ from initial M-Sport aerodynamic packets with stand alone aero packets. They will also be limited in color choice.
To signify the importance of this segment, BMW’s board have approved further designations to increase the 1er platform. The main modular structure of the 1er will also be shared with the new 3er and will allow BMW to build additional models for the 1er and 3er from the same platform. Think of the structure as meccano or lego. Firewalls and suspension mounts can be placed to suit the model whereas the ability to use front wheel drive , rear wheel drive and of course all wheel drive is made easier as is engine placement. MINI will also benefit.
This strategy will allow BMW to increase it’s profit margins for both the 1er and 3er models.
Other such ideas conceived include a 1er Gran Turismo variant which looks more like a sleek X6 shaped five door.
A Compactive Sport Tourer which is like a larger hatch come tourer.
And of course this time the next generation 2014 1M Coupe will not be an afterthought.
+1Ruben schreef:Nu ja, leuk hoor om Ekris af te schrijven. Maar sinds wanneer geloven we autoverkopers?
6 staan er te koop. 140 coupes en meer dan 6000 1 series in totaal.Peric schreef:Er staan er zat te koop hoor, dus zo zeldzaam zijn ze niet..
http://www.gaspedaal.nl/BMW/1-serie/?tr ... &crs=Coupe
Ook (je mag van een merk als BMW wel verwachten dat er mensen in de showroom staan die iets weten van de auto's die ze verkopen; het is geen VW of KIA zeg maar), op het Internet is ook niet alles wat geschreven wordt waarheidMacboy schreef:lol @ Aernoudt 135i met automaat![]()
Ga je serieus menen dat jij voor info over auto's de dealer raadpleegt ? Wel eens van internet (en meer specifiek http://www.bmw.nl) gehoord ? En je dacht toch niet dat Andre een 135i zou rijden als het een automaat was ??
DCT zal misschien wel in de optie lijst komen, kunnen ze bij BMW weer wat extra voor vragenJP schreef:Las op Bimmerpost dat de 1///M geen DCT krijgt en het mogelijk nog 4 maanden kan duren, voordat ze uitge'teaserd' zijn........
Gebruikers op dit forum: EricT, Semrush [Bot] en 38 gasten