Gran Turismo 5
- Macboy
Re: Gran Turismo 5
Kan iemand uitleggen waarom er nog steeds geen Porsche bij zit ? Wat is daar het probleem ? Dat is toch voor Porsche als merk ook goed ? Idoolmerk voor jongeren ? Welk nadeel hebben zij erbij dat ze erin zitten ?
En waarom zitten ze wel in een fucking Need for Speed ?
En waarom zitten ze wel in een fucking Need for Speed ?
- Robin Hartog
Volgens mij had EA de 'rechten' van Porsche opgekocht geloof ik... Polyphony mag wel de RUFs gebruiken, maar niet het merk Porsche..
Edit: Trouwens; WAUW @ vergelijkingsfoto's.
Edit: Trouwens; WAUW @ vergelijkingsfoto's.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Dat ziet er niet al te best uit.... motorgeluid klinkt als een boze wesp en die graphics in de spiegel (lijnen van een bocht die steeds heel hoekig worden) zien er ook vrij beroerd uit.VLA schreef:
Nou zal ik mijn oordeel niet laten afhangen van dit filmpje (opnamekwaliteit is natuurlijk matig) maar hoop toch wel dat het wat beter wordt dan wat we hier zien.
-
Paul
Godverdomme zeg,, wat is dat een waardeloze shit.....
Het wordt gewoon weer 1 brok EYECANDY en voor de rest qua speelbaarheid gewoon KUT met PEREN!
Het wordt gewoon weer 1 brok EYECANDY en voor de rest qua speelbaarheid gewoon KUT met PEREN!
-
jarno trulli
vind prologue met g25 erg leuk spelen dus heb er veel zin in. vind het alleen wel jammer dat er bijvoorbeeld geen s65amg of bmw 760 inzit. Had me zo gaaf geleken om met dat soort auto's over de nurburgring te knallen.
-
OnlineWJ
In Prologue is het verschil tussen de Amateur met alles aan en Professional met alles uit ook best groot. Dan kan je met amateur settings dus best makkelijk overal tussendoor rammen en hier en daar wat gras mee pakken. hehe
Zien wel wat het word, ik zal er iig veel plezier mee hebben. Slechter als 4 zal het iig niet zijn, en daar had ik ook een berg fun mee.
Ik ben benieuwd hoe het online word, en dan bedoel ik niet alleen het drama van rammen en penalty's, maar of je makkelijk zelf een game kan hosten voor bekende.
Zien wel wat het word, ik zal er iig veel plezier mee hebben. Slechter als 4 zal het iig niet zijn, en daar had ik ook een berg fun mee.
Ik ben benieuwd hoe het online word, en dan bedoel ik niet alleen het drama van rammen en penalty's, maar of je makkelijk zelf een game kan hosten voor bekende.
- ErikMartijn
- Knot
Ik ben er al klaar mee hoor, hoef het niet eens in het echt te zien als het zo doorgaat..ingame is gewoon na 5 jaar nouwelijks verbeterd lijkt het wel 
- VLA
Tja wellicht dat dit in arcade mode is gespeeld, ik weet niet, maar ik wacht met mijn oordeel totdat ik het spel zelf heb gespeeld. Alle voorgaande delen hebben mij nooit teleurgesteld dus ik verwacht eigenlijk ook niet dat deze dat wel zal doen.
- Macboy
Ik wacht het eindproduct wel af. Het heeft weinig zin om een oordeel te vormen over dit filmpje omdat je niet weet in welke modus er gereden wordt. Dat het er belachelijk slecht uitziet lijkt me wel duidelijk, maar dat zegt niet zoveel. De omgeving van de Ring ziet er in elk geval zeer authentiek uit, waar tegenover staat dat de baan niet breed genoeg lijkt te zijn. We wachten met spanning af. Maar dat geluid is inderdaad geen goede voorbode zeg ...
- Jinx
Ik ben er helemaal klaar voor hier.

- Chris van S.
Degene die klaagt verwacht volgens mij te veel. Gewoon kopen en lekker DF"en.Macboy schreef:De omgeving van de Ring ziet er in elk geval zeer authentiek uit, waar tegenover staat dat de baan niet breed genoeg lijkt te zijn.
Gisteravond heb ik voor de lol de PS2 aangesloten en GT4 gespeeld, daarna op de PS3 GT5p opgestart.
Grafisch is GT5p al 1000x beter. GT5 zal dan nog beter zijn....
Wat ik benieuwd naar ben is de besturing. Ik hoop dat de besturing niet zo slecht is als van de downloadbare demo. Dus dat je GT5 bijna verplicht met een stuurtje moet rijden.
Even filmpje van youtube af geplukt.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=busbRbDg ... r_embedded[/youtube]
-
OnlineWJ
Jinx schreef:Ik ben er helemaal klaar voor hier.![]()
Hier ook.
Ik zit alleen nog rond te kijken voor een G25/27 voor cheapcheap. Heb tijdje terug al een playseat evo gekocht maar me Logitech GT stuur heeft volgensmij ook ondertussen zijn beste tijd gehad.. (hadden we al toen GT4 op de markt kwam..)
- Macboy
Chris van S. schreef:Wat ik benieuwd naar ben is de besturing. Ik hoop dat de besturing niet zo slecht is als van de downloadbare demo. Dus dat je GT5 bijna verplicht met een stuurtje moet rijden.
- Chris van S.
Hier de grote versie Macboy, dan kunnen we 't tenminste nog lezen.... :jenna:

- Macboy
Sorry maar ik kon het niet laten Chris na je opmerking om het met de controller te spelen 
- JoostSchouten
TV Reclame
En een rondje Suzuka met een Ferrari F430 in de regen:
- Chris van S.
I know! Je hebt ook gelijk! Alleen als ff paar rondjes wilt vlammen (max 30 min) is controler ook prima. Juist leuk om dan mensen met stuurtje voorbij te stekenMacboy schreef:Sorry maar ik kon het niet laten Chris na je opmerking om het met de controller te spelen
verder: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 25#p686025" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tom
Nacht rit: http://www.youtube.com/watch?v=4BnCKdxSVGU" onclick="window.open(this.href);return false;
Data logger: http://www.youtube.com/watch?v=QRjFN1x9hGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Data logger: http://www.youtube.com/watch?v=QRjFN1x9hGA" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Dit wordt zo ongelofelijk cool!
COD: Black Ops kan woensdag weer terug de kast in!
COD: Black Ops kan woensdag weer terug de kast in!
- Gijs Evo
Heb hem ook in bestelling,leuk voor de donkere avonden 
-
Marc R
Hij komt automatisch in de bus als het goed is!!
- Erikje
Zo te horen hebben ze weer enorme poep muziek gebruikt
doet EA toch een heel stuk beter met bv. de FIFA series!