leuke upgradesYoup schreef:Citroën Sport Groep A motorsteunenset (distributiezijde, bakzijde en onderkant blok), schottencarter, downpipe, catch tank en nog een en ander ligt bij m'n leverancier...![]()
Nu nog even tijd vinden om 't op te halen..
Juist ja...Youp schreef: Nu nog even de moeite nemen de motivator aan te trappen en mijn luie billen van het bankstel te trekken..
HihiWouter Orbons schreef:Juist ja...Youp schreef: Nu nog even de moeite nemen de motivator aan te trappen en mijn luie billen van het bankstel te trekken..![]()
![]()
![]()
Nee deze 120i heeft Vanos en Valvetronic, dus gasgeven met de kleplichthoogte. 150pk en 200nm. Bij de nieuwe 120i (vanaf '06-'07 ergens) hebben ze de Valvetronic laten vallen voor directe injectie (wegens gebrek aan ruimte in de cilinderkop), die heeft 170pk. En volgensmij hebben de laatste modellen weer Valvetronic én directe injectie, maar dat weet ik even niet zeker.RJay schreef:Ik vin 'm goed!![]()
die 120i. is dat niet met die nieuwe 170 pk 4cyl?
Hoe is die?
En ach, sommige mensen snappen het verschil tussen een koelkast en een diepvries niet.
Ik heb TC/AM gedaan. Maar de functie bij VDL is héél breed. Het testen is de hoofdzaak, maar er hangt erg veel omheen, zoals bijvoorbeeld klantcontact.Niels v D schreef:Gefeliciteerd!. Jij hebt toch ook TC/AS gedaan? Test engineer klinkt meer als AT-richting?
Youp schreef:Zo, gisteren mijn contract getekend en maandag beginnen als Test Engineer bij VDL Enabling Technologies Group.![]()
Uit met de pret!
Leuk!Youp schreef:Thanks mannen!![]()
Ik heb TC/AM gedaan. Maar de functie bij VDL is héél breed. Het testen is de hoofdzaak, maar er hangt erg veel omheen, zoals bijvoorbeeld klantcontact.Niels v D schreef:Gefeliciteerd!. Jij hebt toch ook TC/AS gedaan? Test engineer klinkt meer als AT-richting?
Dus vandaar dat AM helemaal zo slecht nog niet is.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bjeffindividual, TurboClouseau en 7 gasten