Manthey 991.2 GT3:

RUF Yellowbird maar dan net niet zeg maar

En voor mij wellicht de gaafste van allemaal:

Ik houd ook ckr niet van popnagel meuk op auto's maar een RWB gaat nog wel, dat LB of Rocketbunny vind ik absolute troep. Die merken geven mij altijd zo een gevoel van: "Ik heb een super dure auto, heb een super dure body kit en toen was mn geld op en kon ik het dus niet meer fatsoenlijk laten plaatsen op mijn auto. Daarom heb ik ze maar snel met wat popnagels vastgezet."Eric Z schreef: 03 jan 2018, 18:40 Ben ik de enige die alle popnagel meuk liever ziet verdwijnen uit dit topic?
Ik vind RWB mooi om naar te kijken. Maar geloof niet dat RWB kwaliteit is.Baboulah schreef: 04 jan 2018, 08:25Denk wat een RWB anders maakt voor mij gevoel, is dat de fender vebreding gewoon mooi aansluit met de sideskirts en bumpers kwa breedte, iets wat die LB troep niet doet.
Ik heb 2 porsche's van RWB in real life gezien en dat zag echt netjes uit!MarkS schreef: 04 jan 2018, 19:58Ik vind RWB mooi om naar te kijken. Maar geloof niet dat RWB kwaliteit is.Baboulah schreef: 04 jan 2018, 08:25Denk wat een RWB anders maakt voor mij gevoel, is dat de fender vebreding gewoon mooi aansluit met de sideskirts en bumpers kwa breedte, iets wat die LB troep niet doet.
Dan moet je die YouTube build video’s maar eens goed bekijken.
Enne popnagels, die gebruikte Porsche zelf ook.![]()
Precies mijn punt. Het “ziet” er leuk uit.FreudeamFahren schreef: 05 jan 2018, 14:04 @ Jan-Willem: denk dat je niet wil weten hoe het onder die extra aangebrachte dikmakers eruit ziet als we 10 jaar verder zijn en er ook wel eens mee in de regen wordt gereden...
Over rijden gesproken... Het rijdt voor geen meter, met die lomp grote wielen. Elke vorm van fijngevoeligheid is het raam uit. Sturen op het gaspedaal kun je vergeten. Porsches die alleen maar zijn om naar te kijken of om in gezien te worden heb ik niks mee.
Sarcasme
Wat een gaaf ding!!
Nu nog ff toxic green of een rood tint geven
JP schreef: 07 jan 2018, 18:43 GT3 RS in China Grey
http://www.autosportbrouns.nl/nl/occasi ... he-911-192
Deze stond laatst nog in de veiling bij Vavato in belgië. Hoogste bod was toen 83000 euro, met 17% veilings kosten erbij a 14110 euro kwam die uit op 97110 euro (BPM was niet meer nodig, stond al op NL platen in de veiling). Leuke winstmarge pakt ie dan voor dat bedrag... bijna een tonnetje erop. Verbaasde me overigens wel dat ie voor zo "weinig" geld ophield kwa biedingen...TurboPatrick schreef: 09 jan 2018, 19:58 PPP op marktplaats! Tis dat ik net 188.000 tekort kom anders was ie van mij![]()
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/por ... ousPage=lr
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten