Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Stratis & Ecc gaan nu in ieder geval prima.
Laat Stratis maar weer 'n beetje opkrabbelen. Is wel nodig....
Laat Stratis maar weer 'n beetje opkrabbelen. Is wel nodig....
- ///Joost
- WJ
Er was een aanval op een van de servers, uit voorzorg is toen de boel stilgelegd.
Die Mcafee begon gelijk op ze twitter the bl@ten over hack hack hack...
Die Mcafee begon gelijk op ze twitter the bl@ten over hack hack hack...
- Mark W. Scholten
Popular cryptocurrency exchange Binance has announced on its site today, Feb. 9, that it has completed its system upgrade after technical difficulties resulted in significant delays.
The company’s post confirmed all functionality would return at 10am UTC Feb. 9, with Binance offering a two-week 70% discount on trading fees as a sign of “gratitude for their unwavering support throughout the upgrade process.”
https://cointelegraph.com/news/breaking ... e-discount
- Jinx
Slecht nieuws voor iedereen die Raiblocks/Nano had staan op Bitgrail exchange (zoals ik):
Bitgrail is gehackt. Als je munten op Bitgrail had staan ben je het kwijt.
Onderstreept maar weer het belang van een hardware wallet.
Bitgrail is gehackt. Als je munten op Bitgrail had staan ben je het kwijt.
Onderstreept maar weer het belang van een hardware wallet.
- WJ
Kut man 
Het schijnt dat er door errors op de site mensen extra coins konden genereren, dit zou de ondergang worden van Bitgrail want die coins waren er eigenlijk dus niet. Toen is een van die gasten (eigenaar van bitgrail) er dus met alle Nano/Railblocks vandoor gegaan.
Beste is inderdaad altijd in eigenbeheer. Die van mij staan nog op Kucoin.
Er is trouwens wel een echte "witch hunt" gaande, meerdere exchanges waar nano verhandelt kan worden zijn bijvoorbeeld bezig deposits van het bitgrail fiasco te bevriezen (en zoveel zijn het er niet). En natuurlijk is er een mensen massa achter de eigenaar aan het gaan.

Het schijnt dat er door errors op de site mensen extra coins konden genereren, dit zou de ondergang worden van Bitgrail want die coins waren er eigenlijk dus niet. Toen is een van die gasten (eigenaar van bitgrail) er dus met alle Nano/Railblocks vandoor gegaan.
Beste is inderdaad altijd in eigenbeheer. Die van mij staan nog op Kucoin.
Er is trouwens wel een echte "witch hunt" gaande, meerdere exchanges waar nano verhandelt kan worden zijn bijvoorbeeld bezig deposits van het bitgrail fiasco te bevriezen (en zoveel zijn het er niet). En natuurlijk is er een mensen massa achter de eigenaar aan het gaan.

- martll
Nano heeft het wel moeilijk zeg. Komst op Binance was ook niet helemaal op het goede moment (flink dalende markt) en daardoor maar een zeer korte piek en nu dit.
- Jinx
De alsmaar dalende koers de afgelopen weken waren kennelijk al de eerste tekenen dat bovenstaande ging gebeuren, nu ik er meer over heb gelezen.
-
Zover nu bekend is heeft RaiBlocks/Nano er niets mee te maken en ligt de schuld bij Bitgrail. Qua munt zijn ze beter af zonder Bitgrail, er is al wekenlang gezeik met die exchange.
Heel Bitgrail wordt gerund door één Italiaan. Hij verdiende t/m december leuk geld met RaiBlocks, het was immers één van de weinige (vrijwel de enige) exchange waar je ze kon kopen. Het was ook één van de enige munten waar een behoorlijk volume voor was, voor alle overige munten liep het niet erg storm. Vorige maand werd bekend dat Binance zou worden toegevoegd. Tegelijkertijd waren er 'ineens' problemen met RaiBlocks en de node die de verwerking deed. Hij begon publiekelijk (via Twitter) verwijten te maken naar de ontwikkelaars van XRB. Niet veel later waren de withdrawals ineens geblokkeerd (zonder echte reden) en moest iedereen geverifieerd worden. En dat duurde ook weken. Veel mensen konden hun XRB's dus niet eens wegkrijgen. Gister kwam dit naar buiten en speelt Bitgrail weer het grote slachtoffer. Wat de waarheid is weten we nog niet, maar het spreekt allemaal niet erg in zijn voordeel. Er zijn aardig wat personen pissig op hem dus grote kans dat ie 2019 niet meer haalt.
Ik had er gelukkig niets staan, vond dat hele Bitgrail al sinds het begin een shitty exchange dus had ze na aankoop direct naar raiwallet.com gestuurd. En toen Binance ze accepteerde gelijk naar hen.
Erg klote als je slachtoffer bent hiervan. Ik heb wat bekenden die er elk voor 30K euro aan Nano hadden staan. Kleine hoop; niet alles is gestolen... iets van 21% is overgebleven, als je geluk hebt wordt dat nog verdeeld onder de slachtoffers.
Heel Bitgrail wordt gerund door één Italiaan. Hij verdiende t/m december leuk geld met RaiBlocks, het was immers één van de weinige (vrijwel de enige) exchange waar je ze kon kopen. Het was ook één van de enige munten waar een behoorlijk volume voor was, voor alle overige munten liep het niet erg storm. Vorige maand werd bekend dat Binance zou worden toegevoegd. Tegelijkertijd waren er 'ineens' problemen met RaiBlocks en de node die de verwerking deed. Hij begon publiekelijk (via Twitter) verwijten te maken naar de ontwikkelaars van XRB. Niet veel later waren de withdrawals ineens geblokkeerd (zonder echte reden) en moest iedereen geverifieerd worden. En dat duurde ook weken. Veel mensen konden hun XRB's dus niet eens wegkrijgen. Gister kwam dit naar buiten en speelt Bitgrail weer het grote slachtoffer. Wat de waarheid is weten we nog niet, maar het spreekt allemaal niet erg in zijn voordeel. Er zijn aardig wat personen pissig op hem dus grote kans dat ie 2019 niet meer haalt.
Ik had er gelukkig niets staan, vond dat hele Bitgrail al sinds het begin een shitty exchange dus had ze na aankoop direct naar raiwallet.com gestuurd. En toen Binance ze accepteerde gelijk naar hen.
Erg klote als je slachtoffer bent hiervan. Ik heb wat bekenden die er elk voor 30K euro aan Nano hadden staan. Kleine hoop; niet alles is gestolen... iets van 21% is overgebleven, als je geluk hebt wordt dat nog verdeeld onder de slachtoffers.
- Franswa
- Auto: Megane 2RS & Clio 3RS
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken! Dan nog liever verliezen door een hack ipv. dat de eigenaar van een exchange ermee vandoor gaat....
BTW, hoe gaat het met ECC? Al enig zicht op nieuwe ontwikkelingen??
BTW, hoe gaat het met ECC? Al enig zicht op nieuwe ontwikkelingen??
-
Jup, enig zicht ja.

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Zolang ze niet op een grotere exchange komen verwacht ik geen grote sprongen.
Ongeacht updates, wallets, samenwerkingen etc.
Ongeacht updates, wallets, samenwerkingen etc.
-
Stratis zakt overigens met elke dip steeds verder op de marketcap lijst. Slecht teken wat mij betreft.
- dvh

@everyone
A couple of announcements:
1) In case you haven't already seen it, the project roadmap has been updated on the website. We've incorporated a quarterly timeline for better transparency of each milestone's target date. Remember that these are goals, not deadlines, based on best estimations of effort and resources.
2) We're going to be starting a new story series via Medium next week: "Weekly Stand-up from the ECC Development Team".
Every Sunday by 2200 UTC, we'll provide updates on current project statuses, and also what's in the works. A peek behind the curtain, if you will.
We believe that it's important to keep everyone up to date, not guessing. We're hoping that this is one way we can continue improving upon our project communication as the dev team works hard to continue moving this project forward.
Laatst gewijzigd door dvh op 12 feb 2018, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Beetje jammer dat het Consensus Algorithm bij 3 van de 5 een Piece of Shit is..
- WJ
Vergeet die shitcoin toch eensErikS schreef: 12 feb 2018, 09:08 Stratis zakt overigens met elke dip steeds verder op de marketcap lijst. Slecht teken wat mij betreft.

-
Robin Hartog schreef: 12 feb 2018, 09:57 Beetje jammer dat het Consensus Algorithm bij 3 van de 5 een Piece of Shit is..

- WJ
-
Prima gebrabbel.
- martll
Iemand hier tokens van de Savedroid ICO gekocht?
Lijkt interessant, ook omdat ze al een product hebben, maar weet natuurlijk niet wat de tokens gaan kosten zodra de deadline van de main sale eindigt.
Lijkt interessant, ook omdat ze al een product hebben, maar weet natuurlijk niet wat de tokens gaan kosten zodra de deadline van de main sale eindigt.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Ene Joe Melon was marketingknakker voor ecc. Hij is gestopt en heeft Wim Sijberts als zijn opvolger gekozen (hand picked was wat werd geschreven op Reddit). Die naam klinkt nogal Nederlands, maar linkedin geeft geen krimp. Of het moet een of andere tand techniker zijn, maar dat lijkt niet helemaal passend voor een marketeer.
@witje weet jij er wat van?
@witje weet jij er wat van?
- Knot
Manman... btc eth ecc stratis.. het is allemaal kut wat ik heb. Enige voldoening wat ik haal is uit de sportschool.
- Macboy
Er was toch een bedrijf uit Eindhoven betrokken betreffende video-capturing of zo ? Dus neem aan dat er wat meer Hollandse contacten zullen zijn.
- ///Joost
Je hebt zeker weer zitten bijkopen gisteravond...?Knot schreef: 13 feb 2018, 23:42 Manman... btc eth ecc stratis.. het is allemaal kut wat ik heb. Enige voldoening wat ik haal is uit de sportschool.

- Barend
- Auto: F20 m135i
Litecoin gaat weer lekker
+16,7% in 24 uur

+16,7% in 24 uur