Vandaag GESPOT
- ErikMartijn
Re: Vandaag GESPOT
Gisteren twee Tesla Roadsters, een op een trailer. en nog een bij De Meern... Voor het eerst dat ik zo'n ding in het wild zie. Eerst zie je ze niet en dan opeens twee. 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
27-jpg-4.
Mooie bak. Geen wolkjes te zien bij uitacceleratie om met 180km/u voor mij in te voegen...

Opvallend waren de rechthoekige pijpen/sierstukken. Is dat standaard? Dacht voorbehouden aan de 760(L)i.
Mooie bak. Geen wolkjes te zien bij uitacceleratie om met 180km/u voor mij in te voegen...
Opvallend waren de rechthoekige pijpen/sierstukken. Is dat standaard? Dacht voorbehouden aan de 760(L)i.
-
Thomas H
Stond bij het stoplicht op de randweg van Haarlem te wachten achter een Nissan GTR R35. Had hem daarvoor al een duimpje gegeven van die prachtige verschijnen. Lichten gaan op groen, en weg was ie! Nou is de Mini met 210 pk niet langzaam te noemen, maar vergeleken met die GTR, wauw! Was wel echt een super ervaring. Bij het volgende stoplicht moesten we alle bij rechtsaf, hij kwam heel mooi driftend de bocht uit, prachtig, het geluid, hoe de auto ervandoor spoot, geweldig!
-
Thijs-v-d-H
Even gekeken maar is gewoon een 730d, dus zal wel omgebouwd zijn naar 760 looks.indobesar schreef:27-jpg-4.
Mooie bak. Geen wolkjes te zien bij uitacceleratie om met 180km/u voor mij in te voegen...![]()
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heel vluchtig zag ik vrijdag op de rotonde bij de Nordschleife een witte 760 op Nederlands kenteken. N-kenteken. Wat me op viel was toen hij ging keren, de 4-wiel besturing. Is dat standaard op een 7? of alleen op bijvoorbeeld een 760 leverbaar?
- Gijs.
Vandaag in Enschede gezien onderweg naar/terug van Carglass:
- Elise S2
- Continental GT
- Hummer H1 (dik!!)
- S4 B7
- 997 Turbo MKII Cabrio
- Elise S2
- Continental GT
- Hummer H1 (dik!!)
- S4 B7
- 997 Turbo MKII Cabrio
-
Thijs-v-d-H
Integral active steering, standaard op de 760, optie op alle andere achterwielaandrijvers en niet beschikbaar op de vierwielaandrijvers.Mark Nauta schreef:Heel vluchtig zag ik vrijdag op de rotonde bij de Nordschleife een witte 760 op Nederlands kenteken. N-kenteken. Wat me op viel was toen hij ging keren, de 4-wiel besturing. Is dat standaard op een 7? of alleen op bijvoorbeeld een 760 leverbaar?
- Gijs.
Vandaag (of eigenlijk gister, gezien het tijdstip) bij de ring een Lancia Stratos HF. Heel erg gaaf!
- Luc B
Duitse AC schnitzer X5, klonk absoluut lekker .
- 911-lover
Er bestaat voor mij maar één lekkere X5Luc B schreef:Duitse AC schnitzer X5, klonk absoluut lekker .
- Adje ///M3
+1, Wat een geluid! V12 handbak =911-lover schreef:Er bestaat voor mij maar één lekkere X5Luc B schreef:Duitse AC schnitzer X5, klonk absoluut lekker .:twisted:
![]()
![]()

- Jorik
Vandaag om 17.00 op de A58 (tilburg-breda) ter hoogte van de Shell bij Gilze een zilver grijze Viper (nieuwste model).
- pterps
Gistermorgen een prachtige Alpina D3 op de A50 bij Heteren en gistermiddag een Lotus Exige (II) bij Apeldoorn op de A50.
-
Rupie
En vandaag met een Continental GT. De auto's staan iig niet alleen in de garageRuben schreef:Vandaag zelfde plek zwarte Scuderia met Italiaans kenteken zelfde persoon stapte uit. Ik zeg, Utrecht, Murcielago, vullen jullie de rest inRuben schreef:Alfa 8C op de Barchman Wuytierslaan in Amersfoort met Duits of Italiaans kenteken. Wat een geluid zit daar in! Echt niet normaal
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Een prachtige witte Mercedes SLS gezien vandaag. Waren ze aan het filmen bij Nieuwerkerk a/d Ijssel.
Later kwam ik op de Rhoonse baan in Barendrecht nog een blauwige Aston Martin Rapide tegen. Mooi ding hoor!!
Later kwam ik op de Rhoonse baan in Barendrecht nog een blauwige Aston Martin Rapide tegen. Mooi ding hoor!!
-
Hunter
Gisteren op de A1:
Oranje Porsche GT3 RS (op Groenen platen / Apeldoorn)
Audi RS6 (laatste model, asociaal figuur, rechts inhalen, bumperkleven, etc)
Audi RS4 (donker grijs / 2005)
Edit:
Het zal deze Porsche geweest zijn (staat te koop in Achterveld)

Oranje Porsche GT3 RS (op Groenen platen / Apeldoorn)
Audi RS6 (laatste model, asociaal figuur, rechts inhalen, bumperkleven, etc)
Audi RS4 (donker grijs / 2005)
Edit:
Het zal deze Porsche geweest zijn (staat te koop in Achterveld)
Laatst gewijzigd door Hunter op 18 nov 2010, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bm-dub
gistermiddag in Leiden een coke-witte M6 cabrio, kenteken iets met LXR. dus een van de laatste of een import auto.
- pterps
Vandaag ben ik richting het midden van Duitsland geweest. Onderweg weer veel moois gezien zoals een korte mercedes G klasse met Brabus Logo en de vermelding 6.1. Verder een Witte 997 GT2 met voorzover ik kon zien een grote luchtinlaat (of eigenlijk opening) bovenop de achter schermen. Iemand enig idee welke tuner deze auto onder handen heeft genomen?
Daarnaast op de terugweg nog even langs de Firma Edo gereden. Die hadden veel moois in de werkplaats/showroom staan zoals bijv. een russische Carrera GT, Koenigsegg CCX met dik 800 pk, een Diablo 6.0 VT en de nodige Porsche's!
Daarnaast op de terugweg nog even langs de Firma Edo gereden. Die hadden veel moois in de werkplaats/showroom staan zoals bijv. een russische Carrera GT, Koenigsegg CCX met dik 800 pk, een Diablo 6.0 VT en de nodige Porsche's!
- Adje ///M3
Maserati Granturismo GTS en een stuk of drie 458 Italia's in Best
- MartijnGizmo
TechArt?pterps schreef:Verder een Witte 997 GT2 met voorzover ik kon zien een grote luchtinlaat (of eigenlijk opening) bovenop de achter schermen. Iemand enig idee welke tuner deze auto onder handen heeft genomen?
- Gijs.
Mag je bij Edo zo naar binnen om wat rond te kijken? Lijkt me ook wel eens gaaf om te gaan kijken, is op maar 100 km van Enschede.pterps schreef:Vandaag ben ik richting het midden van Duitsland geweest. Onderweg weer veel moois gezien zoals een korte mercedes G klasse met Brabus Logo en de vermelding 6.1. Verder een Witte 997 GT2 met voorzover ik kon zien een grote luchtinlaat (of eigenlijk opening) bovenop de achter schermen. Iemand enig idee welke tuner deze auto onder handen heeft genomen?
- Adje ///M3
Ik dacht dat jou spotplekje bij de ring isGijs. schreef:Mag je bij Edo zo naar binnen om wat rond te kijken? Lijkt me ook wel eens gaaf om te gaan kijken, is op maar 100 km van Enschede.pterps schreef:Vandaag ben ik richting het midden van Duitsland geweest. Onderweg weer veel moois gezien zoals een korte mercedes G klasse met Brabus Logo en de vermelding 6.1. Verder een Witte 997 GT2 met voorzover ik kon zien een grote luchtinlaat (of eigenlijk opening) bovenop de achter schermen. Iemand enig idee welke tuner deze auto onder handen heeft genomen?
Papa's Passat goed ingereden?
-
Mark N
Gisteren een Veyron in belgie bij brussel met kenteken EB 16 4 8) Eerste veyron die ik rijdend gespot heb. Klonk heerlijk!
- Peric
Een vriend van me heeft dit weekend een leuke auto te leen....

We zijn even een klein stukje wezen rijden... Holy mother of god!! Wat gaat dat af zeg.. Klappen bij het overschakelen..
Er zit een carbon remmenset op..
Ik was nooit een Ferrarifan, maar dit is toch wel effe wat hoor... :banaan:
We zijn even een klein stukje wezen rijden... Holy mother of god!! Wat gaat dat af zeg.. Klappen bij het overschakelen..
Er zit een carbon remmenset op..
Ik was nooit een Ferrarifan, maar dit is toch wel effe wat hoor... :banaan:
- GTRene
damn...gaaf zeg
lucky sod
lucky sod