http://tunezup.com/nl/car-tuning/car/41 ... ecte-staat
Goed idee. Tientje de man dan hebben we hem wel denk ik..?MParallel schreef: 04 aug 2017, 11:36 Kunnen we niet met met een man of 50~100 die auto kopen en dan ritueel door de shredder halen?
MParallel schreef: 04 aug 2017, 11:36 Kunnen we niet met met een man of 50~100 die auto kopen en dan ritueel door de shredder halen?
Ik wil zelfs wel 20 euro inleggen.matthyssie schreef: 04 aug 2017, 11:41Goed idee. Tientje de man dan hebben we hem wel denk ik..?MParallel schreef: 04 aug 2017, 11:36 Kunnen we niet met met een man of 50~100 die auto kopen en dan ritueel door de shredder halen?![]()
'Iedereen wil hem gesloopt zien, maar niemand onderneemt wat'.
Dat dus.///Joost schreef: 15 aug 2017, 13:20 Toch veel geld voor wat uiteindelijk gewoon een E36 blijft. Zeker als het een bij elkaar geraapte wordt. Ik denk dat het lastig gaat worden om hier echt winst uit te halen. Je moet dit echt voor jezelf kopen om iets unieks te rijden. Dan kan het een leuk project zijn.
Absoluut, dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar het is niet een wagen die erg courant is en voor veel geld snel weg zal zijn, zoals bijvoorbeeld een E30 M3. Dat is meer wat ik bedoel. Om deze op te lappen en met winst te verkopen kun je het beste wat tijd incalculeren.Bert ///M3 schreef: 15 aug 2017, 14:31 Ik weet anders een M3 GT waar gewoon een rolkooi in zat en waarmee op een circuit gereden is. De eigenaar heeft vervolgens de kooi verwijderd, stoelen terug en dat ding voor een heel dik bedrag verkocht. Er zijn op zich wel kopers voor GT's.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Semrush [Bot] en 73 gasten