BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Andre

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 14:15

In 2003 en 2004 was de CSL het en als je er nu in gaat rijden is het nog steeds mega. Kijk ook naar alle 1M pers berichten allemaal positief met hier en daar kritische noot.

Alles maar ook alles is al geschreven over die auto zoals dat destijds ook over de CSL werd geschreven.

Alle toonaangevende bladen en rijders hebben alles al getest en geschreven en in beeld gebracht. Dus weinig vernieuwends is er niet. Ja afslachten in de pen die auto dat heeft niemand nog gedaan net als de CSL. Dan ben je heel uniek en vernieuwend.

Ja hielke haal bij rico maar een wit voetje je weet het nooit. :)

Ik heb trouwens nooit gezegd dat je niet meer in me auto s mag rijden. Ik heb alleen gezegd dat een test verslag niet met mijn auto s wordt gedaan.
Laatst gewijzigd door Andre op 22 jun 2011, 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 22 jun 2011, 14:18

Wat een heerlijke leuterkoekdraad is dit. Al 200+pagina's onzin, en de laatste vijf pagina's doen daar nog een schep bovenop. Allemaal slapgel*l (behalve mijn posten dan, die zijn wel van waarde :tong: ) Lekker wel! André, potverdorie, stuurt in een van de leukste auto's van dit moment. Romo, kopen zo'n 1M, dacht alleen dat je het modelletje 'zum kotsen' vond. Dat is dus een ommezwaai, dan kan, wijsheid komt met de jaren! Wat een gave fun-car die 1M. Lachen man. Jeremy, laat 'm lekker dwars gaan over dat Topgear-circuit. Ik ga kijken, wordt weer een leuk verslagje natuurlijk. Who cares wat hij er nou van vindt. Zo ontzettend onbelangrijk. Gaat Stiggie er mee over het TG-circuit? Ook leuk natuurlijk.

tip aan Romo: als je zo snaarstrak mogelijk 250+ over de autobahn wilt stampen, dan is de M3 de betere auto. In alle andere gevallen de 1M! :df:
Laatst gewijzigd door Sperdy op 22 jun 2011, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Snipe

Bericht door Snipe » 22 jun 2011, 14:19

Andre schreef:Ja hielke haal bij rico maar een wit voetje je weet het nooit. :)
Rico had nog naar die oranje bij De Beier geïnformeerd, maar die was al verkocht. Hielke kan dus beter de banden met Romo wat aanhalen ;-)

Hielke

Bericht door Hielke » 22 jun 2011, 14:21

Rijswijk is me te ver weg Andre. En met dat ouwe lijf en die dikke pens buk ik ook nog eens slecht :mrgreen:

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 14:23

Ik denk ook niet dat ze blij zijn met die harige munt als jij gaat bukken:)

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 14:28

Waar is romo eigenlijk. Zit ie bij de BMW dealer ergens en ligt ie ook met ze harige munt over de motorkap van een 1M of nog erger op de boeg van een M3.

:)

Leen

Bericht door Leen » 22 jun 2011, 14:41

romo schreef:
Snipe schreef:
romo schreef:Het is een software probleem, niet oplosbaar vooralsnog................het heeft me lang genoeg geduurd en ben dus klaar er mee.......................
Had ik een paar jaar terug met een 130i. Die is ook retour afzender gegaan.

Oktober vorig jaar nieuwste software er op, daarna alleen maar ellende, vooral met starten waarna 1 minuut de auto niet normaal stationair wil lopen ( is dus nog steeds zo) hij zwabbert in het toerental als een drunken sailor............ik heb daar echt meer dan genoeg van............

Vervolgens nieuwe electronica voor de brandstofpomp erop; resultaat; fail
Vervolgens een nieuwe brandstofpomp er in; reslultaat; fail
Vervolgens de flotter niet goed in de tank gehangen; rijd ik de kar op de snelweg droog...........sta ik GDV midden in de nacht met de hele kerstboom op het dash aan, te koekeloeren ( bezine meter op 1/2 vol, tank zo droog als gedroogd gras)

En het probleem nog niet verholpen

Nou, wat kan een mens hebben? Ik ben dus klaar..........................een andere kar, per direct !!

OKe, dat moet dan wel een software fout zijn want daar heeft de mijne bij 1e start 'sochtends bij koudloop ook last van echter zodra hij 5/10 seconden loopt heeft hij er geen last meer van en de rest van de dag ook niet meer als hij weer gestart wordt , zal het in de gaten houden .

* houdt sleutels bij de hand om op de balie te smijten en nieuwe 1m op te eisen bij van poelgeest *

edit : oh nee da's waar ook ik moet zo'n GT-R

Hielke

Bericht door Hielke » 22 jun 2011, 14:46

:D Leen.

Ik denk dat Romo zo geschrokken is van z'n eigen ommezwaai en dat ie het ook nog eens hier op DF heeft durven vertellen, dat ie nu helemaal alle trossen heeft losgegooid en z'n hart compromisloos wil gaan volgen.

Hij zit dus nu bij de Fiat dealer het koopcontract voor de Punto Evo schraapedition te ondertekenen. :lol:

Leen

Bericht door Leen » 22 jun 2011, 14:57

Resume van 212 pagina's :

1 BMW lanceert 1M
2 De gehele goegemeente sabelt hem neer , want turbo/Duur/Geen M
3 Andre koopt 1M
4 alle schapen volgen

Scheelt hoop leeswerk

David R.

Bericht door David R. » 22 jun 2011, 14:59

Andre schreef:Die 1420 kg van de GT3 voelt ook aan als 1420kg. LOL

Ik heb ook nergens gezegd dat ie als een 900kg lotus aanvoelt. Ik heb ook gezegd dat ie op het circuit zijn nadelen heeft. Dat heeft de GT3 ook en zo zullen er wel meer zijn. Misschien is lotus wel trackday klaar off factory geen idee. Maar dat zoek ik niet.

Als ik wil racen ga ik wel in een Aprisco auto zitten of een andere race auto. Nee dat is een 1M gelukkig niet.

De 1M is altijd een compromis en die compromis is tov van de M3 iets meer naar de sportievere kant. Iets wat mij dus meer plezier geeft. Je wordt niet happy als je met een race auto over straat moet. Wat je wordt niet eens happy als je dagelijks met een GT3 over straat moet. De 1M is een auto die je meer sportiviteit geeft dan vele andere auto s en zeker tov. een M3. Het is echter geen Cayman R / GT3 / Lotus etc.
Vind jij de GT3 echt zo slecht dagelijks. Ik rij hem nu al bijna 2 jaar dagelijks (30000 km) en heb geen problemen. Ik heb wel de airlift laten installeren maar dat is vooral omdat de auto onder mijn huis geparkeerd staat en die hoek te stijl is. Je moet 1 x per jaar de spoilerlip vernieuwen maar die kost ook de hele wereld niet.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 22 jun 2011, 15:00

Leen schreef:Resume van 212 pagina's :

1 BMW lanceert 1M
3 Andre koopt 1M
4 alle schapen volgen

Scheelt hoop leeswerk
Andre is een soort Oprah op sportiefautorijgebied, kan een hele markt controleren. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jun 2011, 15:00

whaha lol at most reacties :lol:

Apolo2

Bericht door Apolo2 » 22 jun 2011, 15:02

Leen schreef:Resume van 212 pagina's :

1 BMW lanceert 1M
3 Andre koopt 1M
4 alle schapen volgen

Scheelt hoop leeswerk
Leen bedankt voor de samenvatting ;-) Ik heb enkele weken dit draadje niet meer kunnen volgen maar zo te zien is er niets veranderd. Wat ik me wel afvraag is hoeveel schaapjes er nu al over de dam zijn...volgens mij pas 1 (André). Verder krijg ik zo langzaam het idee dat de heilige graal...de M3 opeens helemaal heeft afgedaan voor de 1M :bignews:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jun 2011, 15:12

Ik ben er wel.............moet ook nog beetje werken, blijkbaar hebben anderen hier meer tijd :lol:

Anyway, mijn verhaal en motivatie heb ik toegelicht, niet dat de M3 in general nu een gedrocht van een kar is, verre van, de meest heerlijke auto die ik heb mogen rijden...........

Maar MIJN M3 heeft een software issue, niet, of vooralsnog niet oplosbaar, ik erger mij, ik hak de knoop door.

Momentane status; ik heb alle berichten over "vrijstaande 1M-en" richting dealer gestuurd ( dank aan allen die met me meedenken!!)
Net de dealer aan de lijn gehad, die denkt er wel wat mee te kunnen, als er nieuws is, zijn jullie de eersten die het horen.......
Met een beetje mazzel kom ik naar Heerenveen in een 1M..........

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 15:13

Nou de schaapjes volgen niet hoor. Dat denken jullie. Iedereen kan zijn eigen keuze wel maken.

Tot nu toe ben ik de enige hier op dit forum met een 1M.

David ja GT3 ga ik never dagelijks in rijden. Te opzichtig te hardcore maar op circuit is ie echter geweldig.

Leen

Denk goed na kevin wil zijn GTR graag verkopen en wil graag een 1M.

LOL ik kom niet meer bij hier.
Laatst gewijzigd door Andre op 22 jun 2011, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jun 2011, 15:14

Schaapjes is weer zo`n kort door de bocht opmerking........pffffffff

Wat een gemekker weer om maar in schaapstermen te blijven............

Tom

Bericht door Tom » 22 jun 2011, 15:15

David R. schreef:
Vind jij de GT3 echt zo slecht dagelijks. Ik rij hem nu al bijna 2 jaar dagelijks (30000 km) en heb geen problemen. Ik heb wel de airlift laten installeren maar dat is vooral omdat de auto onder mijn huis geparkeerd staat en die hoek te stijl is. Je moet 1 x per jaar de spoilerlip vernieuwen maar die kost ook de hele wereld niet.
Een dameskapper Z4 met notabene een 3 serie onderstel is al onmogelijk dagelijks te rijden volgens de heren :)

Michel P

Bericht door Michel P » 22 jun 2011, 15:17

lol@tom :tooth:

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 15:19

Tom

Straks doe je ook nog zo n groene of roze geruite broek aan en ruil je hem in voor een Lotus.

romo

Bericht door romo » 22 jun 2011, 15:21

Andre schreef:Tom

Straks doe je ook nog zo n groene of roze geruite broek aan en ruil je hem in voor een Lotus.

Kan ie beter zo`n golfkarretje pakken.............met de clubs tussen de benen............ :lol:

Tom

Bericht door Tom » 22 jun 2011, 15:21

Andre schreef:Tom

Ja ik moet nog een dealtje maken met pol. knip al jarenlang z'n vrouw maar hij wil mij niet matsen.

Afbeelding

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 jun 2011, 15:22

Tom schreef:
David R. schreef:
Een dameskapper Z4 met notabene een 3 serie onderstel is al onmogelijk dagelijks te rijden volgens de heren :)

Tja, ik had het er gisteren nog met Andre over. Andre is 'n coureur/diehard in auto's. Ik zit wat anders in elkaar, maar hou van jakkerwerk, bochten, driftwerk, trackdays wanner de mogelijkheid er is. We zijn/waren branies in 't verkeer. Maar we worden rustiger, misschien ouwelullerig, zulen anderen 't noemen. Andre heeft 'n pracht GT3 staan. Ik heb een supercomfy en rappe 535i staan. Andre nam een paar jaar terug de TGV naar Disney Paris. Nu snap ik 'm . Vorig jaar via Brussel-Lux-Bern-Milaan-Florence terug Keulen vakantierondje gedaan met de 535i, 3500km in 7 euh herstel 9 dagen. Prima. Maar het was vakantie, files, omwegen, geleuter in parkings en uren wachten bij de Gotthard, boeie, we hadden vakantie. Maar toch...

We gaan nu een aantal dagen naar Barcelona/omgeving met vakantie. Ik dacht eerst met de auto. Later kwam ik weer bij zinnen en we gaan lekker met 't vliegtuig.

En dan heb ik zo'n comfy cruiser. Tja.
Laatst gewijzigd door Robin op 22 jun 2011, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 22 jun 2011, 15:22

Ze heeft nog steeds stoppels tussen de benen tom, dus dat dealtje kan je vergeten :tooth:

Leen

Bericht door Leen » 22 jun 2011, 15:31

oh ja , ik was weer de smiley vergeten voordat iedereen er weer overheen valt . it's only internet you know

en Dre , je moet me toch wel een beetje kennen dacht ik zo . ik ga met je mee wbt de 1M als beste compromis auto als je alles in 1 auto zoekt , in dat geval stond ik gisteren bij de stealer voor een 1M , maar ik zoek een pittige comfortabele zakelijke cruiser met automaat , voor alle andere zaken hoef ik geen compromis want de schuur is al vol ( Track EVO5 RS ,track E30M3 , 130icupracer , 525idriftbak , 325 i cabrio , 320 i oldtimer . grandis gezinsbak , VW T5 trekeend )

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 15:34

Ja man dat snap ik wel.

Tis weer genieten in dit draadje.

Kale kano s en harige munten bij de bmw dealer ik kom niet meer bij hier. Nog een roze geruite broek erbij die zijn piemel en ze ballen onthaard heeft met veet en het is compleet hier.

Mooi serieus forum hier er wordt vast geld aan verdient.

uberlol
Laatst gewijzigd door Andre op 22 jun 2011, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie