TV Series
- Macboy
Re: TV Series
MODERN FAMILY ALERT !!!!
Vanaf maandag 5 maart om 17.35 zendt RTL5 dagelijks op dat tijdstip Modern Family uit. Voor iedereen die deze serie gemist heeft: ze beginnen van voor af aan dus aflevering 1 van seizoen 1 (pilot).
Enjoy !
Vanaf maandag 5 maart om 17.35 zendt RTL5 dagelijks op dat tijdstip Modern Family uit. Voor iedereen die deze serie gemist heeft: ze beginnen van voor af aan dus aflevering 1 van seizoen 1 (pilot).
Enjoy !
-
OnlineWJ
Fans van o.a The West Wing, Studio 60 on the sunset strip, etc. Sorkin heeft weer een nieuwe show! Aflevering 1 is gister geweest, The Newsroom!
http://www.imdb.com/title/tt1870479/
http://www.imdb.com/title/tt1870479/
- stefan740
Meteen even gekeken, goede tip!
- Robin Hartog
Zojuist ook gekeken; I'm hooked! Ben zeer benieuwd naar de volgende. 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gisteren is seizoen 7 van Dexter begonnen. Net gedownload en nu kijken 

-
Seizoen 2 van Homeland ook!
Sons of Anarchy nieuwe seizoen is ook weer ziek

Sons of Anarchy nieuwe seizoen is ook weer ziek

- Arthur
- Auto: Nr.51
Maar als jullie het downloaden waarom dan posten in het TV series draadje?
ik kijk dat op TV, indien mogelijk
Wanneer komt Sons of Anarchy nieuwste seizoen eens op TV?
En kijkt er wel eens iemand, gewoon op de TV, Person of Interest? Best een onderhoudende serie, valt me niet tegen.

En kijkt er wel eens iemand, gewoon op de TV, Person of Interest? Best een onderhoudende serie, valt me niet tegen.
-
Kijk ik ook ja, maar ook niet op tv
Leuke serie.

-
Ik download om twee redenen. In Amerika komen ze natuurlijk als eerste uit, maar in het geval van bijv. Dexter zend Nederland 3 deze een jaar later uit. Daar kan ik nog wel op wachten, echter zenden ze dan een heel seizoen in twee á drie weken uit (elke werkdag een aflevering). Ik heb dan niet altijd de kans om alle afleveringen te kijken.
Homeland hoor ik goede verhalen over, ben nu net bezig seizoen 1 binnen te halen. Ben benieuwd
Homeland hoor ik goede verhalen over, ben nu net bezig seizoen 1 binnen te halen. Ben benieuwd

-
Zo, het nieuwe serieseizoen is weer begonnen! Net als anderen ben ik weer blij met Dexter maar ook met Fringe en Person of interest. Ik hoop dat de laatste serie wat sterker wordt als seizoen 1.
Zijn er nog interessante nieuwkomers? Ik ben zelf benieuwd naar Last resort...
Zijn er nog interessante nieuwkomers? Ik ben zelf benieuwd naar Last resort...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die series die je download zijn dan, neem ik aan, zonder ondertiteling? M'n Engels is best redelijk maar soms gaat het me net even te rap zonder ondertiteling.
-
Bijna elke mediaplayer op de pc ondersteund "externe" ondertitels, gewoon een tekstbestand die gesynchroniseerd worden met de aflevering. Van de populaire series zijn altijd wel nederlandse ondertitels te vinden..
edit: Ik zie dat jij ook Person of Interest kijkt, prima serie alleen ik mis het "seriegevoel", het zijn vooral op zichzelf staande afleveringen. Hopelijk komt de rode draad meer naar voren in seizoen 2.
edit: Ik zie dat jij ook Person of Interest kijkt, prima serie alleen ik mis het "seriegevoel", het zijn vooral op zichzelf staande afleveringen. Hopelijk komt de rode draad meer naar voren in seizoen 2.
-
Ik kijk ze zonder ondertiteling inderdaad. Vind het goed te doen, ik kijk ze vaak op m'n laptop met oordopjes in. Kan ik me net wat beter concentreren.
- stefan740
- stefan740
- Robin Hartog
Hier ook gewoon de series zonder ondertiteling.
Vaak vind ik dat de Nederlandse ondertitels de plank totaal misslaan met bepaalde grappen omdat ze het dan verkeerd vertalen..
Kijkt er iemand hier trouwens Son of Anarchy? Inmiddels al 5 seizoen en en krijgt een 8,6 op IMDB. Lees er ook veel goede verhalen over. Vanavond maar eens de eerste aflevering kijken.

Kijkt er iemand hier trouwens Son of Anarchy? Inmiddels al 5 seizoen en en krijgt een 8,6 op IMDB. Lees er ook veel goede verhalen over. Vanavond maar eens de eerste aflevering kijken.

- Jorrit
DEXTER DEXTER DEXTER Woei 
Net S07E01 gekeken, I'm hooked again

- MartijnGizmo
Yes, erg toffe serie. Nieuwe seizoen begint wel ff flink geweldadig zeg, damn...Robin Hartog schreef:Kijkt er iemand hier trouwens Son of Anarchy? Inmiddels al 5 seizoen en en krijgt een 8,6 op IMDB. Lees er ook veel goede verhalen over. Vanavond maar eens de eerste aflevering kijken.

- Robertdj
Jorrit schreef:DEXTER DEXTER DEXTER Woei
Heel gaaf inderdaad, er gaat zoveel gebeuren dit seizoen.
-
Beetje maarMartijnGizmo schreef: Yes, erg toffe serie. Nieuwe seizoen begint wel ff flink geweldadig zeg, damn...

Wel hele coole serie

- Robin Hartog
Hmm, ook maar eens mee beginnen dan! Ben benieuwd!
- Fernando
Jaar geleden hier al genoemd maar nogmaals: SUITS 
- Robin Hartog
Ik wacht met smart op deel twee van seizoen 2.Fernando schreef:Jaar geleden hier al genoemd maar nogmaals: SUITS

-
Inderdaad
Topserie.
Kijk er toch wel veel zo
White Collar pas afgezien, ook wel aardig.
Breaking Bad

Kijk er toch wel veel zo

White Collar pas afgezien, ook wel aardig.
Breaking Bad

-
Breaking bad is wel oke, maar als ik t een poosje niet gezien heb hunker ik niet echt om weer te gaan kijken...
Binnenkort op een druilerige zondag game of thrones s01 eens weer kijken, kon maar moeilijk weer in seizoen 2 komen. Op de 1 of andere manier vergeet ik heel snel wat er nou gebeurt in zo'n seizoen.
Binnenkort op een druilerige zondag game of thrones s01 eens weer kijken, kon maar moeilijk weer in seizoen 2 komen. Op de 1 of andere manier vergeet ik heel snel wat er nou gebeurt in zo'n seizoen.