Dus voor navigatie houd ik wel m'n Galaxy Nexus, of Nexus 4

Metchu schreef:De musthaves van Android?
Tip van flip: Mocht je de Xperia Z voor het waterdichte hebben gekocht, probeer dit niet uit.Metchu schreef:na 5 jaar ios ga ik overstappen op android.... Vandaag sony xperia Z halen... ben zeer benieuwd! helemaal 0.0 ervaring met android! De stap van iphone 4 naar 5, is naar mijn mening een veels te kleine en nutteloze stap en na 2 jaar iphone 3en gs en 3 jaar iphone 4 wil ik toch wel iets nieuws hebben!
Hebben jullie nu al tips voor me? De musthaves van Android?
Zo, dat is wel erg slecht! Ik moet zeggen dat ik het van Sony ook heel erg gewaagt vind dat ze er op die manier mee adverteren. Ik had ook een rode indicator, dat verkleuren gaat volgens mij ook best snel..Ferdi Gielen schreef:Die van mijn collega is iets meer dan een minuut in een halve meter water geweest en alle indicatoren waren uitgeslagen + vocht in de lens van zijn camera.
Dit terwijl hij wel netjes alle openingen van het toestel op de juiste manier af had gesloten.
Garantie is vervallen door de indicatoren die zijn verkleurd.
Gisteren zelf mijn 8 maanden oude HTC One X+ vervangen door een Nokia Lumia 920.
Toestel gaf niets anders dan problemen en was het zo zat dat ik nu het toestel heb genomen die ik 8 maanden terug wel had willen hebben. Had me alleen door iemand om laten praten om toch de HTC te nemen, gaan we dus niet meer doen.
Had verwacht dat HTC de boel wel op orde had.S-RS schreef: Over de HTC hoor ik wel vaker slecht verhalen, zeker mbt de bouw kwaliteit. Daarom durf ik het zelf ook niet aan, al vind de nieuwe One er weg erg gelikt uit zien.
Daar zit ik nu ook een beetje mee, een degelijke telefoon is voor mij wellicht wel zo slim. M'n vorige S2 was niet kapot te krijgen, dat ding vloog een keer met 25 kmu van de fiets af met het beeldscherm over de klinkers, geen krasjeFerdi Gielen schreef:Had verwacht dat HTC de boel wel op orde had.
De One is zonder twijfel een prachtig toestel, collega heeft er eentje als opvolger van zijn One X (waar ook problemen mee waren en dacht dat dat met de + wel op was gelost).
Moet wel zeggen dat de Lumia 920 die ik nu heb vele malen degelijker aan voelt, als die op de grond valt zit er een gat in de vloer. De ouderwetse Nokia gedachte krijg ik er bij