David R. schreef:Knot is een beetje flauw. Was de eerste keer en volgens mij ook nog in uitloopronde. Je mag het nu gerust nog een keer proberen.
Het is gewoon een feit dat veel mensen een dagje circuit doen met materiaal dat daar niet voor geschikt is. Heeft niets te maken met leeftijd van het materiaal (heb ook wel eens een nieuwe s5 in de grindbak zien belanden omdat zijn remmen niet meer werkten) maar meer met het feit dat banden en remmen het vaak niet aankunnen. Ik zie hier foto's van een geplofte remschijf en van remblokjes die helemaal weg zijn. Bij deze 2 is het goed afgelopen maar dat had net zo goed anders kunnen zijn. Bij raceauto's zie je dat denk ik minder. Goed bij mij breekt er ook een fuseepen af en daar had ik ook geluk dat er niemand voor zat. Ik zeg dus niet dat het bij raceauto's nooit gebeurt maar over het algemeen krijgen de straatauto's eerder problemen met remmen en banden wat vaak resulteert in schade.
En Jeroen ik rijdt inderdaad geen competitie en ben geen racer. Er wordt hier alleen gezegd dat mensen hinder hebben van de racers en daar ben ik het niet mee eens. Ik vond ze wederom netjes rijden en heb geen last van ze gehad.
Een beetje flauw is nog netjes uitgedrukt , David R heeft nu eenmaal altijd matriaal bij hem waar wij allemaal van dromen maar niet hebben , maar ieder nagemaakte schumacher graag comentaar op heeft .
Heb in Duitsland vervelende dingen gezien mbt tot David zijn nieuwe aanwinst , elke E30 wrak wilde hem uitremmen , omdat je dan zo geweldig bent , want wat geweldig een filmpje op Youtube zetten dat je een M3 E92 bij kan houden , wat zal mama trots zijn zeg

Zo`n geintje koste hem bijna zijn rechterflank , dat terwijl hij alleen maar rondjes aan het rijden was om deze wagen te proberen .
Ik ken David als een liefhebber die ook erg trots is op zijn auto, en zeker niet loop te zeggen dat hij zo geweldig rijdt , maar gewoon geniet van zo`n dag .
Zo dit wilde ik even kwijt ( en ik ben ook jaloers op David zijn auto)
Mv Gr Aad