http://link.marktplaats.nl/280949719" onclick="window.open(this.href);return false;
En van buiten is ie dat ook, al zijn die ruiten niet helemaal mijn ding. Rondom nieuwe Michelins is altijd goed: mooi schoon gepoetste eindpijpjes zijn ook een teken van een zorgzame eigenaar.BMW M5 LIEBHABER & ZWEITFAHRZEUG
EZ 11/1999
114.000 km
€ 13.850
Verkaufe wegen Fahrzeugwechsel meinen sehr gepflegten und fasst NEUWERTIGEN M5 (Modell 2000). Es handelt sich um einen Garagen, Nichtraucher u. überwiegend Schönwetterfahrzeug (Liebhaber & Zweitfahrzeug). Es hat keinerlei Beulen o. Dellen. ABSOLUT ROSTFREI. Das LEDER bzw. Innenraum hat keinerlei Abnutzungserscheinung (WIE NEU). Scheckheftgepflegt bei BMW (15 Einträge). Viele Verschleißteile NEU bzw. NEUWERTIG. Reifen habe ich auch erst im Juni für 1000 € NEU draufziehen lassen. Das NAVI im Innenspiegel mit Europa Navteq Karte u. TMC wurde bei BMW für stolze 2400 € nachgerüstet. ORIGINAL ZUSTAND, Original Motor u. Kilometer (Nachweisbar:Rechn. u. Tüv Berichte usw. vorhanden). Mein M5 ist wirklich in einem SUPER ZUSTAND, bis auf Blechschaden am rechten Kotflügel (vom Vorbesitzer) ist er UNFALLFREI. Die Motorhaube u. die Stoßstange wurden wegen kleinere Steinschläge bei BMW nachlackiert.
Ja ik had het ook gezien. De auto heeft aardig wat kilometers gereden in een jaar tijd namelijk dik 35dKM. Ik had mijn twijfels over degene die de auto bij mij heeft gekocht, ik kreeg de indruk dat hij er niet netjes mee om zou gaan. Dus ik hoop dat die echt zo netjes was toenik hem had want toen was tot in de puntjes verzorgt door de vorige eigenaar.FreudeamFahren schreef:*klik* 1998 BMW M5 160d km Imola Rot bij Senna in Tilburg
Da's een bekende: die heeft ook al eens *klik* bij MDJ in de voorraad gestaan.
Precies, moet ik ook beamen hoor. Uber saai kleuren combi voor een ///M. Ik ben ook geen fan numero Uno van deurpanelen in caroserie kleur bij een E39 maar deze groen met grijs.. nee dank je.FreudeamFahren schreef:
Prima in een Jag, maar in een M5?
Nothing to worry about. Dat is normaal bij die wagens. Degene die minder verbruiken, rijden er te traag meeFreudeamFahren schreef:Een liter op 1.000 km bij normaal gebruik.
Dat is vrij veel ja, ik heb er verder niks over gehoord bij degene waarvan ik de auto heb ingekocht en ook niet van de gene waar ik hem aan heb verkocht.FreudeamFahren schreef:Een liter op 1.000 km bij normaal gebruik.
Paul schreef:De mijne doet bij lange niet 1 ltr op 1000km en geloof me die wordt wel gebruikt hoor..
Laatst bijgevuld tot het max streepje, ritje duitsland gehad met snelheden 290+, goed doortrekken, thuis nog wat blokjes met geinteresseerden om geweest, afgelopen zondag driftmiddagje gehad in en om Drachten. en hopsakee staat nu nog mooi op driekwart op de pijlstok.
Heb er nu 4000km mee gereden in 4 weken tijd en er is ongev een halve liter olie bijgekomen. :banaan:
Frits schreef:Paul schreef:De mijne doet bij lange niet 1 ltr op 1000km en geloof me die wordt wel gebruikt hoor..
Laatst bijgevuld tot het max streepje, ritje duitsland gehad met snelheden 290+, goed doortrekken, thuis nog wat blokjes met geinteresseerden om geweest, afgelopen zondag driftmiddagje gehad in en om Drachten. en hopsakee staat nu nog mooi op driekwart op de pijlstok.
Heb er nu 4000km mee gereden in 4 weken tijd en er is ongev een halve liter olie bijgekomen. :banaan:
Een halve liter BIJGEKOMEN? Iemand moet dat stiekem bijvullen terwijl je slaapt of zo...
Doen we zeker ouwe..Volgende week ofzo even.Paul schreef:Eddie, en dan rijdt je ook nog als een slagroomtaart 8)
binnenkort even duoshootje doen ouwe!!!!!!!!!
Ik vraag mij af waarom dit saai is. Ik ben een grote fan van grijze interieurs omdat ze licht en luchtig zijn. Zwart is IMO net zo saai maar van binnen nogal indringend en 'oppressive'. Mijn €0,02Xave30 schreef:Precies, moet ik ook beamen hoor. Uber saai kleuren combi voor een ///M. Ik ben ook geen fan numero Uno van deurpanelen in caroserie kleur bij een E39 maar deze groen met grijs.. nee dank je.FreudeamFahren schreef:
Prima in een Jag, maar in een M5?
Paul schreef:Sorry ik heb het verkeerd opgeschreven, in de 4K die ik er nu mee gereden heb is er totaal 1 litertje bijgekomen en de pijlstok staat nu nog steeds op 3/4
Voor mijn ritje naar Duitsland op de max gezet en nog aardig geknalt daarna,valt dus behoorlijk mee...
1 liter op 1000km vindt ik belachelijkmisschien als je als een debiel loopt te trappen iedere keer, maar bij normaal gebruik bijna een liter op 1000km is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten