Laura's zeilreis rondom de wereld
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Laura's zeilreis rondom de wereld (nog een kind onderwer
Girl, you`ll be a woman soon..................................
- JP
Luco schreef:Die banaan gebruikt ze voor andere eenzame momentenJP schreef:Wat nou wachten op het einde vh orkaanseizoen? Wat is dat voor mietjesgedrag. Gaaaaan met die banaan.

Bij 14 jaar ben je al te laat hoor JPJP schreef:Luco schreef:Die banaan gebruikt ze voor andere eenzame momentenJP schreef:Wat nou wachten op het einde vh orkaanseizoen? Wat is dat voor mietjesgedrag. Gaaaaan met die banaan.14 jaar en een banaan.
....ik neem aan dat ze de vitamine goed kan gebruiken.

Wij hebben hier een collega, met een dochter van 17.
Hij denkt dat ze nog steeds geen banaantjes eet

En wij maar roepen, ze is al regelmatig nat

- dvh
Pfff, ben blij dat ik niet in zo' n werksfeer zit waar ik zulk dom gelul aan moet horen.
Begint de dag toch weer goed

-
Ach beetje flauwe sfeer is altijd goed... 'poep en plas humor' op de werkvloer is altijd leukdvh schreef:Pfff, ben blij dat ik niet in zo' n werksfeer zit waar ik zulk dom gelul aan moet horen.

Dom is denken dat je 17 jarige dochter nog maagd is, dat is vragen om reactiesdvh schreef:Pfff, ben blij dat ik niet in zo' n werksfeer zit waar ik zulk dom gelul aan moet horen.

Over het algemeen werken we best hard, maar geintje af en toe moet kunnen.
- dvh
Wja, doe wat je niet laten kan 
het zou alleen niet mijn ding zijn.

het zou alleen niet mijn ding zijn.
-
Heb je haar al gezien dan?Luco schreef:Dom is denken dat je 17 jarige dochter nog maagd is, dat is vragen om reactiesdvh schreef:Pfff, ben blij dat ik niet in zo' n werksfeer zit waar ik zulk dom gelul aan moet horen.
Begint de dag toch weer goed![]()
![]()

-
Wiens zusje is dat zegTom schreef:Heb je haar al gezien dan?Luco schreef:Dom is denken dat je 17 jarige dochter nog maagd is, dat is vragen om reactiesdvh schreef:Pfff, ben blij dat ik niet in zo' n werksfeer zit waar ik zulk dom gelul aan moet horen.
Begint de dag toch weer goed![]()
![]()
![]()

- Martin van der Zwaard
- JP
It's all about character, and this girl has a lot of it..... 

-
Re: Laura's zeilreis rondom de wereld
De aanhouder wint!
Volledig bericht: http://www.thedailyherald.com/islands/1 ... arten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Youngest around-the-world sailor arrives in St Maarten
By David McGregor
SIMPSON BAY--Laura Dekker, potentially the youngest around-the-world solo sailor, brought her boat into St. Maarten on Sunday afternoon to tumultuous applause and the sounding of horns from other boats.
Dekker told The Daily Herald's reporter, who met her for an exclusive interview as she came through Immigration on Sunday morning, "It's been really nice; a very nice trip and very fast. Pretty good."
- Thom
http://www.nu.nl/binnenland/2409265/fin ... ekker.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Begint steeds meer op zo'n kansloze missie als die van Henk de Velde te lijken...
Begint steeds meer op zo'n kansloze missie als die van Henk de Velde te lijken...
-
Fail topic?Thom schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2409265/fin ... ekker.html

- Downforce Hans
Ze heeft in iedergeval meer lef dan de meesten met een grote mond hier......... 

-
+1.000
Gewoon weer een hoop afgunstig volk. Zelf hebben ze er de kloten niet voor, dus dan moet iedereen maar thuis blijven...
Gewoon weer een hoop afgunstig volk. Zelf hebben ze er de kloten niet voor, dus dan moet iedereen maar thuis blijven...
-

Vind het stoer. echt. maar, als je het dan doet doe het dan met de middelen die je voorhanden heb.........
Halverwege aftaaien zou jammer zijn.....
- GTRene
voor dat soort dingen misschien wel, maar nauwelijks geld? voor sommigen is het schijnbaar nooit genoeg, wellicht het geld beter besteden“We zijn neergezet als rijke ouders, terwijl we nauwelijks geld hebben
neem aan dat heel wat medelanders minder inkomen hebben uit werk.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou niet gaan janken omdat de pecunia`s ontbreken..................daar had vooraf dan maar over nagedacht moeten worden.................
Lef is een ding, bravoure en opschepperij is wat anders..................je doet iets omdat het kan, kan het niet, brand dan je vingers niet........................
Lef is een ding, bravoure en opschepperij is wat anders..................je doet iets omdat het kan, kan het niet, brand dan je vingers niet........................
-
Waar kan ik doneren?
- romo
FrankS schreef:Waar kan ik doneren?
Daar hebben ze in het ziekenhuis speciale kamers voor................................

- GTRene
laura's huwelijksbootje 

- KW
Info daarover staat hier: http://www.lauradekker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;FrankS schreef:Waar kan ik doneren?
Ik heb enorm bewondering voor haar inzet en had er vooraf al alle vertrouwen in dat ze het zou kunnen. Toen bureau jeugdzorg en de rechtszaken in beeld kwamen werd ik er gewoon misselijk van. Puur machtsvertoon. Bah. Kan me daardoor heel goed voorstellen dat ze haar levenslust destijds verloren had. Ben dus ook erg blij dat ze alsnog mocht gaan!
En als ik de oudejaarsloterij win krijgt ze van mij een bedrag waar ze een nieuwe boot van kan kopen.
- GTRene
en ik en Wiesmann GT? :banaan:KW schreef:Info daarover staat hier: http://www.lauradekker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;FrankS schreef:Waar kan ik doneren?
Ik heb enorm bewondering voor haar inzet en had er vooraf al alle vertrouwen in dat ze het zou kunnen. Toen bureau jeugdzorg en de rechtszaken in beeld kwamen werd ik er gewoon misselijk van. Puur machtsvertoon. Bah. Kan me daardoor heel goed voorstellen dat ze haar levenslust destijds verloren had. Ben dus ook erg blij dat ze alsnog mocht gaan!
En als ik de oudejaarsloterij win krijgt ze van mij een bedrag waar ze een nieuwe boot van kan kopen.