Wel iedere keer een "to be continued" maar dat maakt het wel erg spannend.

allen schreef:Fail Rene. Die zit aan de andere kant van het blok. Het gaat om de startmotor. Dus als ze nu die adaptor plate eens opsturen, kan ik Maik vriendelijk vragen om een nimbus hitteschildje. 8)
Downforce Hans schreef:Bij de wegenwacht willen ze hem niet want wanneer hij een stukje gaat rijden dan moet er een wegen wacht als volg auto mee
Voor al die benzinekosten die de DFers dan moeten maken kun je ook een fatsoenlijke auto kopen.Capo_Miel schreef:Misschien moeten we een DF hulp setup maken voor Allen.
Als hij in de omgeving Roermond is kan hij mij Bellen. Laten we zeggen straal van 40/50km
Dan hebben we in Eindhoven ook wel wat DF'ers, ook wel paar in Maastricht.
Dan nog een paar in Denbosch, Tilburg, Breda, kijk dan gaan we alweer richting Dordt
Dan zal waarschijnlijk die engelse accu ploffenMichel P schreef:Allen, bij de kijkshop hebben ze nu een electrische deken op 12v te koop, wellicht wel en idee, om warm te blijven als je langs de kant staat.
Ik ben echt benieuwd of je de hele winter de funfer laat staan en in de sigaar blijft rijden.
Michel
luco hornsveld schreef:Dan zal waarschijnlijk die engelse accu ploffenMichel P schreef:Allen, bij de kijkshop hebben ze nu een electrische deken op 12v te koop, wellicht wel en idee, om warm te blijven als je langs de kant staat.
Ik ben echt benieuwd of je de hele winter de funfer laat staan en in de sigaar blijft rijden.
Michel![]()