Lotus 340 R Exit.. Welkom Lotus Exige-S 240
- Petrolhead Tom
Re: Lotus 340 R Exit..
Gefeliciteerd Hans! Mooi man!
- Joost
Ook leuk:

http://www.pistonheads.com/sales/2180478.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Exige looks voor Elise money!
Het is dat ik te lang ben en er niet in pas, anders had ie al op de stoep gestaan.
Kan je die andere Elise nog afzeggen?!?
http://www.pistonheads.com/sales/2180478.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Exige looks voor Elise money!
Het is dat ik te lang ben en er niet in pas, anders had ie al op de stoep gestaan.
Kan je die andere Elise nog afzeggen?!?
- Mathieu
Hij wil cabrio rijden.........................
- Joost
Dat dak kan er toch zo af, net als bij een 'echte' exige???
- Petrolhead Tom
Dat kan niet in verband met de koeling.Joost schreef:Dat dak kan er toch zo af, net als bij een 'echte' exige???
- Joost
Je kan bij Lotus zelf een soft top modificatie laten uitvoeren dus voor de koeling zal het geen probleem zijn neem ik aan:

- GTRene
hier koel, daar koel 

-
Deze foto's zijn van een S2 Exige, en daarop kun je zonder problemen een soft top plaatsen.Joost schreef:Je kan bij Lotus zelf een soft top modificatie laten uitvoeren dus voor de koeling zal het geen probleem zijn neem ik aan:
Wil je dat bij een S1 Exige doen, dan moet je toch echt met de decoupeerzaag aan de slag en zelf een stukkie canvas eroverheen trekken

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Leuke auto. Altijd al fan geweest van die S1'tjes, en zeker die met de motorsport look
Moet de duratec er deze winter al in?

Moet de duratec er deze winter al in?
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Exige S1 is natuurlijk helemaal top maar idd daar kan het dak niet vanaf..
De koop gaat door! Binnenkort even ophalen in ierland.. terug met het bootje vanuit Newcastle.
Deze winter ombouwen naar LHD en even kijken wat we met de standaard motor kunnen..
Misschien kop bewerken, andere nokkenas, Emerald en nog wat dingen en hij heeft ook 160pk
Want het blok heeft pas 18000 miles gelopen..
De koop gaat door! Binnenkort even ophalen in ierland.. terug met het bootje vanuit Newcastle.
Deze winter ombouwen naar LHD en even kijken wat we met de standaard motor kunnen..
Misschien kop bewerken, andere nokkenas, Emerald en nog wat dingen en hij heeft ook 160pk
Want het blok heeft pas 18000 miles gelopen..
- GTRene
Ierland?
je zoekt het wel op
gefeliciteerd

je zoekt het wel op

gefeliciteerd

- Petrolhead Tom
Maar als er op termijn een ander blok in komt waarom ga je dan nu geld in het huidige blok pompen? Ik zou kijken of ik hem direct goed zou kunnen verkopen, juist omdat hij nog maar 18000 miles heeft gelopen.
- JP
Gaaf
neem je die TVR ook mee ? 

- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Gaaf, gefeli! Eindelijk een dak boven je hoofd. 

- Joost
Gefeliciteerd Hans.
- Tim R
Erg mooie Elise Hans, prima keuze denk ik!
- Marty
ik had mijn s1 wel willen ruilen tegen jouw 340 hoor
Nah zo'n dak is toch wel handig,
Gefeliciteerd!
mooi ding trouwens.

Nah zo'n dak is toch wel handig,
Gefeliciteerd!
mooi ding trouwens.
- Hans R
Nah, het Lotus avontuur zit mij niet mee..
ik had de 340 niet weg mogen doen denk ik..
Maar die kutdingen (Lotus) kunnen van mij nu gestolen worden! Ik ga BMW rijden ofzo!

Kortom er was weer iemand voor mij.. raar verhaal ik had hem vanmorgen aan de telefoon om de deal rond te maken en het was rond, belt hij later op met dit verhaal.. dit is al de 6e lotus die voor mijn neus weggekaapt wordt, 3x een Exige waarvan 2x Cup 240 en 1 met slechts 1800km, 1x een 2-11, een Westfield Eleven met kenteken uit 1960, een super seven HKT met Honda motor en nu deze ook weer... Goede handel 2e hands Lotussen..hans, im sorry but this was a guy i spoken to earlier in the week from england. there has been a lot of interest in the car and people saying they would buy it,but no-one actually paying a deposit, but he got someone to call me and aranged to call at my house with a cheque.his friend called with the cheque which i have now lodged. i have to take the first deposit i recieved incase you or anybody else backed out of the deal.
im sorry you are angry but i hope you understand from a sellers point of view.
i feel bad for you not getting the car, a day sooner and it could have been yours,if anything happens that the deal falls through, i will call you and let you know,
again im sorry about this,
regards,david.

Maar die kutdingen (Lotus) kunnen van mij nu gestolen worden! Ik ga BMW rijden ofzo!

- GTRene
met koopjes moet je er inderdaad als de kippen bij zijn of gokken en wat overmaken...maja zou ik ook niet snel doen al heb ik wel eens een paar keer gegokt en blind gekocht.
voorbeeld TVR V8S in LHD slechts 58 stuks van gemaakt zo schijnt, ik had een garage handel/bedrijf ooit eens gezegd als je zo'n TVR tegenkomt ergens ben ik wel geinteresseerd...
belt ie me op een heeeeeeele tijd later dat ie er 1 had, hij zat in Oostenrijk/Zwitserland? anyway daar ergens stond er 1 en ik moest aan de telefoon beslissen
hij klonk niet super optimistisch qua uitleg auto maja...en hi koste aardig wat knaken...
snel denken aan weinig gemaakt en toch in verhouding mooie prijs...ik zei...oke doen.
en dacht ik zie dan wel.
er moest dus wel wat aan gebeuren, maar heb er wel veel plezier van gehad en bij verkoop ook nog iets aan over gehouden, maja dat was nog in de goede tijden
om een lang verhaal kort te maken, soms moet je gokken al er redelijk wat ruimte in zit, en toeslaan.
en ach, in de winter wacht er vast een mooie of mooi te maken 240Cup of 255Cup op je.
voorbeeld TVR V8S in LHD slechts 58 stuks van gemaakt zo schijnt, ik had een garage handel/bedrijf ooit eens gezegd als je zo'n TVR tegenkomt ergens ben ik wel geinteresseerd...
belt ie me op een heeeeeeele tijd later dat ie er 1 had, hij zat in Oostenrijk/Zwitserland? anyway daar ergens stond er 1 en ik moest aan de telefoon beslissen

hij klonk niet super optimistisch qua uitleg auto maja...en hi koste aardig wat knaken...

snel denken aan weinig gemaakt en toch in verhouding mooie prijs...ik zei...oke doen.

er moest dus wel wat aan gebeuren, maar heb er wel veel plezier van gehad en bij verkoop ook nog iets aan over gehouden, maja dat was nog in de goede tijden

om een lang verhaal kort te maken, soms moet je gokken al er redelijk wat ruimte in zit, en toeslaan.
en ach, in de winter wacht er vast een mooie of mooi te maken 240Cup of 255Cup op je.
- GTRene
en anders kun je ook eens kijken naar een 240R das net zoiets als een Cup, moet erg strak rijden?
auto's onder de 40K zijn.
hier ook bv een Cup maar atmosferisch....kun je altijd veranderen
2005 = 36.000,-euro
http://www.leboncoin.fr/voitures/137142057.htm?ca=17_s" onclick="window.open(this.href);return false;

of
Lotus Exige 240R Limited nr. 6 / 50

http://www.leboncoin.fr/voitures/146524078.htm?ca=17_s" onclick="window.open(this.href);return false;
of toch gewoon die rode kopen op PH voor 29gbp maar die heeft een verleden zeg je? nah voor dat geld en als ie verder goed rijd? dan moet ie wel heel slecht zijn
of deze, ook 30Kgbp maar mee geracet...
http://www.lotus-central.com/fr/classif ... d&adid=893" onclick="window.open(this.href);return false;

der staat ook bij, can convert to LHD
auto's onder de 40K zijn.
hier ook bv een Cup maar atmosferisch....kun je altijd veranderen

2005 = 36.000,-euro
http://www.leboncoin.fr/voitures/137142057.htm?ca=17_s" onclick="window.open(this.href);return false;
of
Lotus Exige 240R Limited nr. 6 / 50
http://www.leboncoin.fr/voitures/146524078.htm?ca=17_s" onclick="window.open(this.href);return false;
of toch gewoon die rode kopen op PH voor 29gbp maar die heeft een verleden zeg je? nah voor dat geld en als ie verder goed rijd? dan moet ie wel heel slecht zijn

of deze, ook 30Kgbp maar mee geracet...
http://www.lotus-central.com/fr/classif ... d&adid=893" onclick="window.open(this.href);return false;
der staat ook bij, can convert to LHD
-
Nou Hans, ik ga nu ook voor je zoeken, maar wel direct toehappen als ik met goede ideeën kom 
Balen man! Ik krijg toch altijd een raar gevoel met de handel met die Engelsen.

Balen man! Ik krijg toch altijd een raar gevoel met de handel met die Engelsen.
- GTRene
deze is al eens voorbij gekomen denk ik?
betrefd een straat 240Cup oid? LHD conversie uitgevoerd en zit wel een Cup nr bij maar niet al die goodies
ziet er wel goed uit...en prijs? als je hem onder druk zet denk wel onder de 40K Frankrijk.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vscin3s4fwgh" onclick="window.open(this.href);return false;

persoonlijk zou ik die rode toch nog eens polsen incl verleden? je hebt zo wel ruimte om wat te vervangen met die prijs van 29Kgbp.
betrefd een straat 240Cup oid? LHD conversie uitgevoerd en zit wel een Cup nr bij maar niet al die goodies

ziet er wel goed uit...en prijs? als je hem onder druk zet denk wel onder de 40K Frankrijk.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vscin3s4fwgh" onclick="window.open(this.href);return false;
persoonlijk zou ik die rode toch nog eens polsen incl verleden? je hebt zo wel ruimte om wat te vervangen met die prijs van 29Kgbp.
- Niall
Zoals met alles wat heel mooi is moet je of in de auto en vliegtuig stappen en er heen gaan en spijkers met koppen slaan.
- Hans R
Die is al verkocht, zat ik ook al naast..GTRene schreef:deze is al eens voorbij gekomen denk ik?
betrefd een straat 240Cup oid? LHD conversie uitgevoerd en zit wel een Cup nr bij maar niet al die goodies![]()
-
Kun je niet even een weekje die kant op.. mogelijk heb je dan meer succes ? Moet natuurlijk wel kunnen kwa tijd uiteraard