Viel spas iig!
Zo is dat,KdK schreef:Hey mannen het is morgen gewoon droog!
Als we daar allemaal aan denken, komt dat vast goed.
En... het waait nu al dus eerder regen, da's dan vanacht. Dus morgen laatste buitjes en dan rond 10.00 uur droog...
...hoop ik.![]()
POSITIEF BLIJVEN DENKEN. Tot morgen.
Zou een optie kunnen zijn, echter daar ziten ook naaldlagers in en vet en rubber? lijkt me niet echt gezond, de garage doet het...achja tis nu toch allemaal al te laat...heb hem Vrijdag morgen al gebracht om 8u , achja als het maar perfect komt, heb ook gezegd dat ze de uitlijning ff moeten verzorgen, dat besteden ze uit.indobesar schreef:As goed heet stoken, hammer, pin en spierballen. 8)GTRene schreef: Anders kon ik eventueel met de Saxo(speciaal voor die nood gekocht)...maaaaaaaaaaar der zit een nieuwe (2d hands) achteras onder, maar verlagen kan nog niet want die as zit muurvast, bekend verschijnsel en moet dus ingeweekt worden om te verstellen...en dus is die ook nog niet klaar![]()
De schroefset en de nieuwe draagarm voor zit er wel onder, maja...die stomme torsieas verstelling.
Niks aan te doen, zit allemaal wat tegen helaas...wilde graag weer rijden op CPZ ...ik zal de kalender er eens bijhalen van Assen en CPZ
Ik heb getwijfeld om ze in te laden. Niet gedaan. Dus het zal wel mooi weer worden.Aiko schreef:Ik heb net de slicks ingeladen. Ik ben benieuwd of ze eronder komen
Goed gedaan ElmarioElmar schreef:Ik heb getwijfeld om ze in te laden. Niet gedaan. Dus het zal wel mooi weer worden.Aiko schreef:Ik heb net de slicks ingeladen. Ik ben benieuwd of ze eronder komen
Elmar schreef:Ik heb getwijfeld om ze in te laden. Niet gedaan. Dus het zal wel mooi weer worden.Aiko schreef:Ik heb net de slicks ingeladen. Ik ben benieuwd of ze eronder komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten