Arstey schreef: 29 nov 2022, 09:08
Onze Opa kan wel wat verzetten. Als Belg en met een broer in de horeca kan ik bevestigingen dat het stuk voor stuk echt topbiertjes zijn. Maar wat was de toestand na 12 van deze zware loebers? ikzelf zou al een aardig spraakprobleem hebben ben ik zeker...
Een aantal weken geleden, en dus ook en aantal bladzijden terug in dit topic, had ik al aangegeven dat we een paar dagen naar de Belgische Ardennen waren geweest en daar hebben we de Chouffe brouwerij met een bezoekje vereerd en gelijk wat van die kleine Chouffe glaasjes aangeschaft.
We waren met z'n drieën dit keer(m'n schoonzus lust geen bier) om te proeven en dat komt dan precies goed uit......1 flesje is ongeveer 3 van die kleine glaasje.
Alleen de fles Rochefort 10 heb ik zo ongeveer alleen opgedronken, m'n broer was toen al weg en m'n vrouw had genoeg.
40 jaar geleden was het me misschien nog wel gelukt om al die flessen helemaal alleen op te drinken, maar nu was het wel genoeg zo.
Robin schreef: 29 nov 2022, 06:23
Nee:)
Ik had er meer van verwacht. Alleen de prijs is ok.
@Robin, dan proberen we die voorlopig niet, ik heb er nog zat die ik nog een keer wil proeven en ik heb er ook al zat die ik al geproefd heb en erg lekker vind.