dit zijn autos die 100-200 in 3 sec doen..
///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
-
Paul
Re: ///M3 Gets Supercharged.. VortechV1 T trim!
die X1/9 zit nu rond de 900/1000 pk Rene....

- GTRene
scary shit zegPaul schreef:die X1/9 zit nu rond de 900/1000 pk Rene....
dit zijn autos die 100-200 in 3 sec doen..![]()
![]()
ben in elk geval erg benieuwd wat het doet met jou auto en ow de SC niet te veel jankt/overheerst en wat je voelt als je rijd
- Erik K.
Deze ouwe 5-serie kan ook nog best mee komen in dagelijks verkeer
Let op de monitor van rollenbank aan het einde:
Let op de monitor van rollenbank aan het einde:
-
Paul
die 1300 pk Evo doet 0 - 200 in 7.7 sec.... en dreunt vrolijk verder om paar tellen later de 300 te passeren
Fiat doet 0- 200 in 8.2 en loopt ook dik over de 300..
Ik zal me totaal niet storen aan het gejank van de Vortech... Vortech hoor je bij stationair en cruisen BEHooooorlijk goed..
Kennis van me heeft een Golf II met 2.9 Vr6 met Vortech SC.. ding klinkt geweldig! en echt iedereen die achterstevoren op de fiets zit
Ik zal me totaal niet storen aan het gejank van de Vortech... Vortech hoor je bij stationair en cruisen BEHooooorlijk goed..
Kennis van me heeft een Golf II met 2.9 Vr6 met Vortech SC.. ding klinkt geweldig! en echt iedereen die achterstevoren op de fiets zit
-
HSR
Re: ///M3 Gets Supercharged.. SCkit gekocht VortechV1
Paul schreef:das niets..
Dit is de Fiat.. ding heeft nu grotere turbo.. en zal ook rond de 1000 pk zitten...verliest dit jaar van de EVO... die snelste auto van Israel wordt..
Zo, die heeft aardig wat Sjekels in zijn Fiat gestopt!
-
Paul
Re: ///M3 Gets Supercharged.. SCkit gekocht VortechV1
Gaat lekker heh.. ding is nu nog sneller..
-
Paul
net veelvuldig contact gehad met Beek autoracing... erg serieuze lui met verstand van zaken.. en BEEK gaat de auto mappen ,dmv Dastek piggyback.. die instellen en de bestaande ECU + vnc aanpassen...
- frank de jonge
Netties :twisted:
-
Marc R
K heb ook N VR^met compressor gehad,MEGA geil geluid Paul....gaat absoluut niet vervelen...Paul schreef:die 1300 pk Evo doet 0 - 200 in 7.7 sec.... en dreunt vrolijk verder om paar tellen later de 300 te passeren
- Erik K.
VR6 met K&N klinkt al super 
- MartijnGizmo
VR6 klinkt al super! 
- Casper
- SteV6
Waarvan Casper?Casper schreef:Filmpje!![]()
![]()
![]()
SteV6
-
Paul
Mistte mn ACS carbonnen voorlip... dus tijden gezocht en eindelijk gevonden....dus gekocht! als Xmaspresent 

-
Paul
Even een kleine update..
De kit is uitgebouwd.. .hier een paar snelle kiekjes..zit natuurlijk nog veeeeeeeel meer bij.. maargoed..

buizen laat ik allemaal opnieuw poedercoaten etc.. let even op hoe belachelijk groot de Vortech BOV is..
en de SC unit zelf natuurlijk..

Auto is gedynoed met een 0.7 bar poely op 537.2 pk, ik ga de 0.58 bar poely gebruiken en die moet zeker goed zijn voor minimaal 450pk op een S50B30.
Intercooler ligt hier al... 770x330 met 3 inch ingangen.
Autometermeters staan in bestelling, voor turbodruk, olietemp en AFR, ben nu nog op zoek naar een goede widebandlambda..
Ga denk ik in Februari beginnen... dan natuurlijk erg veel fotos...binnenkort even wat knappere fotos van het hele zwikje... etc. etc..
De kit is uitgebouwd.. .hier een paar snelle kiekjes..zit natuurlijk nog veeeeeeeel meer bij.. maargoed..
buizen laat ik allemaal opnieuw poedercoaten etc.. let even op hoe belachelijk groot de Vortech BOV is..
Auto is gedynoed met een 0.7 bar poely op 537.2 pk, ik ga de 0.58 bar poely gebruiken en die moet zeker goed zijn voor minimaal 450pk op een S50B30.
Intercooler ligt hier al... 770x330 met 3 inch ingangen.
Autometermeters staan in bestelling, voor turbodruk, olietemp en AFR, ben nu nog op zoek naar een goede widebandlambda..
Ga denk ik in Februari beginnen... dan natuurlijk erg veel fotos...binnenkort even wat knappere fotos van het hele zwikje... etc. etc..
Laatst gewijzigd door Paul op 07 dec 2008, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
@Paul: Ik heb zelf een wideband-lambda gehad van PLX Devices in mijn roadster destijds. Prima ding volgens mij: http://www.plxdevices.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn nu ook nieuwere versies. Autometer-meters had ik ook trouwens, voor olie.
Er zijn nu ook nieuwere versies. Autometer-meters had ik ook trouwens, voor olie.
-
Shakes
Paul,
heb het hele verhaal niet gelezen maar als ik het goed begrijp ga je niet voor all out horsepower? Waarom niet?
heb het hele verhaal niet gelezen maar als ik het goed begrijp ga je niet voor all out horsepower? Waarom niet?
-
Paul
Zal s kijken Stephane... zit ook naar Innovate te kijken.
@ Nandor.. dit grapje was eerst weer duur genoeg... zoals je weet zijn er geen kitjes voor de Euro voor onder de 10K... en dan nog ben je niet klaar.. ik ben hier aardig geschikt aan gekomen..en hoe vaak krijg je de kans om zon kitje 2e hands over te nemen.. idd bijna nooit..
Gpower heeft zon kitje in zon programma met een veel kleinere SC unit en brengt op 0.3 bar 420pk op een Zmcoupe..
Met deze setup is op lowboost zon 450pk haalbaar... en dat kun je nog rijden met standaard compressie.. ik ga eerst zo rijden.. gaat mn koppakking eraan.. dan gaat het blok uitelkaar en dan meteen andere zuigers,drijfstangen, etc etc.. en dan is 580pk krukas een eitje! met deze beul van een V1 Ttrim.
Allout HP,kan tot 850pk met deze SC... wel even je blokje aanpassen dan.. is wat anders dan aan C38Rotrexje die max 500 leverd..
@ Nandor.. dit grapje was eerst weer duur genoeg... zoals je weet zijn er geen kitjes voor de Euro voor onder de 10K... en dan nog ben je niet klaar.. ik ben hier aardig geschikt aan gekomen..en hoe vaak krijg je de kans om zon kitje 2e hands over te nemen.. idd bijna nooit..
Gpower heeft zon kitje in zon programma met een veel kleinere SC unit en brengt op 0.3 bar 420pk op een Zmcoupe..
Met deze setup is op lowboost zon 450pk haalbaar... en dat kun je nog rijden met standaard compressie.. ik ga eerst zo rijden.. gaat mn koppakking eraan.. dan gaat het blok uitelkaar en dan meteen andere zuigers,drijfstangen, etc etc.. en dan is 580pk krukas een eitje! met deze beul van een V1 Ttrim.
Allout HP,kan tot 850pk met deze SC... wel even je blokje aanpassen dan.. is wat anders dan aan C38Rotrexje die max 500 leverd..
-
Shakes
aah ok. Heb qua knaken geen idee waar je aan moet denken. Had bij jou wel zoiets van als het kan doe ik het vandaar.
N.
N.
-
Paul
Heb nieuwe remmen gekocht.. ik wil wat groters.. de 330mm met Porsche klauwen vervelen snel qua looks..
Dus hetvolgende gekocht een MOVIT set met 380mm schijven.. gaat ook wat lekkerder staan achter de 19inchjes..

Dus hetvolgende gekocht een MOVIT set met 380mm schijven.. gaat ook wat lekkerder staan achter de 19inchjes..
- frank de jonge
Leipe sjit 
Nice :banaan:
Nice :banaan:
-
Roman S.
Mooie en vooral ook complete ombouw, respect voor het eindeloze werk en tijd wat erin zit. Wanneer verwacht je de eerste rondjes te kunnen gaan maken?
-
Paul
thx..
Kit ligt nog in Apeldoorn bij de douane... dus nog eventjes wachten... begin misschien al heel snel.... even kijken etc..
Maar zowieso voor het voorjaar klaar...
Kit ligt nog in Apeldoorn bij de douane... dus nog eventjes wachten... begin misschien al heel snel.... even kijken etc..
Maar zowieso voor het voorjaar klaar...
- Macboy
Jezus jij pakt het goed aan zeg
Het mag wat kosten sodeju dikke movit's eronder !!!!!
Het mag wat kosten sodeju dikke movit's eronder !!!!!
- GTRene
mmm 380mm nice work
das ook het maximale
benieuwd naar de rempower zat er zelf ook wel eens over te denken van als ik wat koop onder 19inch dan worden het die.