MParallel schreef:Zo te lezen hebben we een DF member die niet onder doet voor de "Iceman".
Zit er überhaupt iets van verwarming op een Atom? Of moet je dan je hand op de uitlaat houden?
maak je een grapje? of wat zou die verwarming moeten doen als er 200km/u wind door de neus naar binnen komt?!
dus iceman it is
Emiel schreef:Roy RS schreef:Emiel schreef:Wat zal motorkleding fijn zijn in de Atom

ik had een heuse Ariel jas en inderdaad een motorbroek over mijn gewone broek, maar die verrekte kniepads...verder toppertje, maar het blijft erg fris op de enkels,
ballen, polsen, vingers keel en uiteindelijk mijn neus en ogen omdat mijn vizier bleef beslaan en ik die dus op een kier vastgetaped heb, nu naar de winkel voor een ander vizier!
Volgende keer even in Duitsland n stoppen bij
http://www.louis.de ofzo ? is goedkoop om wat motorspullen te halen
Thermo kleding ligt vaak bij de Aldi voor weinig.
Goedkope kol is van booster, 10,95, verslaat in mijn ogen alle andere kollen. Bedekt stuk rug en borst inclusief nek en loopt tot in je helm.
Weet niet of je ervaringen hebt met motoren, maar er zijn helmen met pin-lock, dat helpt tegen beslaan.
Die knee pads zul je toch wel uit de motor broek kunnen halen ? Misschien kun je ze voor je ballen zetten

Ik heb de pinlock vandaag besteld, maar kwam daar in DL pas achter dat ik dat nodig had! Ik heb er in NL en belgie geen last van gehad helaas. Die kol is zo gek nog niet denk ik, moet ik echt een goede hebben, ga morgen naar Motoport, is misschien een paar euro duurder, maar dan kan ik het testen en meteen meenemen. Zo'n broek komt nog wel, voor nu voldoet deze.
Zoals je ziet, ben ik van plan de Ariel te gebruiken en hem niet in de garage als vulling te hebben, wel houd ik per nu op al te veel in de pekel en sneeuw te rijden, niet eens zozeer omdat ie dan slijt ofzo, maar ik heb echt een hekel aan dat gepoets achteraf! Nu moet ik weer een moment zoeken om hem goed te poetsen, want hij moet natuurlijk wel netjes blijven ook al wordt ie gebruikt waar ie voor bedoelt is. (tot nu toe 1000km per jaar, ik heb al 1500 km in een maand gereden :banging: )