Wat de neuk kan er zijn met die V8 romo dat dat 3/4 jaar duurt , als ze er niet uit komen laat je er op hun kosten toch een nieuwe tor in gooien ,dacht dat BMW daar nooit zo moeilijk over deed . neem aan dat ding nog garantie heeft?
BMW 1 Serie M Coupé
- Leen
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Jehova's kunnen hier op DF nog een hoop leren om "ongelovigen " te overtuigen , ik val van de ene verbazing in de andere hier
.
Wat de neuk kan er zijn met die V8 romo dat dat 3/4 jaar duurt , als ze er niet uit komen laat je er op hun kosten toch een nieuwe tor in gooien ,dacht dat BMW daar nooit zo moeilijk over deed . neem aan dat ding nog garantie heeft?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Net zoveel verstand van auto's en horloges als een koe van warm eten, zie ik wel weer.Hans R schreef:Ik geloof er geen bal van, Romo zit de boel gewoon lekker op te jutten en dat doet hij goed!![]()
Van een M3 terug naar een 1 serie dat is ongeveer hetzelfde van een Rolex naar een Breil
- wjn
Een BMW M3 toch?Snipe schreef:Als je wist waar hij nu in rijdt, zou je snappen dat hij liever vandaag dan morgen een andere auto heeft.RVV schreef:Dus 80k plus stuk slaan zonder er een meter in te hebben gereden omdat iedereen roept dat ie fantastisch is?Sterker nog zonder hem al in het echie te hebben gezien?! Romo denk nou ff goed na. Nee ik raad hem niet af maar blind zo'n auto kopen wetende dat je gezien de trajecten in je aankoop verleden heel kritisch bent, zou ik wel afraden.
(Inkoppertje.)
Gelukkig heeft ie van z'n S1000RR veel meer plezier.
-
Andre
Haha die reacties over waggelend eendje. Hielke post 1 keer wat en wat trouwens ook weer niet waar is.
Ben gisteren zelf nog een keer die bocht ingedoken op een absurde snelheld ding gaat echt haaks de hoek in. Achterkant springt absoluut niet weg. De midcorner grip is ongelooflijk in die auto. Je kan ongelooflijke bochten snelheden halen. Zo hard dat ik bijna op de bijrijdersstoel zat
Maar ben 1 ding wel met rico eens. Voor romo is het wel belangrijk dat ie zeker even gaat testrijden. Hoe mooi anderen het ook vinden altijd je eigen route volgen.
Ben gisteren zelf nog een keer die bocht ingedoken op een absurde snelheld ding gaat echt haaks de hoek in. Achterkant springt absoluut niet weg. De midcorner grip is ongelooflijk in die auto. Je kan ongelooflijke bochten snelheden halen. Zo hard dat ik bijna op de bijrijdersstoel zat
Maar ben 1 ding wel met rico eens. Voor romo is het wel belangrijk dat ie zeker even gaat testrijden. Hoe mooi anderen het ook vinden altijd je eigen route volgen.
Laatst gewijzigd door Andre op 22 jun 2011, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ja, het is even wennen aan die leren bekleding natuurlijk.Andre schreef:Zo hard dat ik bijna op de bijrijdersstoel zat.
-
Andre
Ja romo is meer gewend aan leer:)
-
Andre
Zondag avond trouwens de 1M in TopGear.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Lijkt mij ook. Dan moet het idd wel heel erg zijn...
Leen schreef:Wat de neuk kan er zijn met die V8 romo dat dat 3/4 jaar duurt , als ze er niet uit komen laat je er op hun kosten toch een nieuwe tor in gooien ,dacht dat BMW daar nooit zo moeilijk over deed . neem aan dat ding nog garantie heeft?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is een software probleem, niet oplosbaar vooralsnog................het heeft me lang genoeg geduurd en ben dus klaar er mee.......................
Ik ruil een M3 in op een 1M (indien verkrijgbaar, anders wordt het weer een M3, danwel met DCT)
Kortom, wat moet er bij.............30-35K op een 1M...................nou doe er dan maar 2 ....................
Ik ruil een M3 in op een 1M (indien verkrijgbaar, anders wordt het weer een M3, danwel met DCT)
Kortom, wat moet er bij.............30-35K op een 1M...................nou doe er dan maar 2 ....................
- Fizbin
Jeremy Clarkson rijdt 'mAndre schreef:Zondag avond trouwens de 1M in TopGear.
- Snipe
Had ik een paar jaar terug met een 130i. Die is ook retour afzender gegaan.romo schreef:Het is een software probleem, niet oplosbaar vooralsnog................het heeft me lang genoeg geduurd en ben dus klaar er mee.......................
- RVV
Andre geen waggeld eendje maar een waggeld eentje
Maar goed dat lijkt me ook slap gelul van Hielke
- GTRene
whahahahAndre schreef: Zo hard dat ik bijna op de bijrijdersstoel zat
eneuh lache @foto JC je ziet de G-force zo lijkt.
-
Tom
Ook Clarkson zit al op de bijrijdersstoel 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Snipe schreef:Had ik een paar jaar terug met een 130i. Die is ook retour afzender gegaan.romo schreef:Het is een software probleem, niet oplosbaar vooralsnog................het heeft me lang genoeg geduurd en ben dus klaar er mee.......................
Oktober vorig jaar nieuwste software er op, daarna alleen maar ellende, vooral met starten waarna 1 minuut de auto niet normaal stationair wil lopen ( is dus nog steeds zo) hij zwabbert in het toerental als een drunken sailor............ik heb daar echt meer dan genoeg van............
Vervolgens nieuwe electronica voor de brandstofpomp erop; resultaat; fail
Vervolgens een nieuwe brandstofpomp er in; reslultaat; fail
Vervolgens de flotter niet goed in de tank gehangen; rijd ik de kar op de snelweg droog...........sta ik GDV midden in de nacht met de hele kerstboom op het dash aan, te koekeloeren ( bezine meter op 1/2 vol, tank zo droog als gedroogd gras)
En het probleem nog niet verholpen
Nou, wat kan een mens hebben? Ik ben dus klaar..........................een andere kar, per direct !!
- Knot
Verder is het wel goed spul hoor... die BMW's 
- RVV
Andre schreef:Ja romo is meer gewend aan leer:)
Andre nu ook. Samen met Romo een lederhosen dansje voor de BMW kerk
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tvk5rNTp ... ata_player[/youtube]
- Robertdj
In dat geval moet je gwn een C63 halen!
- romo
Ik zou er best om kunnen lachen, maar je wordt er spuugzat van, niets te nadele van de jongens bij de dealer, die hebben hun uiterste gegeven .....................er zat maar 1 ding op; doorpakken
- romo
Robertdj schreef:In dat geval moet je gwn een C63 halen!
Als ik de 50 voorbij ben, dan wil ik het, voorzichtig, overwegen...............
- Snipe
Ik neem aan dat zijn BMW-dealer wel genegen is om een fraaie inruilprijs te bieden voor zo'n pechbak, terwijl de Benz-dealer hem misschien niet eens wil hebben.Robertdj schreef:In dat geval moet je gwn een C63 halen!
"U bent Mercedesboer? Ja, ik heb hier een M3 waar ik geen meter meer in wil rijden. Hier is de sleutel. Geef me maar een leenauto, dan zie ik wel wat ik koop." Wat denk je dat de Mercedesdealer dan zegt?
Ik heb een keer een 130i gehad waar dus ook om de haverklap wat mis mee was. Of eigenlijk niet om de haverklap, maar doorlopend. Dat is toen door de dealer netjes opgelost.
-
Andre
C63 AMG is lekker als ik ooit de 55 jaar mag aantikken.
- Hielke
Ik lul wel eens slap (ok, vaak) maar nooit in relatie tot mijn bevindingen over een auto.RVV schreef:Andre geen waggeld eendje maar een waggeld eentje![]()
Ik heb al gezegd dat ik niet weet in hoeverre die whobble een issue blijft als je gaat pushen (misschien net als bij de oude Alfa's helemaal niet), maar voor mij als bestuurder is het in eerste instantie een kleine afschrijving op het o zo belangrijke thema 'vertrouwen' geweest. Zo voel ik het en aldus schrijf ik het zo op.
Lichtvoetigheid is een ander thema. Bij laag en middelmatig tempo past de 1M die kwalificatie niet. Hij voelt de 1500 kg aan die hij weegt. Op tempo kan het allemaal weer meevallen.
Die korte rit in de 1M van Andre heeft me alleen maar nieuwschieriger gemaakt. Ik zou onder voorwaarden graag met die persdemo willen rijden. Er is maar één voorwaarde. Ik wil 'm een uur. Precies genoeg om mijn favoriete testroute te rijden. Met of zonder passagier, dat maakt me niets uit. Ik schrijf mijn bevindingen dan in een uitgebreid verslag neer waar DF mee mag doen wat ze wil.
- Snipe
De vorige keer had je nog genoeg aan een half uur. Nu je er kort aan geroken hebt, is die tijd al verdubbeld. Tekenend voor je opzichtig verborgen gehouden enthousiasme over de 1 M, lijkt me.Hielke schreef:Er is maar één voorwaarde. Ik wil 'm een uur. Precies genoeg om mijn favoriete testroute te rijden.
- Hielke
Dat zie je dan verkeerd. Ik ben enthousiast over auto's die mij rijplezier en beleving bieden. Of de 1M ook zo'n auto is kan alleen een stuk serieus sturen uitwijzen.Snipe schreef:De vorige keer had je nog genoeg aan een half uur. Nu je er kort aan geroken hebt, is die tijd al verdubbeld. Tekenend voor je opzichtig verborgen gehouden enthousiasme over de 1 M, lijkt me.Hielke schreef:Er is maar één voorwaarde. Ik wil 'm een uur. Precies genoeg om mijn favoriete testroute te rijden.