precies. dit.Jan-Willem schreef: 25 jul 2018, 23:17 Tuurlijk wel in 1 keer door pakken!
wat wil je dan de auto 5x opnieuw laten afstellen door elke mod die je toevoegt?
BMW M2
-
Re: BMW M2
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nee dat filmpje kende ik niet, maar leuk:)
Zit geen sperdiff onder?
Zit geen sperdiff onder?
- Jan-Willem
Volgens mij niet, al reed die onzettend gave opa met Toyo's R888 om het vermogen kwijt te kunnen.
Momenteel rijd die een Golf R met 600pk, originele motor en een dikke turbo.
Ding is ook bizar snel, al klinkt de m135i een stuk beter!
Momenteel rijd die een Golf R met 600pk, originele motor en een dikke turbo.
Ding is ook bizar snel, al klinkt de m135i een stuk beter!
-
Volg jij die veteraan op YouTube ofzo?
Heb je 'n link?
Heb je 'n link?
- Jan-Willem
Livinglifefast zoon vlogger, de zoon van Arthur reed een 820pk M5 maar nu een RS6 die hij naar de 1000pk wilt hebben
Hij heeft wel meer filmpjes gemaakt met snelle auto's, voornamelijk BMW.
Zitten wel erg veel liefhebbers daar in de UK die rijden met serieus veel vermogen.
https://www.youtube.com/channel/UC0S5w- ... ni8ZMzgqkg

Hij heeft wel meer filmpjes gemaakt met snelle auto's, voornamelijk BMW.
Zitten wel erg veel liefhebbers daar in de UK die rijden met serieus veel vermogen.
https://www.youtube.com/channel/UC0S5w- ... ni8ZMzgqkg
-
Ok dank.
Mooie figuren daar.
Die Golf R is een mooi sleeper.
Die RS6 prachtig. Maar het is allemaal quartermile en eine Gerade aus:)
Mooie figuren daar.
Die Golf R is een mooi sleeper.
Die RS6 prachtig. Maar het is allemaal quartermile en eine Gerade aus:)
- FreudeamFahren
AutoBild ging een blokje om in een Competition.
EDIT: Autovisie ook.
EDIT: Autovisie ook.
-
- Auto: C180, 325e en MX-5
En Autocar ook: https://www.autocar.co.uk/car-review/bm ... 018-review
Should I buy one?
That limit playfulness – the rear differential’s willingness to lock, let you ride out a slide on neutral steer or with everything crossed up – remains the M2’s ultimate party trick. But this time it has more dimensions than that. It has more keenness, incisiveness and engagement all the time. It's a sports car, not a muscly coupé.
When Porsche moved to a four-cylinder engine, I wondered if its rivals would sense a weakness, an opportunity. BMW is the first to really take it. I give you one of the best driver’s cars of the year.
Should I buy one?
That limit playfulness – the rear differential’s willingness to lock, let you ride out a slide on neutral steer or with everything crossed up – remains the M2’s ultimate party trick. But this time it has more dimensions than that. It has more keenness, incisiveness and engagement all the time. It's a sports car, not a muscly coupé.
When Porsche moved to a four-cylinder engine, I wondered if its rivals would sense a weakness, an opportunity. BMW is the first to really take it. I give you one of the best driver’s cars of the year.
- MartijnGizmo
Embargo verliep vandaag 

-
Mooi filmpje van Autovisie!
Prachtkar, maar ik doe totnutoe even niet mee:$$$$
Motortuning ga ik binnenkort voor.
Prachtkar, maar ik doe totnutoe even niet mee:$$$$
Motortuning ga ik binnenkort voor.
- JP
-
Echt jammer dat ze deze versie niet meteen gelanceerd hebben. Bij de E36 hebben ze de motor ook tussentijds aangepast, maar ik vind dat gewoon not done.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
-
Voor 100k had ik 't twee jaar terug niet gedaan en 90k ook niet.Rnd schreef: 30 jul 2018, 19:06 Echt jammer dat ze deze versie niet meteen gelanceerd hebben. Bij de E36 hebben ze de motor ook tussentijds aangepast, maar ik vind dat gewoon not done.
81k betaald en als je ziet wat 'n 140i/240i kost, 63k ofzo?
Kop eraf is ander verhaal. Dat zou dan wat zijn.
Moet wel zeggen dat gisteren in Duitsland/Oberhausen Straight en vanavond even, zelfs met tegen de 30 graden hij tóch gewoon hard loopt en doortrekt in sportplus. Dus de realiteit is 'n snelle auto met 'n prachtsound, maar hij wordt binnenkort wat sneller:)
-
Kan begrijpen dat je hem gaat laten tunen. Tijdens een proefrit met de M2 vond ik hem op onderstel, besturing etc. vele malen beter dan de M140i. Behalve de motor, die vind ik van de M140i gewoon fijner/beter en dat is een belangrijk onderdeel in zo'n auto. Dat was denk ik niet het geval als ze deze er meteen in hadden gehangen.
-
Tja, ik moet ook eens in 'n 140 rijden, kijken hoe die motor voelt. Ze zeggen dat ie onderin en in middengebied beter bij de les is dan de N55 in de M2, maar dat de M2 bovenin 'beter' is(wat ik lees) Nouja ik ken alleen de N54 en N55 in verschillende pk vormen.
De N55 in de M2 is zeker geen stakker, maar 't mag sneller, want 'n 140/240 is in rechte lijn ongeveer even snel.
Het M2 onderstel/besturing/lsd verdient meer power en draaimoment.
De N55 in de M2 is zeker geen stakker, maar 't mag sneller, want 'n 140/240 is in rechte lijn ongeveer even snel.
Het M2 onderstel/besturing/lsd verdient meer power en draaimoment.
-
Het is dat je in verweggistan woont. Anders zou ik zeggen kom eens langs om te rijden. Motor is echt een pareltje in de M140i. Voor de rest rijdt het als een dweil vergeleken met de M2
.....iets overdreven misschien. Best een fijn karretje 

-
Ik reed zondag vanuit Verweggistan naar Düsseldorf, effectieve rijtijd < 2 uur:)
Fijne auto's 140/240. En die prijs vooral(tov M)
Fijne auto's 140/240. En die prijs vooral(tov M)
-
Toch even dieper in de M2C gedoken:)
Ik begrijp dat handbak/DCT geen meerprijs heeft in NL(?)
Wat ik niet begrijp is dit, vanaf 2:57, die optionele nieuwe wielen. 1kg per stuk méér massa(dat wil je niet dus)
En daarna zegt hij, dat dat optionele grote remsysteem 15kg compleet méér weegt ook(?) Dat wil je ook niet
Dan moet er wel iets magisch met dat al super onderstel gebeurd zijn dat je dat niet (negatief) merkt, maar men zegt dat hij strakker (in) stuurt, terwijl ik met m'n 18 inch wintersetup het aan het sturen al merk hoeveel lichter dat gaat....
Vanaf 2:57 dus:
Ik wil 'm wel hoor(!), dan met die M sportstoelen, normale M2 wielen en dan in blauw of Hockenheim zilver!
Zitten trouwens Pilot Supersports onder, net als de mijne.
Wat ik niet begrijp is dit, vanaf 2:57, die optionele nieuwe wielen. 1kg per stuk méér massa(dat wil je niet dus)
En daarna zegt hij, dat dat optionele grote remsysteem 15kg compleet méér weegt ook(?) Dat wil je ook niet

Dan moet er wel iets magisch met dat al super onderstel gebeurd zijn dat je dat niet (negatief) merkt, maar men zegt dat hij strakker (in) stuurt, terwijl ik met m'n 18 inch wintersetup het aan het sturen al merk hoeveel lichter dat gaat....
Vanaf 2:57 dus:
Ik wil 'm wel hoor(!), dan met die M sportstoelen, normale M2 wielen en dan in blauw of Hockenheim zilver!
-
Wouter zegt bij:
6:45 optioneel gesmede velgen, die dan weer 3.2kg(totaal) lichter zijn...
6:45 optioneel gesmede velgen, die dan weer 3.2kg(totaal) lichter zijn...

- WJ
Ze hadden gewoon beter een M2 FL uit kunnen brengen met optioneel competition pack, want al die competition meuk is een optie volgensmij. 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nou ja, de M3/4 motor is geen optie en dat lijkt me wel het grootste verschil. Geweldig die M2 competition, auto om hebberig van te worden. Doe maar zo’n grijze.
-
Precies dit. Stoelen wegen meer, remmen wegen meer, wielen wegen meer. Blijkbaar ook gewoon dezelfde ophanging eronder gemikt. Ik zou dan denken dat je dat aanpakt om dat extra gewicht te tackelen. Ok, je krijgt die lekkere S55, maar al de rest erom heen moet je niet. Ik lees ook dat die wat een makkere tune heeft dan in de M3/4 om de afstand te bewaren, dus moet die eigenlijk ook nog geflasht worden om hem echt te hebben zoals je wil.Robin schreef: 31 jul 2018, 18:59 Toch even dieper in de M2C gedoken:)
Nee, geef mij maar een N55 met de kop eraf.
-
Tja.
Maar dan zou ik die standaardwielen en remmerij doen. Misschien die stoelen en klaar.
Ben al ver gevorderd met mn dealer en misschien zit er een M2c in, wanneer hoor ik morgen.
Ik wil graag die S55
Maar dan zou ik die standaardwielen en remmerij doen. Misschien die stoelen en klaar.
Ben al ver gevorderd met mn dealer en misschien zit er een M2c in, wanneer hoor ik morgen.
Ik wil graag die S55