Nee, gewoo nog fabriekgarantie natuurlijk. Maar standaard bieden wij altijd 6 maanden.Erik dB schreef:Knap ding! Maar 6 maanden garantie?
Normaal zijn onze auto's een jaartje of 4 oud he

Nee, gewoo nog fabriekgarantie natuurlijk. Maar standaard bieden wij altijd 6 maanden.Erik dB schreef:Knap ding! Maar 6 maanden garantie?
hmm.. mooi stukje afschrijving maar of het echt z'n koopje is..? Het is een 25% bijteller en dan over 58k... daarnaast staat het nieuwe model voor de deur en gaan de laatste exemplaren weg voor weinig.. Je heb bijvoorbeeld al een 325i sedan carbon edition (vergelijkbaar uitrusting niveau) voor iets over de 40k (ok ok een sedan) maar die zijn voor de particulier veel interessanter.
Komt nog een slok BPM bij he......Macboy schreef:Km stand is erg laag. Maar opties zijn weinig waard. Laatste versies altijd bomvol voor weinig geld. Ik zou zoiets normaal wel overwegen als leasert. Maar dan liever deze met 28.000km
http://www.driving-fun.com/occasions/24 ... 000km.aspx
Jammer alleen van leren bekleding dan heb je het niet helemaal begrepen vind ik. Prutsers.
Die's cool! Die zal ie wel zo kwijt zijn.dvh schreef:Dit vind ik toch wel een koopje !
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/57 ... -koop.html
Leuker kun je niet rijden voor dat geld
Goed lezen...ik zeg niks over de prijsstelling. Maar zowel voor de zakelijke rijder als de particuliere rijder zijn er duidelijke bezwaren te noemen, de zakelijke rijders zitten met een hoge bijtelling en de particulier met hoge vaste lasten.Arthur schreef:LOL, zegt de BMW dealert! Jij werkt bij een BMW dealer toch? Zou mij zeer benieuwen voor hoeveel hij bij jou in de showroom zou komen dan...
Je moet alleen geen haast hebben. Maar ze zijn erg betrouwbaar en zuinig. Alleen retetraag en ze roesten als de neten.dvh schreef:Dit vind ik toch wel een koopje !
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/57 ... -koop.html
Leuker kun je niet rijden voor dat geld
Verkocht, er werd letterlijk om gevochten.....Thijs-v-d-H schreef:hmm.. mooi stukje afschrijving maar of het echt z'n koopje is..? Het is een 25% bijteller en dan over 58k... daarnaast staat het nieuwe model voor de deur en gaan de laatste exemplaren weg voor weinig.. Je heb bijvoorbeeld al een 325i sedan carbon edition (vergelijkbaar uitrusting niveau) voor iets over de 40k (ok ok een sedan) maar die zijn voor de particulier veel interessanter.
Een vechtpartij niet nee, maar wel klanten die tegen elkaar op roepen wie er het eerste binnen was.Mark N schreef:Letterlijk? Echt een vechtpartij in een showroom gehad om een auto?
Netjes, altijd fijn als ze snel weg gaan.Fabian schreef:Verkocht, er werd letterlijk om gevochten.....Thijs-v-d-H schreef:hmm.. mooi stukje afschrijving maar of het echt z'n koopje is..? Het is een 25% bijteller en dan over 58k... daarnaast staat het nieuwe model voor de deur en gaan de laatste exemplaren weg voor weinig.. Je heb bijvoorbeeld al een 325i sedan carbon edition (vergelijkbaar uitrusting niveau) voor iets over de 40k (ok ok een sedan) maar die zijn voor de particulier veel interessanter.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, EricYellow, mark123, Robbert92, Rogerb, Streamline, WillemBoer en 7 gasten