Juist, boe roepen helpt niet

Juist, boe roepen helpt niet
hoho Max heeft dat ook een keer gedaan he.
Remember Vettel? Hamilton? Dit doen wereld kampioenen!!
Heb stiekem ook gelachen als Kimi fan
Zo veel Checo haat, ik vermoed je allergisch bent voor guacamole of zo ietsdaNpy schreef: 29 aug 2021, 18:48 Perez p20!!!!!
Toppertje hoor . Helemaal gelijk dat ie eenzelfde behandeling als max eist. Ik bedoel, wat is nou het verschil tussen deze 2 top rijders?
Zoals Jack al zei: ze gaan het Mercedes écht moeilijk maken nu!
Shhhhhh imagine als er weer een Safety Car parade wordt….Hielke schreef: 30 aug 2021, 16:21 Ik zal het maar niet over de weersvoorspelling voor zondag in Zandvoort hebben.
Lulu “I’d like to thank the fans for throwing caviar in my eyes”. “They are the best fans ever”.
Juist en onder de safetycar mag je niet inhalen, dus kan die ook niks goedmaken, nog beter.
En wat staat er nou: Er zijn ook veel goede dingen gebeurd met Perez, maarliefst één frontrow start én één racewin (door Max' klapband).Enrico schreef: 30 aug 2021, 16:22 Zo veel Checo haat, ik vermoed je allergisch bent voor guacamole of zo iets
0E0FB8D6-6905-4FEE-B6E0-D53FA695E18F.jpeg
Klopt helemaal, 2 x zo veel punten als Albon ondanks 3x 0 scoren. Best goede prestatie naast Max.
Het budget van Williams is te laag om in de buurt van de budgetcap te komenEnrico schreef: 30 aug 2021, 20:23 In 2022 is er zat kans de Williams in eens competitief is. All options open, 2022 staat de teller op 0.
In een auto die dit jaar veel beter is en voor iemand die al 11 jaar F1 rijdt. Goed hoor, dat je een beginner kan verslaan in een snellere auto.Enrico schreef: 30 aug 2021, 20:26 Klopt helemaal, 2 x zo veel punten als Albon ondanks 3x 0 scoren. Best goede prestatie naast Max.
Budget van Williams gaat hard omhoog, zitten grote investeerders achter.
Neee joh Danpy heeft inside infoLuco schreef: 30 aug 2021, 20:34Budget van Williams gaat hard omhoog, zitten grote investeerders achter.
Bedoel je die rookie die een DTM wedstrijd won?daNpy schreef: 30 aug 2021, 20:31In een auto die dit jaar veel beter is en voor iemand die al 11 jaar F1 rijdt. Goed hoor, dat je een beginner kan verslaan in een snellere auto.Enrico schreef: 30 aug 2021, 20:26 Klopt helemaal, 2 x zo veel punten als Albon ondanks 3x 0 scoren. Best goede prestatie naast Max.
Man hou is op over danpy en die tacovretende kutcoureur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten