Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HansD

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 12:39

De PVV is weer klaar voor een nieuwe werkweek lees ik.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... tdrugs.htm

Goh apart, iets dat illegaal is toch willen belasten. Het mag niet, dat wordt je verteld en dan toch kamervragen stellen. De vergelijking met prostitutie is helemaal geweldig, dat is namelijk legaal en heeft er dus helemaal niets mee te maken.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... entuin.htm

Hier ga ik niet eens iets bijschrijven zo belachelijk is het.

We kunnen weer rustig gaan slapen, de PVV waakt over ons :please:

Luco

Bericht door Luco » 31 okt 2011, 12:45

Goh, de PVV was toch de partij die alle softdrugs uit wilde bannen en de thuiskwekertjes en verkopers keihard aan wilde pakken door ze lang op te sluiten en ze alles af te pakken?

Nu willen ze ineens belasting gaan heffen, op het moment dat je dat doet is het gelijk legaal.

Zonde van het belastinggeld dat die man daar zit, zeker een blow teveel op :tooth:

RVV

Bericht door RVV » 31 okt 2011, 13:36

Als het illegaal is, waarom worden dan wel wietshops geaccepteerd? Meest kromme beleid wat er is.

Michel P

Bericht door Michel P » 31 okt 2011, 13:42

RVV schreef:Als het illegaal is, waarom worden dan wel wietshops geaccepteerd? Meest kromme beleid wat er is.

+1 veel snap ik ook nog steeds niet!

Michel P

Bericht door Michel P » 31 okt 2011, 13:43

@Hans, zelfde kansloze nivo als de krokodillen tranen van de PVDA en de rest van links over Mauro.......... een groot hypocriet gekkenhuis......... 2e kamer lijkt wel een TBS inrichting :kikker:

JP

Bericht door JP » 31 okt 2011, 13:47

Die plannen zijn er al dik 4 jaar om btw in te voeren op softdrugs.

Nieuwe week, nieuwe koe, oude sloot.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 31 okt 2011, 13:51

Graus dacht natuurlijk nav de Mauro case: Van 'n mug 'n olifant maken? Dat kan ík ook.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 31 okt 2011, 14:22

Michel P schreef:@Hans, zelfde kansloze nivo als de krokodillen tranen van de PVDA en de rest van links over Mauro.......... een groot hypocriet gekkenhuis......... 2e kamer lijkt wel een TBS inrichting :kikker:
Eens, beetje tegengeluid kan ook geen kwaad.

Het enige wat je concludeert nu Hans is dat de hele TK een grote poppenkast is, maar dat roepen we hier al langer dan vandaag :mrgreen:

HansD

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 14:36

RVV schreef:Als het illegaal is, waarom worden dan wel wietshops geaccepteerd? Meest kromme beleid wat er is.
Klopt, legaliseren alle dope :D. Dan kun je BTW en accijns heffen.
@Hans, zelfde kansloze nivo als de krokodillen tranen van de PVDA en de rest van links over Mauro
Ik vond het wel grappig zo vlak na die tweet van die PVV'er over het Maurodebat. Ze zullen wel gedacht hebben dat ze het zelf nog erger/kanslozer kunnen maken. Bij Mauro gaat het tenminste nog over een mens en zijn toekomst ipv een olifant die valt.
Het enige wat je concludeert nu Hans is dat de hele TK een grote poppenkast is, maar dat roepen we hier al langer dan vandaag

Klopt en eens.

Robin

Bericht door Robin » 31 okt 2011, 14:45

HansD schreef:Bij Mauro gaat het tenminste nog over een mens en zijn toekomst ipv een olifant die valt.
Het wachten is dan ook op bijval van Marianne Thieme in deze zaak...

HansD

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 15:06

Of Sharon Dijksma. Als er toch iemand in moet zitten over vallende olifanten ....

Maar even een zijsprong. Ik zie regelmatig reactie's -zoals hierboven van Michel en Maus- ja maar links/de PVDA/wie dan ook doet het ook. Is dat dan een vrijbrief voor de PVV om maar zinloze vragen te blijven stellen? Als iedereen in de sloot springt moeten zij dat dan ook? Dat is schoolpleinnivo, ik dacht dat de PVV zogenaamde nieuwe politiek was die zich niet met spelletjes (en achterkamertjespolitiek) bezig zou houden? Is er geen regeringswerk waar ze zich op kunnen richten om eens iets constructiefs te proberen ipv alleen maar overal tegen zijn?
Ze zouden ook het goede voorbeeld kunnen geven (al realiseer ik me dat dat een utopie zal blijven).

Elise

Bericht door Elise » 31 okt 2011, 15:34

Robin schreef:Het wachten is dan ook op bijval van Marianne Thieme in deze zaak...
Had Marianne Thieme vragen gesteld had je er niemand over gehoord.....het gaat ook niet om die olifant of softdrugs..... Het gaat hier maar om 1 ding.....lekker de PVV bashen !

Rupie

Bericht door Rupie » 31 okt 2011, 15:56

De pvv kan niet genoeg gebasht worden. Wil ik best wat extra belasting voor betalen :ongeveer als: :blink:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 31 okt 2011, 16:05

Elise schreef:
Robin schreef:Het wachten is dan ook op bijval van Marianne Thieme in deze zaak...
Had Marianne Thieme vragen gesteld had je er niemand over gehoord.....het gaat ook niet om die olifant of softdrugs..... Het gaat hier maar om 1 ding.....lekker de PVV bashen !
Maar de PVV maakt het de bashers wel erg makkelijk.

HansD

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 16:06

Ze hoeven niet gebasht te worden om het bashen. Dan kunnen ze heerlijk in de slachtoffer-/calimerorol blijven zitten wat ze zo graag hebben.
Hebben ze echter belachelijke zaken/vragen/voorstellen mag dat benoemd worden, net zoals bij andere partijen. Dat dat zo vaak voorkomt ligt aan hunzelf.

Rupie

Bericht door Rupie » 31 okt 2011, 16:09

Onmogelijk zou ik durven zeggen om zulke idioten niet te bashen. Je zegt het een en doet het ander. Past wel typisch bij het gedrag van mensen met een grote bek. Fuck you and fuck you. Miscchien zijn het een soort BMW rijders en willen ze na zulk gedrag ook ff behandeld worden :)

Luco

Bericht door Luco » 31 okt 2011, 16:10

Kunnen we die regering niet afschaffen, ik denk dat het geen donder uitmaakt :-)

JP

Bericht door JP » 31 okt 2011, 16:31

Luco schreef:Kunnen we die regering niet afschaffen, ik denk dat het geen donder uitmaakt :-)
...kijkende naar Belgie, en om nu te zeggen dat het daar nu slechter gaat dan mét regering..... :roll:

HansD

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 18:52

Even terugkomen op een discussie van een aantal pagina's terug.
Nee, hij is verkast naar Amerika om Amerikaan te worden. Dat isie nu, dat blijftie en daar is hij trots op ook. Als hij zo zich fantastisch voelde in Nederland, als Nederlander, dan was hij in de eerste instantie al niet gegaan.
Niet alle NL'ers die vertrokken zijn denken er blijkbaar zo over. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... uden.dhtml

Rupie

Bericht door Rupie » 31 okt 2011, 20:26

http://www.luckymedia.nl/luckytv/wp-con ... cb91f4.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus335i

Bericht door Maus335i » 31 okt 2011, 20:54

HansD schreef:Even terugkomen op een discussie van een aantal pagina's terug.
Nee, hij is verkast naar Amerika om Amerikaan te worden. Dat isie nu, dat blijftie en daar is hij trots op ook. Als hij zo zich fantastisch voelde in Nederland, als Nederlander, dan was hij in de eerste instantie al niet gegaan.
Niet alle NL'ers die vertrokken zijn denken er blijkbaar zo over. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... uden.dhtml
Nu wil ik niet lullig doen, maar dat een D66er initiatief neemt verbaasd me in de eerste instantie al weinig. Maar belangrijker: een expat is tijdelijk, waarom zou je die een paspoort af willen nemen? Die maat van mij is daadwerkelijk geemigreerd met als doelstelling nooit terug te komen, das met een expatter wel anders. Groot verschil imo.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 31 okt 2011, 21:02

Robin schreef:
HansD schreef:Bij Mauro gaat het tenminste nog over een mens en zijn toekomst ipv een olifant die valt.
Het wachten is dan ook op knieval van Marianne Thieme in deze zaak...

dvh

Bericht door dvh » 31 okt 2011, 21:21

JP schreef:
Luco schreef:Kunnen we die regering niet afschaffen, ik denk dat het geen donder uitmaakt :-)
...kijkende naar Belgie, en om nu te zeggen dat het daar nu slechter gaat dan mét regering..... :roll:

Wat zou NL besparen als er gewoon 5 jaar geen 2e kamer zou zijn en het gewoon met de huidige wetgeving blijven doen de komende jaren.. just wondering..

HansD

Bericht door HansD » 31 okt 2011, 21:23

Het gaat me niet zozeer specifiek om die maat van je, dat was een voorbeeld, maar om de dubbele paspoorten-, loyaliteits- en trotsdiscussie. Het zal hem waarschijnlijk jeuken dat hij zijn NL paspoort kwijtraakt (of hij heeft het al ingeleverd) maar een grote groep blijkbaar wel en die heeft geen probleem met een dubbel paspoort. Sterker nog die willen hun NL paspoort niet kwijt, want ze zijn loyaal aan NL, maar wel het gemak van een 2e paspoort.

Als je als expatter een paar jaar in het buitenland verblijft vraag je toch niet meteen een paspoort van dat land aan? En zeker in de USA krijg je dat toch ook niet zo snel?
Zullen die expatters ook netjes the star spangled banner gezongen hebben voor hun inburgering/paspoort? :D .

Robin

Bericht door Robin » 31 okt 2011, 22:34

Ideeen omtrent dit verhaal van Verdonk? Ben niet zo'n liefhebber van d'r, maar dit klinkt wel duidelijk in mijn ogen:
http://www.zie.nl/video/algemeen/Brief- ... ezxpkfu3rn" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie