Geloof ik ook niks van. Verstappen moet een goede tweede rijder naast zich hebben, niet een concurrent.
En waarom zou Russell dat willen als ie vanaf 2022 in de Mercedes zit.
Geloof ik ook niks van. Verstappen moet een goede tweede rijder naast zich hebben, niet een concurrent.
Geeft volgens mij alleen maar onnodige stress.
Wat ik ergens las is dat die sponsors voornamelijk het salaris van Checo betalen van dat sponsorgeld.JP schreef: 07 dec 2020, 17:27 Dan maar kijken wat Russel komend weekend gaat presteren bij Mercedes. Laat Perez maar naar RedBull gaan. Zat daar niet die Carlos Slim achter ? Die kan wel wat peso’s meenemen.
Precies Tom.....Tom schreef: 07 dec 2020, 19:49 Al die conspiracy theorieën geloof ik niks van. Het is topsport en er gaan gigantische bedragen in om. Sponsoren betalen miljoenen, hoe meer de auto's voorop rijden hoe meer geld ze bereid zijn te betalen. Alle hooggeplaatste werknemers bij zo'n team hebben flinke prestatieclausules in hun contract en voelen elke fout in hun portemonnee. Er wordt daar helemaal niks weggegeven.
Deze nog maar eens herhalen want het lijkt hier wel een ct-draadje.Tom schreef: 07 dec 2020, 19:49 Al die conspiracy theorieën geloof ik niks van. Het is topsport en er gaan gigantische bedragen in om. Sponsoren betalen miljoenen, hoe meer de auto's voorop rijden hoe meer geld ze bereid zijn te betalen. Alle hooggeplaatste werknemers bij zo'n team hebben flinke prestatieclausules in hun contract en voelen elke fout in hun portemonnee. Er wordt daar helemaal niks weggegeven.
Welke garantie heeft Russel dat ie in 2022 in de MB zit?Hielke schreef: 07 dec 2020, 18:06 Geloof ik ook niks van. Verstappen moet een goede tweede rijder naast zich hebben, niet een concurrent.
En waarom zou Russell dat willen als ie vanaf 2022 in de Mercedes zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten