Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Maus335i

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Maus335i » 28 okt 2011, 10:06

Snipe schreef:Twitteren met de PVV.

Afbeelding
Hahahaa, al is zijn boodschap misschien niet heel netjes, heeft hij toch 100% gelijk? Why the FUCK moet een héle tweede kamer zich bezighouden met 1 individu? Dat is echt geld verslinden van heb ik jou daar!!

Leers behandelt deze portefeuille en is daar voor aangewezen. Hij gebruikt de huidige wetgeving voor zijn beslissingen, kind kan de was doen.

Het is werkelijk idioot dat de oppositie probeert over 1 zieltje er een compleet politiek circus van te maken. En dat staat echt helemaal los van mijn mening over of hij moet blijven of niet. Ik mocht willen dat ik zoveel aandacht kreeg voor mijn problemen :mrgreen: Gaat de TK zich nu hierna bezig houden met de benzinedief?

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2011, 10:13

Michel P schreef:bewust jaren lang het proces frustreren.........
In 2002 was die jongen 9. Nogal een leeftijd om 'bewust jarenlang het proces te frustreren', vind je niet?

@Maus De Tweede Kamer is er toch om de regering te controleren? Ik snap eigenlijk niet waarom Leers te vuur en te zwaard die jongen naar Angola wil hebben, waarvoor nota bene een negatief reisadvies geldt, waar de gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden 37 is, waarvan Buitenlandse Zaken zegt dat er in de hoofdstad geen veilige buurten zijn én waarvan Buitenlandse Zaken zegt dat het buiten de hoofdstad nóg onveiliger is, onder meer door landmijnen. Ik vind het ook niet nodig dat ze er een politiek circus van maken, maar laat die gozer gewoon blijven dan. Ik bedoel, als je zelfs in Limburg wilt wonen moet je wel héél veel van Nederland houden ;-)

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2011, 10:21

Inderdaad Snipe, dit hele land wordt overspoelt door Illegale Oost Europese criminelen waar we niets tegen doen (ja druppels op een gloeiende plaat)..

Nu is er een school voorbeeld van een perfect geintegreerde Angoleze jongen die er ook allemaal geen fuck aan kon doen, als speelbal is gebruikt tussen allerlei partijen.. maar uiteindelijk gunnen we hem zijn plekje in de maatschappij.. sterker nog die jongen is eigenlijk gewoon een Nederlander geworden, ook de wil om wat van zijn leven te maken in Nederland. Baantje zoeken straks zelf centjes verdienen.. en dan als het zover is..trappen we hem weer net zo hard de Angoleze goot in.

Het enige positieve is dat de hardvochtigheid van Leers binnen de CDA voor veel verdeeldheid zal zorgen en uiteindelijk ook stemmen.. want "Hebt uw naasten lief" is wel heel erg ver te zoeken.

Michel P

Bericht door Michel P » 28 okt 2011, 10:38

Snipe schreef:
Michel P schreef:bewust jaren lang het proces frustreren.........
In 2002 was die jongen 9. Nogal een leeftijd om 'bewust jarenlang het proces te frustreren', vind je niet?

@Maus De Tweede Kamer is er toch om de regering te controleren? Ik snap eigenlijk niet waarom Leers te vuur en te zwaard die jongen naar Angola wil hebben, waarvoor nota bene een negatief reisadvies geldt, waar de gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden 37 is, waarvan Buitenlandse Zaken zegt dat er in de hoofdstad geen veilige buurten zijn én waarvan Buitenlandse Zaken zegt dat het buiten de hoofdstad nóg onveiliger is, onder meer door landmijnen. Ik vind het ook niet nodig dat ze er een politiek circus van maken, maar laat die gozer gewoon blijven dan. Ik bedoel, als je zelfs in Limburg wilt wonen moet je wel héél veel van Nederland houden ;-)
Het gaat niet om 1 persoon, het gaat om gelukzoekers, ofwel door familie op het vliegtuig gezet, met bewuste bestemming paradijs NL. Politieke vluchtelingen prima....... maar gelukzoekers, hoe triest ook dit door links uitvergrote geval, de precedent werking laat vele veel minder tot niet aangepasten hier lekker blijven.

En wat oostblokkers betreft, welke prima geen werk retour, crimineel straffen, persona non grata verklaren en na straf retour. En dan kan dan wel niet volgens de EU regels, maar dan zorg je maar dat NL dat desnoods middels uitzondering wel kan.

Je zou ook simpel de regels voor gratis rechtsbijstand kunnen aanpassen tot maximaal 1e verzoek en 1x beroep, dan hebben die advocaten ook geen belang meer om aan dode paarden te trekken, nu is het hun inkomen....... dus produceren ze door tot ze er bij neer vallen.

Michel

Maus335i

Bericht door Maus335i » 28 okt 2011, 10:39

Snipe en Rico, het gaat niet om "deze gozer" en dat weten jullie ook wel. Je schept bewust een precedent als je nu zegt dat deze jongen mag blijven. Het zou naiëf zijn om te denken dat er niet meer mensen momenteel zich in zijn situatie bevinden.

Dus ofwel je past de wet aan (en DAAR zou het debat over moeten gaan) of de huidige wet geld voor iedereen, ook deze beste jongen en de TK gaat zich weer richten op serieuze problematiek.

Als heel politiek Nederland over het zeilmeisje valt spreken we vol schande, maar voor dit individu is alles geoorloofd.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 okt 2011, 10:41

Ik snap Maurice helemaal. En Snipe en Rico vooral hierboven hebben ook 'n prima punt betr die (illegale) fokking Oost Europeanen inderdaad(ja Luco mag me weer racist gaan noemen. :D )

Verder nog maar weer 'n bak.
:coffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2011, 10:49

Michel P schreef:Je zou ook simpel de regels voor gratis rechtsbijstand kunnen aanpassen tot maximaal 1e verzoek en 1x beroep, dan hebben die advocaten ook geen belang meer om aan dode paarden te trekken, nu is het hun inkomen....... dus produceren ze door tot ze er bij neer vallen.

Michel
Inderdaad belachelijk dat ze het uberhaupt al zo lang kunnen rekken en daarna ff op TV en je bent zielig voor velen die er gevoelig voor zijn, de regels zijn inprincipe vrij duidelijk doch je kan door procederen tot je er bij neervalt...ipv dat ze zoiets zeggen als...na de eerste uitslag dat je terug moet meteen terug en in dat land eventueel afwachten op het vervolg als je verder wil procederen op eigen kosten....dan laten het velen al wel varen neem ik aan.

die Mauro? heel triest (geef dan bv die advocaten een douw omdat ze doorprocederen oid), doch hij kan op den duur bv, dat wat ie hier heeft geleerd daar in dat land toepassen en andere kids wellicht les geven aldaar en zo hun eigen land hoger op brengen oid.

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2011, 10:57

Maurice ik vind het wel om deze jongen gaan.

Aan de ene kant het systeem wat niet klopt, wat Michel ook schrijft, een complete knuffelindustrie die de overheid altijd heeft gesponsord.

Aan de andere kant het individu. Een jongen van 9 die indertijd zonder eigen beslissingsbevoegdheid op het vliegtuig richting het paradijs Europa werd gezet. Die kinderen zijn geen gelukzoekers. Je kunt toch niet serieus menen dat een kind die geen weet heeft wat hem boven het hoofd hangt door zijn moeder/ouders naar de andere kant van de wereld wordt gestuurd denkt dat hij dan ineens gelukkig zal zijn?

Maargoed op een gegeven moment vind zo'n jongen dan zijn plek,, stukje rust in zijn leven, heeft niets meer met Angola of zijn harteloze moeder die hem de deur heeft uitgeschopt toendertijd.. Beter Nederlander dan menig Antiliaan.

Die asielprocedures zijn erg streng geworden (terecht) aan de poort laten we veel minder binnen. Maar de kinderen die van voor dit gebeuren hier zijn beland.. gewoon Nederlander zijn geworden.. zelfs met een fucking Limburgs/Gronings/Brabants whatever accent praten. Om hoeveel gaat het enkele tientallen hoor en lees je. Tjonge jonge.. (afgezet aan alle andere troep die we wel vreten).

Aan de poort extreem streng zijn.. volledig mee eens, niet laten ruiken en proeven aan onxze geneugten.. Maar eenmaal wel gedaan.. helemaal bij kinderen.. die er nooit om gevraagd hebben.. erg triest.

Heb meelij met Leers... straks als zijn tijd is gekomen stuurt Petrus hem zonder pardon door naar :devil:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 28 okt 2011, 11:06

Wat ik vind... laat die Mauro hier maar blijven en gooi in ruil daarvoor dat werkloze Occupy beurspleintuig op een enkele vlucht richting Angola. Iedereen blij dan.

Mooie van deze rumoer is nu wel dat het CDA nog verder door het afvoerputje gaat qua stemmen :), weg met religieuze idioten in de politiek.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 28 okt 2011, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 28 okt 2011, 11:08

Wouter81 schreef:Wat ik vind... laat die Mauro hier maar blijven en gooi in ruil daarvoor dat werkloze Occupy beurspleintuig op een enkele vlucht richting Angola. Iedereen blij dan.
Hahahaha, true :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 28 okt 2011, 11:11

Heerlijk genuanceerd de meningen weer hier.

Als het aan de gemiddelde DF-er zou liggen zouden we binnen no time weer in de middeleeuwen zitten. Vraag me alleen af of de helft dan zou overleven. Hebben we hier ook een zucht smilie?

Michel P

Bericht door Michel P » 28 okt 2011, 11:20

@Rico,

Het is een smerig debat, juist omdat de oppositie deze jonge op een gruwelijke manier misbruikt als speelbal. Elk individueel geval is meer of minder schrijnend, maar zoals Maus ook al schrijft, ga aan het werk i.p.v. dagen om 1 persoon te soebatten. Een precedent scheppen zorgt voor 800 tot 1000 gevallen die advocaten dan aandragen, Mauro is dan in veel gevallen een positieve uitzondering, velen zijn de kostenposten voor later. Deze jonge laten blijven, geeft de hele linkse door de overheid betaalde asiel industrie weer de energie om het volgende uitzondering geval te zoeken, zodat de volgende 1000 zielepietjes binnen de poort blijven.

Even een voorbeeld hoe hypocriet de linkse kerk is. Als ze door Mauro vandaag nog op het vliegtuig te zetten het kabinet zouden kunnen laten vallen, dan zat hij nu al in het vliegtuig............. Zo ziek is men in Den Haag. De hele asiel business bied velen een hele dik betaalde boterham. De echte betrokkenen zijn vaak de vrijwilliger, voor de rest is het 9 van de 10x gewoon een ordinaire job.........

Ik zou het rekensommetje wel eens willen zien wat een zo'n idividu de belastingbetaler kost! Dus alle kosten van opvang, advocaten, rechtbank en rechten. De hele shitload........... Denk dat er dan veel ogen open gaan. Zie het Volkskrant artikel uit 2002, ze betalen 4000 dolar voor een ticket naar het paradijs.......... een soor all inclusive arrangement........... betaald door de belasting betalen.

Nee, laat dan de poort open voor de echte politieke vluchteling, en de kennis migrant die wat aan het BNP toe te voegen heeft, maar ook weer dient te vertrekken als dat niet meer zo is.

Michel

Rupie

Bericht door Rupie » 28 okt 2011, 11:28

En ga nu eens in op dat het overheidsbeleid op humanitair niveau heeft gefaald? Misschien inderdaad nu strenger zijn aan de poort, maar de overheid heeft het mogelijk gemaakt dat er schrijnende situaties ontstaan. Dan denk ik dat we als Nederland rijk genoeg zijn om dat op te lossen.

Daarbij laten we Máxima wel toe. Wat is het probleem om Mauro nú niet toe te laten om hier een leven op te bouwen waarin hij wil en kan bijdragen aan de Nederlandse maatschappij? Nee laten we vasthouden aan bureaucratische regeltjes dat ie eerst terug moet naar Angola. Maxima had genoeg centen en invloed om het op haar manier te kunnen regelen. Dat kan deze jongen niet. Laten we 'm een handje helpen.

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2011, 11:33

Het is gewoon een spelletje van wie heeft de langste LUL.
CDA wil hem eigenlijk wel laten blijven, maar mijnheer Leers is als de dood voor meneer Wilders.
Dat deze "limburger" daar voor misbruikt wordt is te gek voor woorden.
Zou meneer Wilders echt zijn steun aan het kabinet intrekken als deze jongen mag blijven?
Ik hoop het, weten we gelijk op welk niveau er geopereerd wordt daar (eigenlijk weten we dat al)

Laat die jongen gewoon blijven, is al erg genoeg dat je in Limburg moet wonen :tong:

HansD

Bericht door HansD » 28 okt 2011, 11:35

(namelijk het verplaatsen van het probleem ipv het oplossen daarvan).
Oh grote Elise, enlighten us. Wat is je oplossing voor criminaliteit dan? Op de oplossing daarvan zit de mensheid namelijk al eeuwen te wachten.

Lekker hypocriete tweet van die PVV'er. Als er toch een partij is die tijd verspild met kamervragen, spoeddebatten ed over een incident is het de PVV wel.

Wat betreft Mauro, opzich is het zuur dat iemand die hier al bijna zijn hele leven woont en nu de leeftijd en opleiding heeft om wat te gaan betekenen voor NL weggestuurd wordt. Belachelijk ook dat de procedure zo lang geduurd heeft. Wat mij betreft zou hij mogen blijven maar ik ben het er wel mee eens dat dit niet door kan blijven gaan.
Wanneer wordt er eens doorgepakt met het stroomlijnen en korter maken van die procedures zodat dit soort gevallen voorkomen wordt?

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2011, 11:57

@hans, die vraag stelde ik ook al.
Dan blijft het stil.

Denken in problemen ipv kansen noem ik het.

Elise

Bericht door Elise » 28 okt 2011, 12:02

HansD schreef:
Oh grote Elise, enlighten us. Wat is je oplossing voor criminaliteit dan? Op de oplossing daarvan zit de mensheid namelijk al eeuwen te wachten.
Oh domme Hansje, doe die oogkleppen eens af en lees!
Ik zeg niet dat ik de oplossing heb, maar dat de oplossing van dvh alleen maar het verplaatsen van het probleem is.
En als ik dan mag kiezen heb ik liever dat ze tanken zonder te betalen dan dat ze mensen naakt op het spoor zetten om hun pincode te achterhalen.

Maar daar gaat het niet om hier, Hansje wil graag het laatste woord hebben.
Nou dat mag hoor Hansje, het podium is voor jou!

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2011, 12:02

Michel P schreef:@Rico,

Het is een smerig debat, juist omdat de oppositie deze jonge op een gruwelijke manier misbruikt als speelbal. Elk individueel geval is meer of minder schrijnend, maar zoals Maus ook al schrijft, ga aan het werk i.p.v. dagen om 1 persoon te soebatten. Een precedent scheppen zorgt voor 800 tot 1000 gevallen die advocaten dan aandragen, Mauro is dan in veel gevallen een positieve uitzondering, velen zijn de kostenposten voor later. Deze jonge laten blijven, geeft de hele linkse door de overheid betaalde asiel industrie weer de energie om het volgende uitzondering geval te zoeken, zodat de volgende 1000 zielepietjes binnen de poort blijven.

Even een voorbeeld hoe hypocriet de linkse kerk is. Als ze door Mauro vandaag nog op het vliegtuig te zetten het kabinet zouden kunnen laten vallen, dan zat hij nu al in het vliegtuig............. Zo ziek is men in Den Haag. De hele asiel business bied velen een hele dik betaalde boterham. De echte betrokkenen zijn vaak de vrijwilliger, voor de rest is het 9 van de 10x gewoon een ordinaire job.........

Ik zou het rekensommetje wel eens willen zien wat een zo'n idividu de belastingbetaler kost! Dus alle kosten van opvang, advocaten, rechtbank en rechten. De hele shitload........... Denk dat er dan veel ogen open gaan. Zie het Volkskrant artikel uit 2002, ze betalen 4000 dolar voor een ticket naar het paradijs.......... een soor all inclusive arrangement........... betaald door de belasting betalen.

Nee, laat dan de poort open voor de echte politieke vluchteling, en de kennis migrant die wat aan het BNP toe te voegen heeft, maar ook weer dient te vertrekken als dat niet meer zo is.

Michel

Michel ik ben het eigenlijk in het geheel eens met je post (!). Maar zoals het zelf als schrijft een Mauro is niet het probleem, maar de Asiel business. Dat is niet de schuld van de Mauro maar het klimaat wat door de overheid/Asiel industrie is geschapen.

Jongens als Mauro moet je niet aanpakken, maar die asiel business die er vooral is om zichzelf in stand te houden. Hoe aan te pakken? Gewoon heel zwaar korten op de overheidsvergoedingen. Budgetten dichtdraaien tot 10% (voor de echt schreinende gevallen) van de huidige budgetten.

Als de asiel industrie geen geld meer heeft of vergoed krijgt dan is het heel rap afgelopen met nieuwe en toekomstige Mauro's.

JP

Bericht door JP » 28 okt 2011, 12:13

Luco schreef:(...)
Laat die jongen gewoon blijven, is al erg genoeg dat je in Limburg moet wonen :tong:
[hapt] :jenna: [/hapt]

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2011, 12:26

JP schreef:
Luco schreef:(...)
[hapt] :jenna: [/hapt]
:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2011, 12:29

Elise schreef:
HansD schreef:
Oh domme Hansje, doe die oogkleppen eens af en lees!
Ik zeg niet dat ik de oplossing heb, maar dat de oplossing van dvh alleen maar het verplaatsen van het probleem is.
En als ik dan mag kiezen heb ik liever dat ze tanken zonder te betalen dan dat ze mensen naakt op het spoor zetten om hun pincode te achterhalen.

Maar daar gaat het niet om hier, Hansje wil graag het laatste woord hebben.
Nou dat mag hoor Hansje, het podium is voor jou!
Dat naakt op het spoor leggen van mensen. Gebeurt dat in samenwerking met de Daltons ? Of is dat een ander cowboyverhaal ??

Elise

Bericht door Elise » 28 okt 2011, 12:37

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2011, 12:46

Je meent toch niet echt dat wanneer je een vooraf betaalsysteem toepast bij tankstation dat elke kruimelbenzinedief mensen op het spoor gaat leggen ?

Het is een manier om makkelijk tanken zonder te betalen tegen te gaan.
Dit keer vallen er doden ondanks het achteraf , niet , betalen.

Er is altijd wel een voorval te bedenken bij een situatie.
Neemt niet weg dat de misdaadsdrempel een stuk hoger ligt bij vooraf betalen en het simpelweg minder vaak voor zal komen.

Maar vooraf of achteraf, extreme uitzonderingen hou je altijd. Ook als je niks doet.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 28 okt 2011, 13:09

dvh schreef:Je meent toch niet echt dat wanneer je een vooraf betaalsysteem toepast bij tankstation dat elke kruimelbenzinedief mensen op het spoor gaat leggen ?

Het is een manier om makkelijk tanken zonder te betalen tegen te gaan.
Dit keer vallen er doden ondanks het achteraf , niet , betalen.

Er is altijd wel een voorval te bedenken bij een situatie.
Neemt niet weg dat de misdaadsdrempel een stuk hoger ligt bij vooraf betalen en het simpelweg minder vaak voor zal komen.

Maar vooraf of achteraf, extreme uitzonderingen hou je altijd. Ook als je niks doet.
dikke +1... of zoals ze in zweden doen, eerst naar binnen, paspoort/rijbewijs/etc inleveren dan gaan tanken en dan betalen en terug krijgen.

maar ik zie zelf meer in het pinnen bij de pomp, heeft nog een voordeel voor de overheid via die weg kan zwart geld dan ook niet meer verdwijnen...

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2011, 13:17

Martijn_bmw schreef:
maar ik zie zelf meer in het pinnen bij de pomp, heeft nog een voordeel voor de overheid via die weg kan zwart geld dan ook niet meer verdwijnen...
Als er vanaf morgen 1 maand lang niemand meer "zwart" geld uitgeeft is nederland er slechter aan toe dan griekenland.

Plaats reactie