Daar ben ik. Terug van weggeweest. Mijn God. Ik scheet zeven kleuren, waaronder Le Mans Blauw. ASC1.35i + Andre = Lunapark

De Python. 'Heerlijk, die regen, echt mijn weer..' (aldus Andre). Nog nooit heb ik de kletsnatte in- en uitval wegen rondom Heerenveen met 180km/h bereden in een hoek van 90* ten opzichte van de rijrichting. Wie wel trouwens? "Ja", zei Andre, "dit soort auto's kunnen veel meer dan je denkt.." terwijl hij mij van top tot teen bekeek, denkende (ik weet het zeker): 'Wat doet hij eigenlijk in zo'n ding.'
Enfin. In één rit heb ik mijn zorgvuldig opgebouwde imago van hardcore-racer op het DF, ik rook doen opgaan. Potver, moet ik weer van onderaf beginnen. Indrukwekkend om iemand met deze auto te zien omgaan, die wel kan sturen.
Erg gelachen ook wel weer. Gave kartbaan, mooie zaak! Het was wel een belevenis. Graag tot een volgende keer. Helm op, valium mee en IPod met Mozart erop.
@ Andre: Jij hebt nu in mijn ACS1.35i mogen driften. Ik weet nu hoe het moet, dus nu ik een paar Powerslides in die vonkelnieuwe M3 van jou, ok?... :banaan:
Ferdinand