[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
-
Oproep: meerijden mogelijk?
Zijn er mensen met wie ik eventueel kan meerijden naar Zandvoort? Ik woon vlakbij de A28 thv 't Harde/Nunspeet. Zijn er mensen die daar langskomen en mij daar willen oppikken? Een andere optie is Utrecht, moet die dag toch nog even langs school. Dus CS of Uithof oid, het maakt mij niet uit. Ik zou het in ieder geval erg relaxed!
Martijn
Zijn er mensen met wie ik eventueel kan meerijden naar Zandvoort? Ik woon vlakbij de A28 thv 't Harde/Nunspeet. Zijn er mensen die daar langskomen en mij daar willen oppikken? Een andere optie is Utrecht, moet die dag toch nog even langs school. Dus CS of Uithof oid, het maakt mij niet uit. Ik zou het in ieder geval erg relaxed!
Martijn
- Corvette
-
had het ook al ff nagekeken en idd is om voor ons.............Cor Dame schreef:Nee Thommy dat is een tering eind om en dat is normaal niet erg, maar we hebben onze tijd 's morgens hard nodig.
We moeten nog bij 2 wagens wielen wisselen en nog een paar dingen regelen, dus nogmaals ........ het wordt al een race tegen de klok.
Vr. Gr.
Corvette
- Maik
- DownforceJan
Cor Dame schreef:Nee Thommy dat is een tering eind om en dat is normaal niet erg, maar we hebben onze tijd 's morgens hard nodig.
We moeten nog bij 2 wagens wielen wisselen en nog een paar dingen regelen, dus nogmaals ........ het wordt al een race tegen de klok.
Vr. Gr.
Corvette
Ha die Cor.
Zo blijft er van die 140 uren werken niet veel over deze week.

Kom je trouwens op je semiclicks?
- raven14
- Tom V
- DownforceJan
- Kazimir
Ik heb gisteren avond geen kans meer gehad om het een en andere te fixen aan m'n E30.
Vanuit de hoeveelheid werk is de donderdag ochtend vrij geen optie, ik pas deze keer helaas.. vond het de vorige keer erg gezellig, wilde deze keer graag zelf rijden.. ach komt vast snel!
Heren veel plezier.. wees netjes voor elkaar
Voor degene die er vrijdag zijn met pokeren!.. tot dan!
Vanuit de hoeveelheid werk is de donderdag ochtend vrij geen optie, ik pas deze keer helaas.. vond het de vorige keer erg gezellig, wilde deze keer graag zelf rijden.. ach komt vast snel!

Heren veel plezier.. wees netjes voor elkaar

Voor degene die er vrijdag zijn met pokeren!.. tot dan!

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
http://www.weeronline.nl/Nederland/Zandvoort.htm
Dax of Mini?
Koud weer met koude banden die moeilijk warm te krijgen zijn en 250pk met 700kilo.. mmm.. verstand zegt Mini, hart zegt Dax
oja en moet ook nog ff 2uur vlaggen in de kou
Dax of Mini?

- Roel SpeedCars
Iedereen weer bedankt voor de lijst info 
De lijst is weer ge-update, incl. een (te positieve?) uitgebreide weersvoorspelling.
Zie startpost >> KLIK VOOR LIJST <<
Roel.

De lijst is weer ge-update, incl. een (te positieve?) uitgebreide weersvoorspelling.
Zie startpost >> KLIK VOOR LIJST <<
Roel.
- RobS
Dax natuurlijkHans GP1630 schreef:http://www.weeronline.nl/Nederland/Zandvoort.htm
Dax of Mini?Koud weer met koude banden die moeilijk warm te krijgen zijn en 250pk met 700kilo.. mmm.. verstand zegt Mini, hart zegt Dax

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja duh!!! Laten we elkaar geen mietje noemen HansRob Schouten schreef:Dax natuurlijkHans GP1630 schreef:http://www.weeronline.nl/Nederland/Zandvoort.htm
Dax of Mini?Koud weer met koude banden die moeilijk warm te krijgen zijn en 250pk met 700kilo.. mmm.. verstand zegt Mini, hart zegt Dax

- Roel SpeedCars
- Harm Koks