Graag zondagochtend afleverenSimone schreef:Aaahh... een kusje voor jou!M-bitious schreef:Ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit 8)Simone schreef: Je hebt natuurlijk altijd baas boven baasGezellig al die vrouwen!!

Logisch dat de importeur dat roept, geeft in ieder geval geen moeilijke gevallen om op te lossen als iedereen alles standaard houdt.Cor Dame schreef: Bij mijn auto wordt het door de importeur ten zeerste afgeraden om ook maar iets aan de velgen en / of banden aan te passen. Alleen een speciale band voor het cirquit is wel mogelijk.
Zelfs bij eventuele geringe afwijkingen aan de diameter komt de computer t.b.v. de tractiecontrole en nog wat andere meetwaarden in de knoei. Bij een Corvette Z06 is de zogenaamde elektronische hulp toch al minimaal en als je daar dan mee loopt te kloten middels het veranderen van velgen ( of omtrek van de band ) is er zelfs niet eens meer fatsoenlijk mee te rijden.![]()
.
Adwo schreef:Cor Dame schreef: Bij mijn auto wordt het door de importeur ten zeerste afgeraden om ook maar iets aan de velgen en / of banden
Het verhaal van de tractiecontrole is flauwekul. De TC meet verschillen in de relatieve snelheid waarmee de banden ronddraaien en berekent zo dat er slip ontstaat.
Als de omtrek van de banden percentueel op alle 2 de assen in gelijke veranderd is er echt niets aan de hand..
Of is het ouderwets Amerikaans en niet al te intelligent?
Groet,
Adwo
Er zit RZ in mijn kenteken, maar ik hoop niet dat het mijn auto was. Die zou veilig binnen moeten staan bij de dealer.Hans GP1630 schreef:Jij gaat vroeg naar je werk!Vanmorgen om 6,15uur op de A4 afslag leiden.. Zat even te twijfelen maar zoveel van die Mzessen heb je niet.. ik dacht dat ik RS in je kenteken zag maar dat kon ook RZ zijn. Dikke fiets hoor 8)
De dealer is er vroeg bij dan voor een wakker wordt rondjeM-bitious schreef:Er zit RZ in mijn kenteken, maar ik hoop niet dat het mijn auto was. Die zou veilig binnen moeten staan bij de dealer.Hans GP1630 schreef:Jij gaat vroeg naar je werk!Vanmorgen om 6,15uur op de A4 afslag leiden.. Zat even te twijfelen maar zoveel van die Mzessen heb je niet.. ik dacht dat ik RS in je kenteken zag maar dat kon ook RZ zijn. Dikke fiets hoor 8)