Die valt wel op, gaaf apparaat. Veel plezier ermee!
Had ik ook, die Recaro’s zitten veel te hoog. Wel een lekker gooi en smijtautootje met een lekkere atmo. Veel plezier ermee !indobesar schreef: 17 mar 2019, 00:16 Gaaf ding!
Wat ik erg storend vind, is dat je "op de bok" zit met de recaro's. Daar kan ik niet aan wennen, zeker omdat je in BMW met sportstoelen relatief laag zit.
Heb je daar een linkje van ? Want daar knapt de Clio echt van op.martll schreef: 17 mar 2019, 09:12 Voor die Recaro’s zijn verlaagde seatframes te koop dan is het al een stuk beter.
Kan ik nog niet echt over oordelen, vond het gisteren met de proefrit geen storende zit of zo. Had ook verwacht dat ze minder comfortabel zaten!RS-Ron schreef: 17 mar 2019, 01:12Had ik ook, die Recaro’s zitten veel te hoog. Wel een lekker gooi en smijtautootje met een lekkere atmo. Veel plezier ermee !indobesar schreef: 17 mar 2019, 00:16 Gaaf ding!
Wat ik erg storend vind, is dat je "op de bok" zit met de recaro's. Daar kan ik niet aan wennen, zeker omdat je in BMW met sportstoelen relatief laag zit.
Gr Ron
Klopt! Dit past wel bij me, dank je welRobin schreef: 18 mar 2019, 09:43 Gefeliciteerd! Echt wat voor jou(denk ik zo) Heel leuk en gedurfd tov de mooie 330i Touring, maar dit 'ben jij' misschien meer?
Gebruikers op dit forum: Peter-Paul, Thomas H en 10 gasten