De originele wielen waren niet zo mooi meer. Deze heb ik opnieuw laten coaten. Gekozen voor Ferric grey, de kleur van de wielen onder een M135i. Met de donkere auto leek me dat net wat mooier.
Rondom had ik ook nieuwe bandjes nodig. De wielen zijn de facelift velgen, dus heb 215/40 en 245/35 bandjes nodig. Wilde eerst gaan voor een B merk vanwege het driften, maar via Topbanden had ik rondom Michelin PSS bandjes voor 500 euro. Bewust voor deze "oude" band gekozen ipv de PS4 omdat deze minder grip hebben in de regen (dus makkelijker dwars

Ik vind het persoonlijk echt dikker staan. Wellicht nog rondom 1cm spacers om ze verder na buiten te zetten. Verder nog een donkere grill en dakspoiler, dan vind ik hem optisch wel af. Maar dat zien we wel weer. Al met al ben ik ondanks alle problemen echt wel blij met de auto. De auto rijdt echt heerlijk.
Zou ook nog wel iets willen doen met het onderstel. Vorige week heb ik hem laten uitlijnen. De auto staat op -0,5 graad camber, vandaar dat ie best onderstuurt is. M3 draagarmen en stabiliatorstangen zullen de rijeigenschappen nog beter maken. Maarja, eerst moeten dit bitcoins weer eens gaan stijgen