Gaaf hoor!
Een nadeel: na bloed zweet en tranen emotioneel verbonden aan deze auto. Hij verdient t wel, echt een outsider zo'n mooie MPS.
Veel,plezier er nog mee, maar dat gaat wel lukken natuurlijk! (Houdt m heel!)
Kheb een myalbum waar ik het grootste gros van de foto's op het staan vanaf het moment dat de spuiter al een tijdje bezig was.
Wil voor me zelf een boekwerk van alle werkzaamheden maken met rekeningen etc etc etc. Historie moet helemaal compleet blijven.
Arthur heb het een aantal keren laten doen maar ramen voorzien van folie voor mij nooit meer. Vooral de achterruit is geen gezicht ivm achterruit verwarming. Gaaf hoor al die foto’s van de Mazda. Ga je de auto nog wat verlagen?
Hij gaat nog 2.5 tot 3cm naar beneden komende winter. Ook moet er nog weer een splitter onder de voorbumper want dat mist nu nog. Ben er nog niet over uit welke precies. Moet wel OEM lijken
Zo, de eerste kilometers staan er weer op. Frisse peut erin en gaan.
Komende winter op zoek naar beter plakkend rubber want de Toyo C1S kunnen het slecht aan. Vooral als het wegdek vochtig is heeft die moeite in de 4 om het vermogen op de weg te houden. Irritant op invoegstroken. Sperdiff doet zn werk overigens wel top!
Komende winter nieuwe achterste draagarm rubbers plaatsen. Ben er nog niet over uit welke te nemen. OEM of iets van powerflex.. iemand hier goeie input over? Ze moeten wel vervangen worden. Tegen die tijd tegelijk maar veren en dempers omwisselen.