Goed idee! Thanks! Ga ik vanmiddag direct even naar kijken.Tim N schreef:Diffolie? O nee dat heb je niet met FWD![]()
Zou gelijk kijken of je multiriem geen scheurtjes vertonen. Anders die gelijk meepakken.
Tom zijn eerste Ford Fiesta. Te koop?
- Petrolhead Tom
Re: Tom zijn eerste Ford Fiesta. P17
- Petrolhead Tom
Omdat het kan. Rally kijken in je auto. Op een stok oud medium genaamd DVD.
- Bijlagen
-
- 680423460.jpg (97.24 KiB) 1828 keer bekeken
-
- 680423688.jpg (104.92 KiB) 1828 keer bekeken
-
- 680423798.jpg (91.52 KiB) 1828 keer bekeken
-
Zo, dat is vast geen retinascherm!!! 

- Petrolhead Tom
Dat lijkt me wel duidelijk!allen schreef:Zo, dat is vast geen retinascherm!!!

- Reind
Die tweede foto. Dat is in glanerbrug toch? Inwoon daar een paar honderd meter vandaan. Lol
- Paskal
- Auto: meerdere
Ik woon dan wel in Helmond/Oosterhout en kom heel zelden wel eens in die hoek. Volgens mij is het de kruising Kotkampweg-Oldenzaalsestraat in Enschede...... Zou trouwens wel erg apart zijn als ik het goed heb als BraboReind schreef:Die tweede foto. Dat is in glanerbrug toch? Inwoon daar een paar honderd meter vandaan. Lol

- Petrolhead Tom
Paskal gaat door voor de koelkast!Paskal schreef:Ik woon dan wel in Helmond/Oosterhout en kom heel zelden wel eens in die hoek. Volgens mij is het de kruising Kotkampweg-Oldenzaalsestraat in Enschede...... Zou trouwens wel erg apart zijn als ik het goed heb als BraboReind schreef:Die tweede foto. Dat is in glanerbrug toch? Inwoon daar een paar honderd meter vandaan. Lol

- Arthur
- Auto: Nr.51
Plezier ermee. En "bespaarze" 

- Petrolhead Tom
Thanks! De beste ecoblaster die ik ooit gehad heb.Arthur schreef:Plezier ermee. En "bespaarze"

- Reind
Onwaarschijnlijk. Ik zag het alleen aan die bus die daar de busbaan op rijd. Zo een situatie heb je niet op veel kruispunten. En omdat Tom bij mij in buurt woont viel het kwartje.Paskal schreef:Ik woon dan wel in Helmond/Oosterhout en kom heel zelden wel eens in die hoek. Volgens mij is het de kruising Kotkampweg-Oldenzaalsestraat in Enschede...... Zou trouwens wel erg apart zijn als ik het goed heb als BraboReind schreef:Die tweede foto. Dat is in glanerbrug toch? Inwoon daar een paar honderd meter vandaan. Lol
De straatnamen hebt je overigens allemaal fout plus het is in Glanerbrug maar dat rekenen we niet mee.
- Paskal
- Auto: meerdere
Reind, heb je het tegen mij? Die bus rijdt helemaal geen busbaan op, maar komt vanaf de Potsweg en gaat li-af de Oldenzaalsestraat op. En voor zover ik weet ligt dat niet in Glanerbrug maar in Enschede 
Ontopic: goed om te horen dat de ST goed bevalt Tom

- Robin Hartog
Of ik begrijp je bericht niet, maar Tom had al Paskal gelijk gegeven toch?Reind schreef:Onwaarschijnlijk. Ik zag het alleen aan die bus die daar de busbaan op rijd. Zo een situatie heb je niet op veel kruispunten. En omdat Tom bij mij in buurt woont viel het kwartje.Paskal schreef:Ik woon dan wel in Helmond/Oosterhout en kom heel zelden wel eens in die hoek. Volgens mij is het de kruising Kotkampweg-Oldenzaalsestraat in Enschede...... Zou trouwens wel erg apart zijn als ik het goed heb als BraboReind schreef:Die tweede foto. Dat is in glanerbrug toch? Inwoon daar een paar honderd meter vandaan. Lol
De straatnamen hebt je overigens allemaal fout plus het is in Glanerbrug maar dat rekenen we niet mee.

-
Dikke bak
- Reind
Ik heb het nogeens goed bekeken en je hebt helemaal gelijk. Ik zie huize T´pot op de achtergrond. Ik zit me hier nu echt te schame als Tukker.Paskal schreef:Reind, heb je het tegen mij? Die bus rijdt helemaal geen busbaan op, maar komt vanaf de Potsweg en gaat li-af de Oldenzaalsestraat op. En voor zover ik weet ligt dat niet in Glanerbrug maar in Enschede
En nogmaals onwaarschijnlijk dat je als Brabo dit weet. Je moet een achtergrond hebben in twente anders is je fotografisch geheugen gewoon extreem goed.
- frank de jonge
Denk het laatste 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Studentenfeestje daar gehad wellicht
:boogie: ?

- Macboy
Ik dacht dat het de WRC Rally in Afrika was blijkt het opeens Twente te zijn ... ken't skeeln
- Petrolhead Tom
Morgen gaat de auto voor zijn grote beurt. Vanmiddag een paar winterbanden op de kop getikt. Een vriend van mij werkt bij een garage en had een leuke aanbieding voor me. Vanmiddag even passen en de deal was rond.
Daar werd ik dus wel blij van.
Waar ik wat minder blij van werd was de uitlaat. Er zit van voor tot achter een RVS Uitlaat onder. Ik weet niet wie de boel aan elkaar gelast heeft maar het ziet er niet uit. Vrijwel iedere las is prutswerk er zitten een aantal klemmen op en er zijn allemaal piepkleine stukjes gebruikt echt zonde van het RVS. Daar moet op termijn dus een andere oplossing voor komen want dit is geen porum. Nadeel is wel dat er vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper een nieuwe lijn onder moet omdat de flens waar de normale middenpijp mee aan het spruitstuk zit er af geslepen is.
Zolang het dicht blijft zitten en ik er niet al te veel aan hoef te doen mag hij blijven zitten maar als de Fiesta een langblijver is ga ik op termijn op zoek naar iets beters.
Daar werd ik dus wel blij van.
Waar ik wat minder blij van werd was de uitlaat. Er zit van voor tot achter een RVS Uitlaat onder. Ik weet niet wie de boel aan elkaar gelast heeft maar het ziet er niet uit. Vrijwel iedere las is prutswerk er zitten een aantal klemmen op en er zijn allemaal piepkleine stukjes gebruikt echt zonde van het RVS. Daar moet op termijn dus een andere oplossing voor komen want dit is geen porum. Nadeel is wel dat er vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper een nieuwe lijn onder moet omdat de flens waar de normale middenpijp mee aan het spruitstuk zit er af geslepen is.
Zolang het dicht blijft zitten en ik er niet al te veel aan hoef te doen mag hij blijven zitten maar als de Fiesta een langblijver is ga ik op termijn op zoek naar iets beters.
- Joopieboy
Anders even afwachten of er iemand van de club zijn uitlaat gaat vervangen, dat je dan zijn uitlaat overneemt.
Of je haalt zelf uit Engeland een complete uitlaat.
Of je haalt zelf uit Engeland een complete uitlaat.

- Petrolhead Tom
Dat is uiteraard een optie. Maar het is op dit moment niet per se nodig. Ik rijd altijd in auto's die in goede staat verkeren en daarom zou ik graag een keer de uitlaat vervangen voor een beter exemplaar. Een milltek zou in de toekomst kunnen. Catback zou bij nader inzien een optie zijn omdat de RVS katalysator die er onder zit wel netjes is gedaan. Het gaat vooral om het laatste stuk. Dus misschien een resonated milltek of iets dergelijks.
Al is dat van latere zorg eerst maar eens genieten.
Zojuist de auto weggebracht voor een grote beurt dus morgen is alles weer fris.
Al is dat van latere zorg eerst maar eens genieten.
Zojuist de auto weggebracht voor een grote beurt dus morgen is alles weer fris.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik zie het al weer; je bent goed bezig met besparen 

- WJ
Arthur schreef:Ik zie het al weer; je bent goed bezig met besparen

- ///Joost

Arthur schreef:Ik zie het al weer; je bent goed bezig met besparen
- Petrolhead Tom
- Petrolhead Tom
Nou zojuist de Fiesta weer opgehaald. Alles is uitgevoerd en hij loopt weer als een zonnetje. Helaas is er net wel een motormanagement lampje gaan branden dus daar moet ik morgen even voor naar de dealer. Ik heb geen idee wat het kan zijn want hij loopt verder wel goed.