Robin_NL schreef:Honger? Honger? Honger hadden we in december 1944. Jij hebt geen honger, jij hebt trek. Net als in Afrika.

Robin_NL schreef:Honger? Honger? Honger hadden we in december 1944. Jij hebt geen honger, jij hebt trek. Net als in Afrika.
Dat is toch jouw V8 die het wél doet? :strong: Corvette al bijna klaar?Downforce Hans schreef:Ik denk wel dat de kans groot is.....................................want na de e38 is er eigenlijk niks goed meer uit die duitse schuur gekomenWouter81 schreef:Okee. Bedoel dit ook omdat je met het vorige (huidige) blok olieproblemen hebt. Zou sneu zijn als je dat ook met die M135i weer zou krijgen.
Mwoooaahhh, zou 't?Robin_NL schreef:Ik probeer weer wat. Net als in m'n M tijd. Ik zei 't al tegen Andre. Denk wel dat 't geinig gaat. Remmerij lijkt mij wel in de basis al beter(lees minder slecht) dan de Ms die ik had, ook van wat ik lees. En remmerij is op 'n trackday wel iets belangrijks weet ik uit ervaring met de Ms....
Ik begrijp dat al je aandacht naar dat hondhok gaat maar ik had je een pb gestuurd badmuts........Robin_NL schreef:Ik probeer weer wat. Net als in m'n M tijd. Ik zei 't al tegen Andre. Denk wel dat 't geinig gaat. Remmerij lijkt mij wel in de basis al beter(lees minder slecht) dan de Ms die ik had, ook van wat ik lees. En remmerij is op 'n trackday wel iets belangrijks weet ik uit ervaring met de Ms....
Save it, grandpa!Robin_NL schreef:Honger? Honger? Honger hadden we in december 1944. Jij hebt geen honger, jij hebt trek. Net als in Afrika.
Wel 'n link in m'n normale mail gevonden, maar geen PB hier op DF.Downforce Hans schreef:Ik begrijp dat al je aandacht naar dat hondhok gaat maar ik had je een pb gestuurd badmuts........
dvh schreef:Vind dat stoffen interieur mooier als leder !
Veel meer detail. En zeker als het nieuw is, gewoon fijn.
Voor Romo: www.stichtingmartijn.nlromo schreef:dvh schreef:Vind dat stoffen interieur mooier als leder !
Veel meer detail. En zeker als het nieuw is, gewoon fijn.
Alles wat nieuw is, is altijd strakker![]()
Ga eens werken man...........je bent dadelijk al uitgekeken op dat ding voordat je er mee gereden hebt.....Robin schreef:Heeft iemand eventueel nog foto's van de 5 deurs versie in any kleur?
Ik heb de bmw.de konfigurator gedaan, maar daar kun je 'm niet rond laten draaien visueel. Welke konfiurator heeft dat wél(überhaupt)?
Als iemand een linkje heeft houd ik mij aanbevolen. Dank.
Een juwelier die werkt? hahahahahhaha dat is hetzelfde als een hardwerkende bankier.Downforce Hans schreef:Ga eens werken man...........je bent dadelijk al uitgekeken op dat ding voordat je er mee gereden hebt.....Robin schreef:Heeft iemand eventueel nog foto's van de 5 deurs versie in any kleur?
Ik heb de bmw.de konfigurator gedaan, maar daar kun je 'm niet rond laten draaien visueel. Welke konfiurator heeft dat wél(überhaupt)?
Als iemand een linkje heeft houd ik mij aanbevolen. Dank.
Zo voelde ik me nou ook vandaag!*rent naar ander draadje om dat ook in een rel draadje om te toveren*
Downforce Hans schreef:Hahahahaha heb net een casio besteld bij die hardwerkende middenstander
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast