wanneer komt er een chippie op

Dat heeft geen zin op een atmosferische 3 cilinder lijkt me.GTRene schreef:lijkt best een geinig ding
wanneer komt er een chippie op
Twee vragen borrelen bij mij op:RVV schreef:Ik haal maandag zo'n dingetje op. (Die Seat). Moet toch ala minute iets hebben om elke dag 60 woon werk kilometers te rijden. Kan ik mooi op mijn gemak gaspedaal/mobile.de afstruinen, naar iets leuks op DF gebied. de voorpret is toch het leukste (aldus Knot)
Nou eigenlijk is het wat te kort om daar zinnig antwoord op te kunnen geven. De Arosa kocht ik met een heel andere intentie indertijd. Het was een klein gooi en smijt wagentje met een sterke motor (voor het soort dan). Zo reed ik er ook mee. Sportief, scheuren hoeken etc.MartijnGizmo schreef:Twee vragen borrelen bij mij op:RVV schreef:Ik haal maandag zo'n dingetje op. (Die Seat). Moet toch ala minute iets hebben om elke dag 60 woon werk kilometers te rijden. Kan ik mooi op mijn gemak gaspedaal/mobile.de afstruinen, naar iets leuks op DF gebied. de voorpret is toch het leukste (aldus Knot)
- brengt dit een beetje het plezier dat je in de Arosa had terug?
- wordt de nieuwe DF-bolide compromis-lozer?
Ik was vorige week even bij VKV in Gorinchem, daar stonden een stuk of 4, 5 Clio's met weinig kilometers. Nog even een stukje gereden, het blijft een briljant ding. De mooiste was ook de duurste, die kostte 24k (een Cup met leren Recaro's, Akramoeilijkenaamsportpuffgelul, alcantara hemelbekleding en nog wat leuke dingen).RVV schreef:Maar ook een snelle hotch ala Clio RS of Civic Type R speelt door mijn hoofd.
De nieuwe held van DF? Een Clio is geweldig, maar om de held van DF te worden zul je toch iets meer uit de kast moeten halen. Ik heb bij zo'n Clio niet het idee dat het een Defender, een 2-11, een M3 GTS, een Atom of een 1M black/white Plastidip Edition overtreft.Ruben schreef:Dan zou Rico de nieuwe DF held worden. Daar geloof ik niks van!
Snipe schreef:De nieuwe held van DF? Een Clio is geweldig, maar om de held van DF te worden zul je toch iets meer uit de kast moeten halen. Ik heb bij zo'n Clio niet het idee dat het een Defender, een 2-11, een M3 GTS, een Atom of een 1M black/white Plastidip Edition overtreft.Ruben schreef:Dan zou Rico de nieuwe DF held worden. Daar geloof ik niks van!
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak
Gebaksdozen vallen ook onder zelfkastijding. En buiten dat, ik hoorde dat je daar die kelder al voor had.RVV schreef:Dan kan ik net zo goed een snelle motorfiets kopen als ik aan zelfkastijding wil doen![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten