Verders maakt de wintersport je autootje er inderdaad niet schoner op. Vorig weekend ook terug gekomen met een redelijk vuil hok uit Oostenrijk.
Zeker. Gemiddeld over de hele reis nog 1/10 gehaald dus dat is wel te overzien.Paskal schreef: 04 feb 2020, 15:11 Wow, dan is zo'n wintersport qua brandstof best wel een kostbare onderneming![]()
Verders maakt de wintersport je autootje er inderdaad niet schoner op. Vorig weekend ook terug gekomen met een redelijk vuil hok uit Oostenrijk.
Bougietjes wisselen? ging van 10.2/100 naar 11.5/100 gemiddeld en rij toch echt niet minder truttig dan voorheen.Martijn M schreef: 04 feb 2020, 15:00Enorm goed! Stug maar comfortabel, fijne stoelen en ruim voldoende vermogen. Eigenlijk niks op aan te merken, behalve de audio maar die moet ik nog wat upgraden.
Maar een 'echt' nadeel: Met een box op het dak zuipt die wel 1/7 bij 150 op de cc![]()
Ga je uit van 1000km enkele reis en gemiddeld 1:10 met een benzineprijs van 1,70 kom je op 340,-. Dat valt mee met de rest wat je uitgeeft in die vakantie.Paskal schreef: 04 feb 2020, 15:11 Wow, dan is zo'n wintersport qua brandstof best wel een kostbare onderneming![]()
De door Renault opgegeven intervallen kan je het beste halveren voor een goed resultaat. Idem voor olieinterval. Iedere 10k oliewisselen is wenselijk.Martijn M schreef: 04 feb 2020, 15:40 Zal eens in de historie kijken wanneer dat voor het laatst gedaan is, kan anders geen kwaad denk ik nee
Voor 't geld kun je ze niet laten liggen. €6,49 per stukHSR schreef: 04 feb 2020, 16:48De door Renault opgegeven intervallen kan je het beste halveren voor een goed resultaat. Idem voor olieinterval. Iedere 10k oliewisselen is wenselijk.Martijn M schreef: 04 feb 2020, 15:40 Zal eens in de historie kijken wanneer dat voor het laatst gedaan is, kan anders geen kwaad denk ik nee
Keurig!Paskal schreef: 04 feb 2020, 16:42 @Martijn: zo'n wintersportlook heeft inderdaad wel iets. Mijn 540 was ook redelijk gevoelig voor winterse smerigheid.... Het logo was zelfs niet eens meer zichtbaar![]()
Enorm goed! Stug maar comfortabel, fijne stoelen en ruim voldoende vermogen. Eigenlijk niks op aan te merken, behalve de audio maar die moet ik nog wat upgraden.
Ja klopt indd! De Recaro's heb ik niet, maar moet zeggen dat ik ze ook niet 'mis'.Dan_The_Desmo schreef: 05 feb 2020, 11:00Martijn M schreef: 04 feb 2020, 15:00 Enorm goed! Stug maar comfortabel, fijne stoelen en ruim voldoende vermogen. Eigenlijk niks op aan te merken, behalve de audio maar die moet ik nog wat upgraden.
Maar een 'echt' nadeel: Met een box op het dak zuipt die wel 1/7 bij 150 op de cc![]()
Herkenbaar over de lange afstanden, je komt er zeg maar niet "gebroken" uit.
Jij hebt de "normale" stoelen ,niet de Recaro sportstoelen toch?
Met de box erop gemonteerd zal hij in inderdaad wel wat zuipen ,maar ja de Megane zelf is ook al niet de beste kwa stroomlijning op hogere snelheden![]()
Jep. Via Zaustworx, was binnen 2 dagen in huis.Dan_The_Desmo schreef: 17 feb 2020, 23:51 Mooie update Martijn, met een middendemper er tussenuit klinkt hij al best lekker inderdaad.
Vervangingspijp besteld in UK?
Ja, wat lager zou fijner zijn maar stoor me er niet aan.Tim N schreef: 17 feb 2020, 23:26 Lekker bezig, ben je na de hoeveelheid kilometers al wat meer gewend aan het hoge zitten in de RS?
Nice! Wat voor materiaal heb je gebruikt? Mn daily 207 kan ook wel frisse lampen gebruiken...Martijn M schreef: 25 mei 2020, 11:27 Afgelopen weekend de koplampen gepolijst. Was nodig, knapt die veel van op!
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], bleu_dust, PetervdH, Semrush [Bot] en 19 gasten