Ik heb jou zelfs nog een keer ingehaald
Volgens mij was je toen met je uitloop/ afkoel ronde bezig

Volgens mij schuift dat blauwe ding van mij ook nog voorbijRiceaux schreef:Ooo verrek, volgens mij is het inderdaad Raymond op het filmpje.![]()
http://img638.imageshack.us/i/lhz.mp4/
En Ray ging sneller dan dat jij ging, dus je bent inderdaad niet onder de 2:30 gekomen. Daar gaat je het goede gevoel wat ik je net bezorgd had.Remmie schreef:Ha ha, jep dat is Ray in ze E30
Aiko schreef:Met een M3 3.0 op oude slicks (en met beperkt talent) kun je een 2.01.9 rijdenKnot schreef:Oh.. ik dacht je deed 2m10 op straatbanden (moet kunnen met M3 vermogen en goed onderstel!)
een supersmurfRuben schreef:Die smurfenbmw klinkt ook wel geil hoor. Wat heb je er onder zitten Aiko?
Hey, gaaf die had ik ff gemist, leuke beelden.martijnsud schreef:Blijft leuk klinken de Hartge :banaan:
Martijn
Nou............die auto is niet krap hoor.....................Ruben schreef:Ik heb volgens mij een hele tijd onbedoeld met mijn mistlampjes aangereden. Het is een beetje krap in de auto zullen we maar zeggen.
Knap van je Marco dat je een foto van mij hebt zonder dat mijn kop boven de auto uitsteekt. Kan natuurlijk ook zijn dat ik mijn hoofd intrek op het rechte stuk voor topsnelheid :o.
En nu ff snel op je linkje klikken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast