[Groupbuy] GoPro HD Motorsports
-
Onlinetomgtr
Re: [Groupbuy] GoPro HD Motorsports
Tja wil er ook wel 1, heb je iets van ze terug gehoord Ben?
-
Zo te zien wel Tom.....................
Re: Groepsaankoop: GoPro HD HERO 3 Black Edition
door JapPower » 21 feb 2013 09:24
1. Impulse
2. Ben
3. Joost
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

1. Impulse
2. Ben
3. Joost
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
-
Onlinetomgtr
hanske schreef:Zo te zien wel Tom.....................![]()
1. Impulse
2. Ben
3. Joost
4. Tom
5.
6.
7.
8.
9.
10.
De mijne heb ik al. Prima service daar, en lekker bakkie koffie. De heren daar worden bedankt!!
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Same here, prima service en prijs, stukje kleiner dan de Hero1's die ik hier nog heb liggen, opname resolutie kan met de Hero3 behoorlijk hoger, ben benieuwd naar opnamen met wat minder licht want die vond ik niet geweldig van de oudere versies...tomgtr schreef:De mijne heb ik al. Prima service daar, en lekker bakkie koffie. De heren daar worden bedankt!!
LCD Touch BacPac werkt trouwens ook prima, WiFi afstandsbediening en App ook maar even geprobeerd, precies wat ik miste bij mijn oude cameraatjes ...
Aanrader deze groupbuy

Ben
- Downforce Hans
Nou, dan kan je weer door de Europoort scheuren en filmen hoe je gefilmd wordtBooooh schreef:Same here, prima service en prijs, stukje kleiner dan de Hero1's die ik hier nog heb liggen, opname resolutie kan met de Hero3 behoorlijk hoger, ben benieuwd naar opnamen met wat minder licht want die vond ik niet geweldig van de oudere versies...tomgtr schreef:De mijne heb ik al. Prima service daar, en lekker bakkie koffie. De heren daar worden bedankt!!
LCD Touch BacPac werkt trouwens ook prima, WiFi afstandsbediening en App ook maar even geprobeerd, precies wat ik miste bij mijn oude cameraatjes ...
Aanrader deze groupbuy...
Ben

- Hielke
Die 60 frames per second van de Black zijn geweldig. Het gestutter van andere video opname apparaten is hiermee nagenoeg verdwenen. Ontzettend vloeiend bij snel voorbijkomende objecten. Jammergenoeg vertikt m'n ouwe computertje het om die beelden snel genoeg te kunnen verwerken. De iPad heeft er geen problemen mee. Als youtube je nou ook nog de mogelijkheid zou geven om je beelden in 60 fps te tonen dan is het helemaal klaar. We zijn lekker aan het testen geweest met de Black edition van Andre. Ding is top.
- Booooh
Hmmm, slecht plan Hans, dan beter wat camera's op die 7 plakken en door de tunnel jagenDownforce Hans schreef:Nou, dan kan je weer door de Europoort scheuren en filmen hoe je gefilmd wordt

Ben
- Macboy
Wat is nou de korting dan voor de group buy ?
-
Onlinetomgtr
Heb je een pm gestuurd met details.Macboy schreef:Wat is nou de korting dan voor de group buy ?
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Ik zit nog steeds te dubben of ik nu een White Edition zal kopen of een Black Edition.
- Booooh
Volgens mij heeft Jordy dat eerder in het topic uitgelegd, de white is meen ik gelijk aan de Hero1, dus alleen als geld een issue is zo'n white aanschaffen, zal geen slechte camera zijn maar de meeste innovatie en de beste kwaliteit zit in de black edition...
Ben
Ben
- mrbbs
Heb nog 4 Black Editions te koop voor 399 euro, verzending naar Nederland is 15 euro voor mensen die geïnteresseerd mochten zijn.
Black Edition is inderdaad de enige nieuwe Go Pro én is superieur aan de vorige gerenatie.
Black Edition is inderdaad de enige nieuwe Go Pro én is superieur aan de vorige gerenatie.
- Joopieboy
Hoe zit het qua opname geluid? Dat viel zo tegen bij de vorige versies...
- WJ
Volgensmij blijft dat altijd kut, externe mic is 'the way to go'.
- Joopieboy
Zijn daar tips voor (en qua montage?) en is deze gewoon aan te sluiten op de go pro?
- WJ
http://gopro.com/camera-accessories/3-5mm-mic-adapter
En dan zoiets:
http://www.amazon.com/Audio-Technica-PR ... B0016ARZ9C
(dit soort mic's heb je van 10 tot xxx Euro)
En dan zoiets:
http://www.amazon.com/Audio-Technica-PR ... B0016ARZ9C
(dit soort mic's heb je van 10 tot xxx Euro)
-
Dit kan dan alleen indien inboard gebruik i.c.m. "The Frame" dus.
PRODUCT DESCRIPTION
The Frame mount is the smallest, lightest way to mount your HERO3 camera. For use with the HERO 3 cameras only.
•Sleek frame design for low profile, compact mounting
•Lens cap protects camera lens
•Engineered for optimal sound at speed
•Compatible with LCD Touch BacPac™ and second generation Battery BacPac™
Note: The Frame mount is NOT waterproof and not optimized for use in extreme conditions where dirt and sharp objects can damage the camera lens.
What's Included:
•Standard Frame
•BacPac Frame
•Lens Cover
•Assorted Mounting Hardware
•1 Flat Adhesive Mount
•1 Curved Adhesive Mount

PRODUCT DESCRIPTION
The Frame mount is the smallest, lightest way to mount your HERO3 camera. For use with the HERO 3 cameras only.
•Sleek frame design for low profile, compact mounting
•Lens cap protects camera lens
•Engineered for optimal sound at speed
•Compatible with LCD Touch BacPac™ and second generation Battery BacPac™
Note: The Frame mount is NOT waterproof and not optimized for use in extreme conditions where dirt and sharp objects can damage the camera lens.
What's Included:
•Standard Frame
•BacPac Frame
•Lens Cover
•Assorted Mounting Hardware
•1 Flat Adhesive Mount
•1 Curved Adhesive Mount
- WJ
Als je de App op je telefoon en/of tablet hebt, is er dan nog een toegevoegde waarde aan de afstandbediening die je bij de black krijgt? En is de black ook zonder dat ding tekoop?
- Downforce Hans
In het donker is het nog steeds niet echt denderend en het zelfde kan je van het geluid zeggen als ik Ben mag geloven.........
Die afstand bediening is dan weer wel heel handig.
Die afstand bediening is dan weer wel heel handig.

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik had de black specifiek genomen vanwege de hoge verwachtingen van de afstandbediening.WJ schreef:Als je de App op je telefoon en/of tablet hebt, is er dan nog een toegevoegde waarde aan de afstandbediening die je bij de black krijgt? En is de black ook zonder dat ding tekoop?
Maar goed dat ik er de mount en power kit er nog niet voor gekocht had.
De app is gewoon veel handiger. (mits je telefoon goed en bereikbaar bevestigd is)
Camera opname waarden Instellen een eitje, beeld bepalen om de hoek te stellen, en om aan/uit te schakelen wanneer je zin hebt.
- smiley
En mocht je geen zin hebben om geframed te worden voor 45 euri, kun je ook gewoon een gat boren in de zijkant van je polycarbonaat casing die je er bij krijgt.hanske schreef:Dit kan dan alleen indien inboard gebruik i.c.m. "The Frame" dus.
Mocht dat te ver gaan kun je ook zelf een kabel maken die in de bestaande casing past:
Omdat er maar 1 aansluiting op de camera zit voor zowel externe microfoon als usb lader, kun je de dure combo kabel kopen. (icm met de frame) of je bestaande polycarbonaat behuizing gebruiken icm met een combinatie van usb bekabeling.
http://www.goprofanatics.com/mounts-acc ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Enige modificatie is wat plastic verwijderen van de 90 graden hoek van de mini usb aansluiting, zodat hij in de camera past.
- WJ
Ok bedankt, is de black ook los tekoop of misschien een pakket zonder afstandsbediening, zie dat de afstandsbediening 99euro op hun website kost (lol?).
Met twee smartphones en een tablet kan ik dat best af zonder GoPro afstandsbediening.
Met twee smartphones en een tablet kan ik dat best af zonder GoPro afstandsbediening.

- smiley
Ik heb het nog niet zonder gezien. Allemaal package deals.
Als de specs van de silver je aanstaan zou je nog 100 euri in je zak kunnen houden.
De afstandbediening kan dan later altijd nog bijgekocht worden, mocht je hem gaan missen.
(is trouwens of/of bruibaar, niet tegelijk -> afstandsbedieng en app)
De afstandbedieningen zijn universeel. Je kunt er dus zo eentje lenen/uitproberen voor je je centen kapotslaat.
Als de specs van de silver je aanstaan zou je nog 100 euri in je zak kunnen houden.
De afstandbediening kan dan later altijd nog bijgekocht worden, mocht je hem gaan missen.
(is trouwens of/of bruibaar, niet tegelijk -> afstandsbedieng en app)
De afstandbedieningen zijn universeel. Je kunt er dus zo eentje lenen/uitproberen voor je je centen kapotslaat.
- WJ
De Silver had ik ook gezien ja. Misschien dat ik van het weekend maar eens wat filmpjes opzoek op youtube en vergelijk, de verschillen lijken niet al te groot. Thanks.
- mrbbs
Heb nog 1 black edition over voor wie interesse heeft
De black edition is trouwens de enige nieuwe Go Pro. De andere 2 zijn eigenlijk dezelfde als de Go Pro 2. Remote is handig wanneer je meerdere Go Pro's wil gaan bedienen.
De black edition is trouwens de enige nieuwe Go Pro. De andere 2 zijn eigenlijk dezelfde als de Go Pro 2. Remote is handig wanneer je meerdere Go Pro's wil gaan bedienen.