ACC is alleen qua skins te modden begreep ik. Ik heb weinig met ACC , want:veejay schreef: 25 feb 2022, 09:45 Weet jij @Robin waarom met niet overstapt op ACC qua modding? Qua graphics is deze vanuit de basis al vrij sterk. Leuke filmpjes en screenshots!
Maar hoe doe je dat dan, want ik neem aan dat je hier beide auto's bestuurt, of heb je gewoon in allebei de auto's apart gereden en zijn de beelden later samen gevoegd?Robin schreef: 25 feb 2022, 08:06 Ingame op Spa Revised. Die heeft wel 14 cameras ofzo.
Is dit een mooi screenshot of wat?:)
![]()
Multitasking. Ik heb me om laten bouwen, ik heet nu Robin, lieverd:)Opa schreef: 25 feb 2022, 13:26
Maar hoe doe je dat dan, want ik neem aan dat je hier beide auto's bestuurt, of heb je gewoon in allebei de auto's apart gereden en zijn de beelden later samen gevoegd?
Ik moet nog steeds die PS4 een keer op starten en dan AC gaan proberen.![]()
Ik denk ook dat er met de PS4 minder mogelijk dan hoe jij het doet via de PC?
T300 is een fijn stuurtje, volgensmij heeft half DF zo'n ding wel gehad. Fanatec is inderdaad 2x zo duur.///M-Bub schreef: 03 mar 2022, 09:20 Gran Turismo 7 staat al gedownload op de PS5 voor vrijdag! Als deze bevalt, overweeg ik weer een stuurtje aan te schaffen. Vroeger Gran turismo gereden met een Logitech G27, alleen dit stuur vond ik niet heel lekker sturen, relatief zwaar kan ik me nog herinneren. Zou een Thrustmaster T300 hier al verbetering in zijn of raden jullie andere sturen aan? Voor Fanatec materiaal gebruik ik het te weinig.
Is er soms ergens een winkel waar je sturen kan testen?
Helaas rekenen de Marktplaats verkopers zich nogal rijk, zodra er Fanatec op staat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten