Voor degene die met mij mee wilden maar waar het niet van gekomen is, volgende keer weer vragen. Ik heb nog wat onzekerheid te overwinnen met de auto. Perry heeft de eerste rondjes meegemogen, maar ja, die weet dat ik als een idioot rijd

Gelukkig rond half 12 was alles weer klaar en heb ik een geweldige dag gehad met de (verder) bulletproof e36. Rondetijden rond de 2:10, verbetering van zo'n 6 seconden dus positief.frankv schreef:heb je nog iets meer gereden dan de 3 of 4 ronden in het begin voordat je rem aanliep?Steven Nauta schreef:Verse Carbone Lorraine en m'n eerste setje R888 zijn gemonteerd, ik heb er zin in!
Vertrek iets voor 7 denk ik, ben ik iig op tijd.
Volgende keer een roetfilter eropjos_br schreef:Superdag, organisatie had ook voor mooi weer gezorgd, voor zover ik niet in de weg heb gereden, is er toch goed rekening gehouden met iedereen. Wat baansfsluitingen betreft, ben blij dat het niet voor mij was........
Nogmaals, vondt het echt goed geregeld allemaal.
Jos.
was jij dat? ik ben een paar keer afgehaakt als ik achter jou kwam, dat is niet te doen, dan maar weer de pit inJoost Hermens schreef:Volgende keer een roetfilter eropjos_br schreef:Superdag, organisatie had ook voor mooi weer gezorgd, voor zover ik niet in de weg heb gereden, is er toch goed rekening gehouden met iedereen. Wat baansfsluitingen betreft, ben blij dat het niet voor mij was........
Nogmaals, vondt het echt goed geregeld allemaal.
Jos.
Hans R schreef: *Best gaaf om een oude Golf 2 diesel op de baan te zien (60pk?)
GTRene schreef:owja, die audi TT... ik dacht regelmatig, ow daar in de verte is er 1 goed van de baan gegaan...bleek het een audi TT diesel ofzodie legde complete rookgordijnen, had ook wat stuk geloof ik.
Die zag zijn carterpan al uit elkaar spattenJoost Hermens schreef:Elmar in de Corvette. Cor zag het niet zo zitten![]()
Had dat biertje maar niet genomen, want kennelijk kan je er niet tegen............Hans R schreef:Ik zeg een roetfilter voor Jos de volgende keerWat rookt dat ding man
Verder top dagje!Algemeen Directeur DF.com Peter, Bedankt!
![]()
En Rico natuurlijk!
Ook een hoop geleerd vandaag:
*Andre is niet van deze planeet (die is niet bij te houden)
*Een Lotus kan best heel blijven
*Best gaaf om een oude Golf 2 diesel op de baan te zien (60pk?)
*Een biertje na een dag op het circuit smaakt 10x beter
*Elmar best een coole zonnebril heeft
*Hanz nu er eindelijk achter is dat 500pk onzin is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten