Geile schoenen draadje.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
BrianV

Re: Geile schoenen draadje.

Bericht door BrianV » 09 jul 2012, 18:18

Robin Hartog schreef:
BrianV schreef:Afbeelding

:thumbup: Past er prima tussen alle geweld waar ik hier voorbij ziet komen
Gvd, ik dacht dat ik de enige was. :thumbup:

Met het slechtere weer loop ik volledig zwarte All Stars, met droog weer loop ik op deze Hugo Boss'jes. Zitten echt heerlijk! (In het echt wel iets witter trouwens)
Ik loop al jaren op All Stars, heb zowat elke kleur wel gehad en heel af en toe trek ik een ander merk aan..
Its a way of living ?! :oops:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 10 jul 2012, 10:25

BrianV schreef:Afbeelding

:thumbup: Past er prima tussen alle geweld waar ik hier voorbij ziet komen
Met de juiste combinatie zelfs gaaf onder een pak. Moeten ze wel schoon/nieuw zijn. Dat zijn die van mij helaas niet meer..

Afbeelding

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 10 jul 2012, 10:34

Ik een aantal maanden geleden onderstaande schoen gekocht voor een pantalon.
Zitten vanaf moment 1 gelijk erg fijn en geen veters te hoeven strikken heeft wel wat :D

Afbeelding

///Joost

Bericht door ///Joost » 10 jul 2012, 11:17

Ik was nog op zoek naar een paar nette vrijetijdsschoenen en m'n keuze is gevallen op een paar Van Lier schoenen. Ik ben trouwens behoorlijk fan van suede schoenen. Huidige collectie: 1x vB, 1x FvB, 2x vL.

Afbeelding

Ik moet trouwens nog wel even zeggen...All Stars onder een pak? Kom op Steven, dat kan toch wel beter... :D

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 jul 2012, 11:18

Daniel Kenneth toevallig Richardt?

Richardt.

Bericht door Richardt. » 10 jul 2012, 14:52

Xave30 schreef:Daniel Kenneth toevallig Richardt?
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies :oops:

Komen bij de Suit Supply vandaan, Goodyear Welted staat op de onderzijde. Ik liep er bij toeval tegenaan, pasten perfect en heb ze dus mee genomen :)

De schoenen van Suit Supply schijnen van Cordwainer en/of Magnanni te komen lees ik op een ander forum.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 10 jul 2012, 15:01

Richardt. schreef:

Komen bij de Suit Supply vandaan, Goodyear Welted staat op de onderzijde. Ik liep er bij toeval tegenaan, pasten perfect en heb ze dus mee genomen :)

De schoenen van Suit Supply schijnen van Cordwainer en/of Magnanni te komen lees ik op een ander forum.
Heb ook schoenen van Suit Supply, eigenlijk gekocht voor onder m'n trouwpak vorig jaar maar gebruik ze nu dagelijks. Goeie service ook trouwens, bij mij ging de gesp vrij snel kapot en had geen bonnetje meer. Maar toch zonder problemen een heel nieuw paar schoenen toegestuurd gekregen. Top.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jul 2012, 15:02

Ik ben trouwens behoorlijk fan van suede schoenen.
Ik heb een paar weken terug mijn eerste paar suede schoenen aangeschaft. Blauw suede van Fred de la Bretoniere. Loopt heerlijk en het materiaal is ook heel fijn!

Afbeelding

Richardt.

Bericht door Richardt. » 10 jul 2012, 15:09

Wouter81 schreef:
Richardt. schreef:

Heb ook schoenen van Suit Supply, eigenlijk gekocht voor onder m'n trouwpak vorig jaar maar gebruik ze nu dagelijks. Goeie service ook trouwens, bij mij ging de gesp vrij snel kapot en had geen bonnetje meer. Maar toch zonder problemen een heel nieuw paar schoenen toegestuurd gekregen. Top.
Daar kunnen ze bij de Suit Supply hier in Emmen dan een voorbeeld aan nemen. De laatste keer werd mij daar geen blik waardig gegund toen ik daar binnen stapte, een vriendelijke "goedenmiddag" van mijn kant werd niet eens beantwoord. Daar komen mijn schoenen dus ook niet vandaan.

Toen wederom naar m'n vaste winkel gegaan (Schomaker Mannemode). Lokale winkel, met een aantal vestigingen. Altijd perfecte hulp, verkopers die meedenken en verstand van zaken hebben én je blijven helpen tot je klaar bent. Was toen weer eens dure middag, maar wel een tevreden middag.

///Joost

Bericht door ///Joost » 10 jul 2012, 15:47

Riceaux schreef:
Ik ben trouwens behoorlijk fan van suede schoenen.
Ik heb een paar weken terug mijn eerste paar suede schoenen aangeschaft. Blauw suede van Fred de la Bretoniere. Loopt heerlijk en het materiaal is ook heel fijn!

Afbeelding
Nice. Mijn FvB suede schoenen zijn ook blauw.
Suede vind ik erg prettig, omdat je ze eigenlijk niet hoeft in te lopen, ze eigenlijk bij elke kledingkeuze wel passen (zelfs bij uitzondering onder een pak indien niet te formeel) en ze makkelijk bij te houden zijn met een borsteltje.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jul 2012, 15:52

Nice. Mijn FvB suede schoenen zijn ook blauw.
Suede vind ik erg prettig, omdat je ze eigenlijk niet hoeft in te lopen, ze eigenlijk bij elke kledingkeuze wel passen (zelfs bij uitzondering onder een pak indien niet te formeel) en ze makkelijk bij te houden zijn met een borsteltje.
Thanks! Vriend van me heeft ook blauw suede FvB, is ook mooi spul! Ik vind voor dagelijks gebruik suede een stuk prettiger dan leer. Nou wissel ik wel gigantisch veel af qua schoenen, loop nooit dagen achter elkaar op dezelfde schoenen. Scheelt weer qua levensduur. Ben nu nog opzoek naar zwart suede schoenen met wit stiksel. Alleen nergens te vinden. Volgende week maar even in Milaan opzoek.

///Joost

Bericht door ///Joost » 10 jul 2012, 18:03

Riceaux schreef: Thanks! Vriend van me heeft ook blauw suede FvB, is ook mooi spul! Ik vind voor dagelijks gebruik suede een stuk prettiger dan leer. Nou wissel ik wel gigantisch veel af qua schoenen, loop nooit dagen achter elkaar op dezelfde schoenen. Scheelt weer qua levensduur. Ben nu nog opzoek naar zwart suede schoenen met wit stiksel. Alleen nergens te vinden. Volgende week maar even in Milaan opzoek.
:lollerdelol: Daar ben ik volgende week ook...verrassingsweekendje voor m'n meisje. :D We zullen vast en zeker ook wel met IETS van kleding terugkomen...lol.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jul 2012, 22:48

///Joost schreef:
:lollerdelol: Daar ben ik volgende week ook...verrassingsweekendje voor m'n meisje. :D We zullen vast en zeker ook wel met IETS van kleding terugkomen...lol.
Ik zit er van zondag t/m woensdag. Ben benieuwd of ze er nog iets hebben wat mij naar de wens is. Zal vast ook niet met lege handen terug komen. :mrgreen: Ga je met de auto of vliegen?

///Joost

Bericht door ///Joost » 13 jul 2012, 13:24

Riceaux schreef: Ik zit er van zondag t/m woensdag. Ben benieuwd of ze er nog iets hebben wat mij naar de wens is. Zal vast ook niet met lege handen terug komen. :mrgreen: Ga je met de auto of vliegen?
Vliegen met RyanAir op Bergamo...Zij is helaas niet zo van de lange autoreizen, maar daarentegen kun je voor het geld wat je aan kerosine kwijt bent, sowieso niet genoeg benzine terugkopen. Dan in Milaan lekker alles met OV. Wij zijn er van Do t/m Zo. Ik heb er echt zin in. Ik ben een keer heel kort in Milaan geweest voor werk (op de Fiera), maar nog nooit in het centrum. Zij ook niet, dus wordt wel leuk! :crazy:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 13 jul 2012, 14:13

///Joost schreef:
Riceaux schreef: Ik zit er van zondag t/m woensdag. Ben benieuwd of ze er nog iets hebben wat mij naar de wens is. Zal vast ook niet met lege handen terug komen. :mrgreen: Ga je met de auto of vliegen?
Vliegen met RyanAir op Bergamo...Zij is helaas niet zo van de lange autoreizen, maar daarentegen kun je voor het geld wat je aan kerosine kwijt bent, sowieso niet genoeg benzine terugkopen. Dan in Milaan lekker alles met OV. Wij zijn er van Do t/m Zo. Ik heb er echt zin in. Ik ben een keer heel kort in Milaan geweest voor werk (op de Fiera), maar nog nooit in het centrum. Zij ook niet, dus wordt wel leuk! :crazy:
Veel plezier alvast! Ben benieuwd met wat je allemaal terug komt. :mrgreen:
Ik ga helaas niet meer, plannen zijn wat gewijzigd door omstandigheden.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 13 jul 2012, 16:11

Afbeelding

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 13 jul 2012, 17:19

indobesar schreef:Afbeelding
Ik heb exact die schoenen nu aan ;). Heb wel de oranje veters erin zitten ter afwisseling.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 13 jul 2012, 18:05

Vorige week deze gehaald om beetje proud to be fout op wimbledon te lopen. Geweldige schoenen. Zijn niet meer van de handgemaakte soort van Greve maar perfecte kwaliteit en prima te betalen!

Afbeelding

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 13 jul 2012, 23:49

Jurjen schreef:
Ik heb exact die schoenen nu aan ;). Heb wel de oranje veters erin zitten ter afwisseling.
En? Ik heb ze vandaag besteld.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 14 jul 2012, 02:26

Hmm, ik was er nooit fan van, maar ik zie ze steeds vaker en ik begin het toch wel nice te vinden.. (Mede doordat bepaalde mensen er steeds op hameren dat ik dat ook moet kopen)

Hoe is de kwaliteit, pasvorm/comfort en waar kan ik het kopen bijvoorbeeld?

Overigens heb ik vanavond nog wat simpele sneakertjes gekocht voor erbij, maar die zijn geloof ik niet dit-topic-waardig. ;)

dvh

Bericht door dvh » 14 jul 2012, 10:11

tomgtr schreef:Vorige week deze gehaald om beetje proud to be fout op wimbledon te lopen. Geweldige schoenen. Zijn niet meer van de handgemaakte soort van Greve maar perfecte kwaliteit en prima te betalen!

Afbeelding
Deze schoen is net als een X6.
De bovenkant van een slanke coupe, de onderkant van een SUV.

:mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 14 jul 2012, 10:13

Van Lier maakt leuke schoenen op het moment. Rode schoen hierboven ook geweldig. Ik houd wel van kleur.

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 14 jul 2012, 10:55

indobesar schreef:
Jurjen schreef:
En? Ik heb ze vandaag besteld.
Tot nu toe heel prima, heb ze nu een week of 3. Ik weet niet waar je besteld hebt, maar de Bijenkorf doet ze met 30% korting de deur uit.

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 jul 2012, 12:15

dvh schreef: Deze schoen is net als een X6.
De bovenkant van een slanke coupe, de onderkant van een SUV.

:mrgreen:
I lol'ed.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 14 jul 2012, 12:38

Ja X6 is ook proud to be fout, en dus ook leuk ;).

Heb 1 keer FvB gehad maar vond die echt heel snel kapot gaan. Probeer wel weer eens een paar te kopen maar was toen zwaar teleurgesteld.

Plaats reactie