dacht dat jullie niet om rechte stukken gavenHans GP schreef: Het verschil in motorvermogen is te groot op het rechte stuk daar verlies ik veel tijd

dacht dat jullie niet om rechte stukken gavenHans GP schreef: Het verschil in motorvermogen is te groot op het rechte stuk daar verlies ik veel tijd
Youp schreef:Er reed inderdaad een MX-5 1.6 Turbo mee op semi's... Het ding zou 204pk moeten hebben maar had problemen met de brandstoftoevoer in de bochten wanneer z'n tank niet helemaal vol was.... Naja het kwam er op neer dat ik hem nèt niet voorbij kon telkens omdat hij nèt wat sneller was op het rechte stuk. Alleen ankerde ik telkens veel later en bleef ik in tegenstelling tot hem stabiel in de bochten.... Maar hij wilde me niet langs laten.... Na 3 rondes op z'n bumper gereden te hebben en na diverse geblokkeerde wieltjes van hem is hij uiteindelijk toch maar de grindbak in gegaan bij de Audi-S bocht... Toen kon ik weer lekker door....L@urens schreef:Was dat een MX5 in dat filmpje? Wie was dat![]()
Er reed nog een andere MX-5 mee met een flinke rolkooi, weet niet wie dat was....
hahaha, dat zullen de krassen zijn vh grind, iemand nog een adresje om wielen te laten polijsten ?Downforce Hans schreef:Mark Nauta schreef:Stelletje ongeduldige honden!!!!!
![]()
Even een stoffig warmhoudertje
Wazige wielen.....heb je deze foto met je telefoon genomen: :morecoffee:
194 is niet echt hard.. waar rem jij? bij 500mtr ofzoviper_maurice schreef:hahaha, dat zullen de krassen zijn vh grind, iemand nog een adresje om wielen te laten polijsten ?Downforce Hans schreef:Mark Nauta schreef:Stelletje ongeduldige honden!!!!!
![]()
Even een stoffig warmhoudertje
Wazige wielen.....heb je deze foto met je telefoon genomen: :morecoffee:
![]()
ps die 2 linker handen klopt hoor alleen wat heeft dat met vlaggen te maken?
ps. iemand toevallig gezien hoe hard ik op t rechte stuk ging, 1x 194 maar toen zat ik met zo''n dikzak naast me
Dacht hans nou dat die op de homoparkeerplaats was, en dat die stapvoets aan het rondrijden was, op zoek naar een slachtoffer.Aiko schreef:Ik heb alle auto's die ik in een heat tegenkwam even achter elkaar geplakt. Misschien zit je er wel bij![]()
Het begint met een eigen spin op koude bandjesProbeer zeker die witte Porsche van Ben bij te houden
[vimeo]http://www.vimeo.com/7106218[/vimeo]
Je kunt natuurlijk ook iemand meenemen die de lijnen etc goed kent, op een DF dag bijvoorbeeld. Daar kun je ook veel van leren inderdaad.allen schreef:Mark, heb jij alleen maar witte vipers op plaat gezet?!![]()
![]()
Zou vlp lekker op normale banden blijven rijden. Eerste keer op de baan is altijd moeilijk. Cursus vind ik zelf niet eens noodzakelijk, zolang je maar niet gelijk je eigen grenzen gaat opzoeken.
gave foto kerel.Mark Nauta schreef:Niet lullig bedoeld Maurice, juist opbouwend, maar is een cursus op Zandvoort niet wat voor je. De Viper is natuurlijk niet de meest makkelijke en
vergevingsgezinde sportwagen. Je had de gang er wel aardig inzitten, maar in sommige bochten zat je nog wel naast de ideale lijn. Bij zo'n cursus
kun je je dat echt goed eigen maken. Zeker als je er dan andere banden onder zet zal je een knap stuk sneller gaan.
Hier nog even een foto van die heerlijke Viper, want wat is het een vette kar zeg!!!
Hansje Lotusje PlexiglasdeurtjeHans GP schreef:Elmar rijd ook met een Viper op Zandvoort en haalt 1,59min dat wordt jouw streeftijd voor volgend jaar![]()
Hey Mark, staat er ook een Lotus op dat fototoestel van je?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten