Dat is ook de bedoelingleuke instrumenten waarbij je met relatief lage investering leuke rendementen kan halen
Die tariefaanpassing had ik nog niet gezien trouwens. Niet verkeerd als je anders onder dat minimum zat.
Dat is ook de bedoelingleuke instrumenten waarbij je met relatief lage investering leuke rendementen kan halen
Maus335iMaus335i schreef:Wie is er eigenlijk bezig met de aandelenhandel? Ik heb vorige week donderdag besloten om als beginner in te stappen in TomTom. Naar aanleiding van de prima jaarcijfers over 2007 en de goede vooruitzichten voor het komende jaar snel om half 9 een pakketje aandelen gekocht.
Tot en met 1 seconde voor 9 was het rustig op de beurs, waarna de hel losbrak om 1 seconde óver 9 en in nog geen 20 seconden tijd het aandeel TomTom naar -12% zakte. Reden: beleggers vonden de vooruitzichten niet positief genoeg (maar dat flikt TomTom al 3 jaar en 3 jaar lang overstijgen ze de eigen verwachtingen, wat dus goed is).
Ik moet nog een hoop leren
Klinkt als een prima moment om te verkopenRutgerK schreef:Even een klein schopje. Aandeeltje om in de gaten te houden voor de komende periode is volgens mij Pharming. Ik ben zelf gisteren op 0,30 ingestapt. Eind juni wordt een soort D-day maar de verwachtingen zijn hooggespannen met een positief sentiment.
Erik dB schreef:Klinkt als een prima moment om te verkopenRutgerK schreef:Even een klein schopje. Aandeeltje om in de gaten te houden voor de komende periode is volgens mij Pharming. Ik ben zelf gisteren op 0,30 ingestapt. Eind juni wordt een soort D-day maar de verwachtingen zijn hooggespannen met een positief sentiment.
ergens in 2009 ...Maus335i schreef:Ik heb vorige week donderdag besloten om als beginner in te stappen in TomTom.
(...)
Ik moet nog een hoop leren
Nou Maurice, je hebt nooit meer gepost in dit draadje, maar hoeveel ben je nu kwijtAudi6 schreef:Aandeeltjes TomTom in februari op 35 euro en nu op 5 euro??
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Edwin de Haas, Lex70V, Sander-E46, smiley, Thomas H, tomgtr en 18 gasten