Have fun with it, maar dat zal zeker lukken. Denk dat je de Mini geen seconde gaat missen

135i. een paar dagen gereden. (teller 500 kilometer)Macboy schreef:en hoe bevalt ie?
Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Gewoon baggerset dus voor mensen die een goede bas en geen vervorming waarderenFerdinand schreef:De CD Business radio: is uitstekend! (heb daar wat andere reacties op gehoord, maar snap deze volstrekt niet). Nee, het is geen grote basvolume en high volume set
En gelijk heb je natuurlijk ! Het is ook allemaal onzin in feite. Radio, airco en sportstoelen, meer heb je niet echt nodig. Zelfs zonder radio kun je leven als je de klank hoort van die 6 pitter.Ferdinand schreef:Ik heb bewust al die assecoires niet genomen. Heerlijk dat ik de verleiding heb weerstaan. Dus geen Radio Blaster (ik luister helemaal geen MP3, geeneens CD, ik heb alleen altijd de radio aan), geen xenon (dat die lampjes er wat anders uitzien maakt me niets uit), geen extra toeters en bellen, allemaal niet. ik mis er niets van. Gewoon, omdat ik het niet gebruik.
Tuurlijk Sjoerd,voor ieder wat wils, maar toch. Ik had die hele bak vol kunnen hangen en plakken, maar heb dat niet gedaan:Sjoerd S. schreef:... (Corona-ringen) ... Geeft BMW's echt iets eigens, ondanks dat het tegenwoordig aftermarket in elke Golf word gepropt.
.... En jah .. van een Hifi Profi luidsprekersysteem icm met de USB aansluiting word ik ook wel errug vrolijk....
.... M-pakket inc. de grootst leverbare velgen die daar bij horen. Dus ook inc. alle sportmeuk die daarbij hoort, stoelen, pook, stuur, hemel etc.
Xenon: Corona ringen! Hifi Profi. Getint glas achter...
In mijn optiek dan
Zwarte ramen achter? Ben je gek, ik ben geen begrafenisondernemer of vervoer geen Geert Wilders (die onzichtbaar moet blijven). Natuurlijk geen zwarte geplakte ramen. Hiervoor geldt hetzelfde als de gefrituurde inktvis-ringetjes-look: beetje kinderachtig. Da's allemaal niets voor mij.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Rogerb, SlowCo, TurboClouseau en 2 gasten