RS5......OO^OO

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Maus335i

Re: RS5......OO^OO

Bericht door Maus335i » 19 jan 2009, 22:47

De A5 heeft ook standaard 40 voor en 60 aandrijving achter

Paul

Re:

Bericht door Paul » 19 jan 2009, 22:56

Thom schreef:
Robin schreef:S5 is al skitterend(een kennis van me heeft z'n 535d touring ingeruild op een WITTE S5, lekker elke dag onder de drekboel hiero)
Volgens mij zag ik die witte net in Heerenveen, naast een blauwe Z06. ERG mooi setje :shock:
vanmiddag reedt die witte S5 in Drachten om.... toch niet mooi, witte auto met dit weer..

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Re:

Bericht door Robin » 20 jan 2009, 10:04

Paul schreef:
Thom schreef:
Robin schreef:S5 is al skitterend(een kennis van me heeft z'n 535d touring ingeruild op een WITTE S5, lekker elke dag onder de drekboel hiero)
Volgens mij zag ik die witte net in Heerenveen, naast een blauwe Z06. ERG mooi setje :shock:
vanmiddag reedt die witte S5 in Drachten om.... toch niet mooi, witte auto met dit weer..
Is juist prachtig, lekker vies, mijn kar ziet er ook lekker vies uit. En inderdaad de S5 man en de Z06 man(hier ook wel eens gepost) zijn collega's. Zou nog 'ns ff een rit in die Z06 doen...

cooldragon

Bericht door cooldragon » 20 jan 2009, 10:14

in CAR magazine van oktober 2008 stonden er rumours (van een zgn inside bron bij audi) dat het een twin turbo FSI zou worden, 4.0 of 4.2 waren nog twijfels over met inderdaad de eerder genoemde 450 pk (en dan wel 560Nm).
Als ie gaat worden zoals de shops in de toenmalige CAR magazine, doe mij die dan maar!(inclusief het twijfelachtige verstelbare achterspoilertje a la TT/boxster, ben er nog niet over uit of ik dat wel mooi vind staan) mits het financieel nog wel een beetje binnen de perken blijft, dwz een flink stuk goedkoper dan een RS6 of R8......

eens even kijken of ik die shopjes nog ergens kan vinden

cooldragon

Bericht door cooldragon » 20 jan 2009, 10:19

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
in het blad zelf stond nog een shopje van de achterkant, uitgeklopte wielkasten a la RS6
De shop van de E92 M3 CSL(die er hoogstwaarschijnlijk dus niet gaat komen) ziet er ook lekker uit!

cooldragon

Bericht door cooldragon » 20 jan 2009, 10:20

cooldragon schreef:in CAR magazine van oktober 2008 stonden er rumours (van een zgn inside bron bij audi) dat het een twin turbo FSI zou worden, 4.0 of 4.2 waren nog twijfels over met inderdaad de eerder genoemde 450 pk (en dan wel 560Nm).
Als ie gaat worden zoals de shops in de toenmalige CAR magazine, doe mij die dan maar!(inclusief het twijfelachtige uitschuifbare-verstelbare achterspoilertje a la TT/boxster(niet zichtbaar bij lage snelheden), ben er nog niet over uit of ik dat wel mooi vind staan) mits het financieel nog wel een beetje binnen de perken blijft, dwz een flink stuk goedkoper dan een RS6 of R8......

eens even kijken of ik die shopjes nog ergens kan vinden

Plaats reactie